Az Év Irodája Design díj Kategória

Kategóriagyőztes

Positive Adamsky HQ

Rendszerváltás előtti reklámtörténeti kiállítás, tagügynökségekre szabott kreatív helyiségek és műemlékvédelmi építészeti elemek a Hősök tere közvetlen szomszédságában: ez az új Positive Adamsky székház. Az új HQ, amely évekig a Vietnámi és Szudáni Nagykövetség épületeként üzemelt, a Hősök tere közvetlen szomszédságában, három szinten és közel 700 négyzetméteren ad otthont a Positive Adamsky csapatának. Különösen nagy kihívás volt, hogy a Positive Adamsky reklámügynökségi csoportot 4, teljesen különböző karakterű és szolgáltatási struktúrájú cég alkotja. Az új épület keresésekor szem előtt tartották, hogy olyan helyszínt találjanak, amely elég nagy a csoport létszámához képest, de mégis otthonos légkört biztosít a mindennapokban. Mindamellett a funkcionális esztétikumot és az inspiráló környezetet is szinte emeletről-emeletre, szobáról-szobára kellett átgondolni és kialakítani, hiszen egész másra van szüksége egy kreatív grafikus kollégának, egy PR szakembernek és a programozó csapatnak. A hazai szinten is kiemelkedő megoldást, miszerint egy századelőn épült, műemléki védettséget élvező épületet sikerült a modern employer branding igényeinek megfelelően átalakítani, a csoport egy nyilvános székházavató eseménnyel ünnepelt az Ügynökségek Éjszakája program keretén belül. Ha csak 90 másodperced van eldönteni a nevezés sorsát, az erről készült videót itt találod: http://bit.ly/evirodaja

Kategória döntősei

PALAZZO HUNYADI

Megnézem

PAJTÁS - Étteremből iroda

Megnézem

Design Terminal

Megnézem

Az Év Legzöldebb Projektje Kategória

Kategóriagyőztes

Advance Tower II

Az Advance Tower irodakomplexum a 8000 négyzetméteres második ütem befejezésével több mint 20 000 négyzetméteresre bővült. A Futureal-csoport fejlesztéseként megvalósult 8 szintes, ’A’ kategóriás épület formavilága az utcaképhez igazodik. A Paulinyi & Partners építész tervezői a létrejött homlokzat kialakításához a környező irodaépületek alapos vizsgálatával jutottak el. Az így kapott keretes szerkezetű, lyuk architektúrára hajazó, de a korszerű függönyfalas irodaházak méretrendjét átvevő szerkezeten a homlokzati lamella elemek és az éjszakai világítás egyedi megjelenést biztosítanak az épületnek. Az Advance Tower egyedi tervezésű üvegfelületeinek köszönhetően a komplexumban kialakított irodákban nagy lesz a természetes fény aránya, elkerülhető a túlmelegedés, és a káprázatmentes megvilágítás is biztosítható. Az irodaház mindkét ütemét okos megoldásokkal és fenntartható technológiákkal is felszerelik. Az intelligens épületirányítási rendszerrel az épület gépészeti és elektromos rendszerei az energiahatékonyság maximalizálása érdekében optimálisan működtethetők. Az irodaház közel 10 százalékkal kevesebb primer energiát fogyaszt, mint egy ugyanilyen paraméterekkel rendelkező, de csak a magyar szabályozást betartó épület. fenntartható szemléletmód a víztakarékos szanitereknek köszönhetően az ivóvízfogyasztásban is megmutatkozik, az épület egy főre vetítve átlagosan közel 18 liter ivóvizet takarít meg naponta. Ez igen jelentős mennyiség, hiszen egy átlagos európai lakos napi 93 liter vizet fogyaszt. A komplexum egyediségét korszerű irodaterei mellett többszintes belső udvarának köszönheti. Az első és második emeletről megközelíthető belső kertben privát és közösségi terek egyaránt helyet kaptak. Az így létrejött dinamikus térkompozíció egyedi megoldást jelent, ami igazán különlegessé teszi az épületet a környező irodákhoz képest, hiszen a tetőkert így közel 1200 négyzetméter zöldfelületet biztosít. Az Advance Tower első ütemének földszintje is benépesült vendéglátóhelyekkel, ahol többek között egy étterem nyílik, az épület lobbijában pedig kávézó várja a látogatókat. Az irodaház értékét tovább növeli a remek elhelyezkedésből fakadó kilátás a felsőbb emeletekről – az ott dolgozók Budapest, a budai hegyek, valamint az agglomeráció látványában gyönyörködhetnek. A BREEAM-tanúsítványt is szerzett Advance Tower második ütemét is a WELL Building Standard (WELL) minősítésének megfelelően tervezték és üzemeltetik majd. Európában elsőként, a Futureal-csoport három nagyszabású magyarországi irodaprojektje – köztük az Advance Tower – egyszerre szerezte meg a nemzetközi WELL Building Platina előminősítését. A washingtoni székhelyű International WELL Building Institute nemzetközi WELL Building Standard (WELL) minősítése az épületek emberi szervezetre, egészségre, közérzetre gyakorolt hatását vizsgálja és értékeli hét szempont – a levegőellátás, a víz, az egészséges táplálkozás lehetősége, a természetes fény, a testmozgás, a kényelem és a szellemi frissesség – alapján. A hazai piacon elsőként cserél tulajdonost olyan WELL-előminősítésű irodaépület, amelynek megoldásai a dolgozók egészségére és komfortérzetére is kedvező hatással vannak. A Futureal-csoport és az Erste Ingatlan Alap állapodott meg egymással a Váci úti irodafolyóson megépült Advance Tower irodaház értékesítéséről. A cégcsoport fejlesztésében megvalósult komplexum első ütemét vásárolta meg az ingatlanalap, a második fázis pedig határidős ügylet keretében kerülhet a portfóliójába.

Kategória döntősei

Budapest ONE Business Park

Megnézem

Corvin Technology Park

Megnézem

FERRUM Irodaház

Megnézem

Az Év Tervezett Kereskedelmi Projektje Kategória

Kategóriagyőztes

BudaPart GATE

A BudaPart GATE irodaház a Property Market Kft. fejlesztésében, a városnegyed kapujában valósul meg a beruházás első irodaépületként, mely a Dombóvári út mellett 11 emeleten kínál irodahelységeket, ami kiegészül 4 mélygarázs szinttel, valamint a földszinttel. A XI. kerületben egyedülálló környezetben, 54 hektáron épülő városnegyednek majdnem fele zöldfelület lesz a fejlesztés végére, köszönhetően a kialakításra kerülő parkoknak, valamint a Kopaszi-gát és a Lágymányosi-öböl kivételes adottságainak. A BudaParton a megközelítőleg 10 éves beruházás alatt összesen 15 lakó- és 13 irodaházat, valamint egy hotelt tervezünk, így várhatóan közel 3000 lakás, 250.000 négyzetméter iroda-, és nagyságrendileg 15.000 négyzetméter kereskedelmi terület jön létre. A városnegyed sikerességét bizonyítja, hogy idén már átadtuk az első lakóházakat (BudaPart Otthonok ’A’ és BudaPart Otthonok ’C’ épületek), és jövőre, 2020-ban az első irodaházat, a BudaPart GATE-et és két újabb lakóépületet is átadunk, ami bruttó 20.092 m2 bérbeadható területtel várja a bérlőket. Emellett a folyamatos a fejlesztésnek köszönhetően idén elindítottuk egy újabb irodaház (BudaPart CITY), valamint egy lakóház (BudaPart Otthonok ’E’) építését is. A városnegyed első irodaépületét a Stúdió’100 építésziroda tervezte, és olyan különleges, egyedi építészeti megoldásokat kínál, aminek köszönhetően biztosított a ház optimális benapozása is. Az irodaházban magas energiahatékonyságú homlokzati rendszert alakítottunk ki. A LEED GOLD minősítést célzó irodaház jelenleg az aláírt bérleti szerződések, illetve szándéknyilatkozatok formájában közel 90%-os előbérlettel rendelkezik. 2020-ban, az átadást követően olyan cégek költöznek be, mint a DBH Serviced Office 2500 m2 bérelt területtel, de emellett a Melódin, az Atradius Magyarország, a Semcon Hungary és a Sió ECKES is az újgenerációs irodaházunkat választották.

Market Építő Zrt.
Property Market Kft

Kategória döntősei

Szervita Square Building

Megnézem

GTC Pillar

Megnézem

Corvin7

Megnézem

Az Év Irodája Nagyvállalati díj Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

CA IMMO iroda

Megnézem

EPAM C5

Megnézem

Jaguar Land Rover Iroda

Megnézem

Az Év Tervezett Lakó Projektje Kategória

Kategóriagyőztes

Waterfront City

A Waterfront City Óbuda szívében, a III. kerületben a Duna-parthoz közel a Folyamőr utca, Miklós tér és Bogdáni út által határolt helyszínen, 5 hektáron helyezkedik el. A 50 000 m2-es területen áthaladó sétány a 600 m-re található óbudai Fő térrel köti majd össze a projektet, amely a Kolosy térről induló Óbudai Promenád egyik szakaszát jelenti, továbbá mellette halad el a Szentendre felé tartó nemzetközi kerékpárút is. A Waterfront City különleges hangulata páratlan módon ötvözi majd a múlt építészeti értékeit és hangulatát napjaink leginnovatívabb megoldásaival. Az egykori Óbudai Szeszgyár különleges épületét és a gyár egykori kéményét friss funkciókkal ruháztuk fel, kiemelve ezzel karakteres megjelenésüket. A korábbi gyárépület felújítása, átalakítása után kereskedelmi, vendéglátó és irodafunkciót kap majd. A zöldtetős lakóépületek és a hatalmas, parkos terület számos okos funkciójával a környezet és a jövő iránti felelősség jegyében kínálnak minőségi, barátságos és szerethető miliőt a tudatosan gondolkozó, igényes otthonkeresők számára. Bogdáni út által határolt területen. A projekt területén halad majd át a Kolosy térről induló Budai Promenád azon szakasza, amely a 600 m-re található óbudai Főtérrel köti össze a projektet a jövőben. Az épületekre jellemző, hogy magasabbak lesznek az átlagos új építésű társasházaknál, 9 és 14 emeletes épületek váltják egymást, melyek a Budai-hegyekre, az Óbudai-szigetre, a városra, valamint a Dunára kínálnak egyedülálló panorámát. A 90%-ban terasszal rendelkező, penthouse és kertkapcsolatos lakások hűtés-fűtését talajszondás hőszivattyús rendszer biztosítja. A HÉV mellett épül egy zöldtámfal, ami nemcsak a Dunához legközelebb lévő épületek zajvédelmét biztosítja, de élő kertként fog funkcionálni a lakóépületek és a rakpart felőli oldalon is. A "smart city" városrész létrehozásával a környék felértékelődése várható, egy új városközpont alakulhat ki, mely 1400 lakással, és 10 000 négyzetméter kereskedelmi, szolgáltató, vendéglátó és iroda egységgel, - valamint smart city elemekkel, mint a közösségi szolgáltatásokat támogató saját applikáció, mozgásérzékelős közvilágítás, napelemes okospadok, illetve a közterületi E-autó töltők, - teszi gazdagabbá az ott lakók életét

Kategória döntősei

Villa Ménesi

Megnézem

Kassák projekt

Megnézem

Andrássy 47

Megnézem

Az Év Belsőépítész cége Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

LEVEL UP Office Design

Megnézem

MádiLáncos Studio Kft.

Megnézem

Minusplus Generáltervező Kft.

Megnézem

Az Év Irodája Kisvállalati díj Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

Inspiratív, lélekkel teli, otthonos testvérirodák a HillSide Irodaházban.

Megnézem

Légmester - E6 System

Megnézem

BB Industry Office

Megnézem

Az Év Irodája Evolúciós díj Kategória

Kategóriagyőztes

ABW Office Space for TETRA PAK

A Tetra Pak a világ vezető élelmiszer feldolgozó és csomagoló megoldásokkal foglalkozó vállalata. Magyarországon 1989 óta van jelen, a budaörsi üzemben 1992-ben kezdődött meg a termelés. Az elmúlt években Budaörsön kapott helyet több Globális és Európa- és Közép Ázsiai klaszter HR szolgáltató valamint könyvelési és üzleti támogató központja is, így Budaörsön ma már gyártási és irodai munka is zajlik párhuzamosan egymás mellett. A cég globálisan is a piac egyre növekvő kihívásaival néz szembe, a vásárlók igénylik az alacsonyabb árakat, emellett a jobb minőséget, valamint a folyamatos fejlesztéseket és újdonságokat. A versenyképesség megtartásához a Tetra Pak kulcsszerepet lát a munkafolyamatok optimalizálásában és a munkakörnyezet fejlesztésében. Éppen ezért a cég globálisan az ABW (Activity Based Working) bevezetése mellett döntött. Az ABW egy olyan flexibilis munkamódszer és munkakörnyezet, ami elősegíti a kommunikációt és inspirálja az együttműködést az egyének, a különböző szervezeti egységek és nagyobb szervezetek között, emellett az önálló, fókuszált munkát is lehetővé teszi. Ezzel növelve a hatékonyságot és egyben kellemes munkakörnyezetet is biztosít a munkavállalóknak. A budaörsi telephely az elsők között kezdte meg az átállást, és célja, hogy a jövőben példaként szolgáljon a többi Tetra Pak irodának is világszerte.

Nowy Styl Hungary Zrt.
Pont Light Kft

Kategória döntősei

A WorldQuant irodájának bővítése

Megnézem

A netpincer.hu irodája - Budapest

Megnézem

Balasys 2.0

Megnézem

Az Év Lakóingatlan Fejlesztése Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

BudaPart Otthonok „A” és BudaPart Otthonok „C”

Megnézem

Corvin Átrium by Cordia

Megnézem

Duna Terasz Premium

Megnézem

Az Év Irodakivitelező cége Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

Value 4 Real Építő Kft.

Megnézem

Az Év Közösségi Irodája Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

Spaces - White House

Megnézem

Liftoff közösségi iroda

Megnézem

Szikra Coworking

Megnézem

Az Év Közösségi Tere Kategória

Kategóriagyőztes

Microsoft Bistro & Lounge

Microsoft a Graphisoft Parkban lévő irodáinak földszinti felújítását követően a legfelső szint újra gondolását is elindította. Ahogy a korábbi felújításnál, itt is nagy hangsúlyt fektettek a minőségi munkakörnyezetre, ezzel segítve a munkatársakat a kreatív és hatékony munkavégzésben. A cél egy új közösségi tér kialakítása volt, amit a kollégák pihenésre, informális megbeszélésekre, feltöltődésre használhatnak. A szinten korábban tárgyalók és egy nagyobb teakonyha működött. A tárgyalók működése, kihasználtsága megfelelő volt, a teakonyha területen viszont szükséges volt az átalakítás, hogy azt étkezés mellett kollaborációs célokra is lehessen használni. A területet több funkcionális egységre osztottuk, helyet kapott egy játszó terület, egy tárgyaló sor, egy olvasó sarok, informális megbeszélésekre is alkalmas étkező terület, illetve a teakonyha rész is fel lett újítva. A játszószoba esetében a megrendelő kifejezett kérése volt, hogy a megszokottól eltérően ne egy zárt helyiségbe kerüljön, hanem legyen összenyitva a többi térrel. A tárgyalók új designt kaptak, ami jól illeszkedik a szint egységes megjelenésébe. A terület koncepciója egy loftos környezet megalkotása volt, ezt támogatja az anyaghasználat is – téglaburkolat, mohás kockakő hatású padlószőnyeg, rusztikus hatású famintás padló, fém és fa bútorok, illetve a látszó gépészet antracit színre festve. A területen fontos szempont volt még a fokozott növényesítés, ami finomítja az ipari hangulatot. A tervezés a belső területeken túl a két teraszt is érintette, amit eddig kevésbé használtak a dolgozók, az árnyékolás hiánya miatt. A kellemesebb környezet érdekében napvitorlák kerültek felszerelésre, illetve a középső növényszigeten kívül további növények kaptak helyet.

Az Év Családbarát Közösségi Tere Kategória

Kategóriagyőztes

Az Év Családbarát Irodája Kategória

Kategóriagyőztes

Magyar Telekom és T-Systems székház

Az épület tulajdonosa és fejlesztője a WING Zrt., a Magyar Telekom Csoport – mely 2018-ban kezdte meg a beköltözést - hosszú távon bérli az ingatlant. A Market Építő által kivitelezett székház a XXI. század építészetének és a főváros arculatának meghatározó együttese, melyet a számok volumene is megerősít: az építkezés során 80.000 köbméternyi betont, 10.000 tonna betonacélt és 26.000 négyzetméternyi homlokzatüveget használtak fel. A grandiózus épület tervezésekor a megrendelő és a TIBA Építész Stúdió kiemelt figyelmet fordított a fenntarthatósági szempontokra is, így a BREEAM Excellent elvárásoknak megfelelően többek között energiahatékony berendezéseket, alacsony vízfelhasználású szanitereket, szelektív hulladékgyűjtő metódust alakítottak ki a székházban, melyet komplex épületfelügyeleti és energiamenedzsment rendszer kezel. A tervezés kulcsszavai az újító-innovatív, ügyfélközpontú-szolgáltató, nyitott, egy közösség és a dinamikus volt, így a belső tereket aktív designstratégiával tervezték, ami kényelmes használat mellett mozgásra ösztönzi a dolgozókat. Az új székház működési és kulturális szempontból is új fejezetet nyitott a cég életében, hiszen a költözéssel a korábbi fragmentált elhelyezkedés megszűnt, így mintegy 5.000 kolléga dolgozik egy épületben. Mindez lehetőséget teremtett arra, hogy korábban kiaknázatlan szinergiák jöjjenek létre és hatékonyabb legyen az együttműködés. Az átvétel után azonnal megkezdődött a székház felszerelése a megrendelő koordinálásával, de előtte és közben megannyi tervező és kreatív dolgozott azon, hogy az épület ne csak struktúrájában, de légkörében is maximálisan támogassa és színesítse a székházba költöző kisvárosnyi munkatárs napi munkáját. Bérlői oldalról egy olyan haladó szemléletű környezet teremtése volt a cél, ahol egy nyitott és elkötelezett közösség tagjaként szabadon kibontakoztathatja mindenki a tehetségét, kamatoztathatja tudását. Ahol a terek képesek inspirálni és a hatékonyságot támogatni. A felszerelés és beköltözés egy időben zajlott a vállalatcsoport kulturális és szervezeti transzformációjával. Ezzel összefüggésben lehetőségünk nyílt olyan irodaterek kialakítására, ami amellett, hogy a főváros arculatának meghatározó épület együtteséhez méltó munkakörnyezetet képvisel a belső terekben is, rugalmasan és dinamikusan támogatja az újonnan felálló szervezetek kollaboratív együttműködését, hogy minőségivé, élmény-értékűvé válhasson a munkatársak itt eltöltött ideje. A munkavállalói élményt az épületben elérhető szolgáltatások teszik teljessé: többek között az ország első tetőtéri futópályája, Budapest egyik legszebb kilátású wellness részlege, a földszinten található Café Frei, a tetőterasszal is rendelkező speciality kávézó, illetve a street food kínálattal rendelkező kisétterem, a gyerekkuckó, valamint a szélesebb igényeket kielégítő, nagyobb befogadóképességű kantin mind színt visznek az itt dolgozók mindennapjaiba. SZOLGÁLTATÁSOK: 3 mélygarázs szint 1350 db autó-, 50 db motor-, 344 kerékpár-, 50 elektromos autó parkoló, 16 db öltöző és zuhanyzók Földszint, 8 emelet és tetőszint 4000 munkaállomás 4-5000 kollégát befogadó munkahely 2 étterem 500 fős leüléssel és 2600 adagos konyhával 2 kávézó és tetőterasz 300 fős konferencia terem 700 m2-es fitnesz központ és wellness részleg Futópálya a tetőn 27 db lift 2000 m2 belsőkert 150 m2-es tóval Zöldfalak és zuzmófalak Autómosó Gyerekkuckó Egyészségügyi rendelők

Office Line Kft.

Az Év Irodája Szakmai díj Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

DVM group Design Iroda

Megnézem

GMB Solutions

Megnézem

BLUE iroda

Megnézem

Az Év Irodája Vállalati Székház díj Kategória

Kategóriagyőztes

Magyar Telekom és T-Systems székház

Az épület tulajdonosa és fejlesztője a WING Zrt., a Magyar Telekom Csoport – mely 2018-ban kezdte meg a beköltözést - hosszú távon bérli az ingatlant. A Market Építő által kivitelezett székház a XXI. század építészetének és a főváros arculatának meghatározó együttese, melyet a számok volumene is megerősít: az építkezés során 80.000 köbméternyi betont, 10.000 tonna betonacélt és 26.000 négyzetméternyi homlokzatüveget használtak fel. A grandiózus épület tervezésekor a megrendelő és a TIBA Építész Stúdió kiemelt figyelmet fordított a fenntarthatósági szempontokra is, így a BREEAM Excellent elvárásoknak megfelelően többek között energiahatékony berendezéseket, alacsony vízfelhasználású szanitereket, szelektív hulladékgyűjtő metódust alakítottak ki a székházban, melyet komplex épületfelügyeleti és energiamenedzsment rendszer kezel. A tervezés kulcsszavai az újító-innovatív, ügyfélközpontú-szolgáltató, nyitott, egy közösség és a dinamikus volt, így a belső tereket aktív designstratégiával tervezték, ami kényelmes használat mellett mozgásra ösztönzi a dolgozókat. Az új székház működési és kulturális szempontból is új fejezetet nyitott a cég életében, hiszen a költözéssel a korábbi fragmentált elhelyezkedés megszűnt, így mintegy 5.000 kolléga dolgozik egy épületben. Mindez lehetőséget teremtett arra, hogy korábban kiaknázatlan szinergiák jöjjenek létre és hatékonyabb legyen az együttműködés. Az átvétel után azonnal megkezdődött a székház felszerelése a megrendelő koordinálásával, de előtte és közben megannyi tervező és kreatív dolgozott azon, hogy az épület ne csak struktúrájában, de légkörében is maximálisan támogassa és színesítse a székházba költöző kisvárosnyi munkatárs napi munkáját. Bérlői oldalról egy olyan haladó szemléletű környezet teremtése volt a cél, ahol egy nyitott és elkötelezett közösség tagjaként szabadon kibontakoztathatja mindenki a tehetségét, kamatoztathatja tudását. Ahol a terek képesek inspirálni és a hatékonyságot támogatni. A felszerelés és beköltözés egy időben zajlott a vállalatcsoport kulturális és szervezeti transzformációjával. Ezzel összefüggésben lehetőségünk nyílt olyan irodaterek kialakítására, ami amellett, hogy a főváros arculatának meghatározó épület együtteséhez méltó munkakörnyezetet képvisel a belső terekben is, rugalmasan és dinamikusan támogatja az újonnan felálló szervezetek kollaboratív együttműködését, hogy minőségivé, élmény-értékűvé válhasson a munkatársak itt eltöltött ideje. A munkavállalói élményt az épületben elérhető szolgáltatások teszik teljessé: többek között az ország első tetőtéri futópályája, Budapest egyik legszebb kilátású wellness részlege, a földszinten található Café Frei, a tetőterasszal is rendelkező speciality kávézó, illetve a street food kínálattal rendelkező kisétterem, a gyerekkuckó, valamint a szélesebb igényeket kielégítő, nagyobb befogadóképességű kantin mind színt visznek az itt dolgozók mindennapjaiba. SZOLGÁLTATÁSOK: 3 mélygarázs szint 1350 db autó-, 50 db motor-, 344 kerékpár-, 50 elektromos autó parkoló, 16 db öltöző és zuhanyzók Földszint, 8 emelet és tetőszint 4000 munkaállomás 4-5000 kollégát befogadó munkahely 2 étterem 500 fős leüléssel és 2600 adagos konyhával 2 kávézó és tetőterasz 300 fős konferencia terem 700 m2-es fitnesz központ és wellness részleg Futópálya a tetőn 27 db lift 2000 m2 belsőkert 150 m2-es tóval Zöldfalak és zuzmófalak Autómosó Gyerekkuckó Egyészségügyi rendelők

Az Év Ingatlanfejlesztése Kategória

Kategóriagyőztes

Budapest ONE Business Park

Eddigi legnagyobb irodafejlesztési projektjét valósítja meg a Futureal-csoport Őrmezőn, Magyarország legnagyobb közlekedési csomópontjában. A szalagként hullámzó épület különleges formája a parametrikus tervezéssel támogatott optimalizálás eredménye, alaprajzát és homlokzatát úgy alakították ki, hogy a lehető legkedvezőbb beépítést tegye lehetővé. Ennek eredményeként a napsütés iránya, a napenergia-potenciál és a légáramlás szempontjából legideálisabb forma jött létre, így még egy felhős napon se kelljen felkapcsolni a komplexumban a világítást. Az irodapark bejáratai a környező közlekedési tengelyekhez igazodnak. Az épület kapcsolódik a kelenföldi pályaudvar túloldalához, az Etele tér fejlesztéseihez és az eszközváltó csomóponthoz. A másik bejárat a lakóövezet felé mutat, az északnyugati bejárat pedig a Sasadi úti aluljáró felé. Az irodaháztól néhány perc távolságra épülő Etele Plaza szórakoztató- és bevásárlóközpont biztosít majd még több szolgáltatási lehetőséget. A 4-es metró, a Kelenföldi pályaudvar, valamint az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál épülő irodaház első ütemét 2019 év végén adják át. Az egyedülálló közlekedési infrastruktúra eredményeként a terület nemcsak a belvároshoz esik közel. A dél-budai agglomerációból, valamint a közeli nagyvárosokból (Érdről, Székesfehérvárról vagy Tatabányáról) 40 percen belül megközelíthető az Etele tér mintegy 250 ezer ember számára. Becslések szerint naponta több tízezren veszik igénybe a 4-es metró kelenföldi végállomását, a vasútállomást és a buszpályaudvart. A Futureal-csoport elkötelezte magát, hogy az összes jövőbeni irodaépület-fejlesztését a WELL irányelvei szerint valósítja meg. Ennek érdekében, a környezettudatosság részeként, az épülethasználók egészségét az egyik legfontosabb tényezőnek kell tekinteni a tervezés során. Az irodaház Magyarországon az elsők között szerezte meg a nemzetközi WELL Building Platina előminősítést. A WELL-minősítés célja, hogy olyan irodaházak épüljenek, amelyek a környezetvédelem mellett az ott dolgozók egészségére, közérzetére és komfortérzetére is kedvező hatással vannak. A WELL Building iránymutatásainak megfelelően, a Budapest ONE-t energiatakarékos, intelligens központi épületirányítási rendszerrel szerelik majd fel, a falakat nyugalmat sugárzó színek borítják. Multifunkciós szoba, zöld terasz, tusolóval felszerelt biciklitároló és vízmentes nanotechnológiás autómosó is lesz. Az épület tetején panorámás futópálya is a dolgozók rendelkezésére áll majd, emellett lehetőség lesz az elektromos autók töltésére, valamint szelektív hulladékgyűjtésre is. Az összesen 65 400 négyzetméteres Budapest ONE Business Park irodakomplexum első üteme közel 25 000 négyzetméter bérirodát, illetve 2 600 négyzetméter kereskedelmi és szolgáltató egységgel lesz ellátva. Földszintjén éttermek, drogéria, bankjegyautomata és gyógyszertár is helyet kap. Mindezek mellett tágas zöldövezetet és 417 férőhelyes mélygarázst biztosít majd az iroda több ezer dolgozójának. Az irodapark belsejében félhektárnyi nyitott közteret hoznak létre, amit szökőkutak és egyedi kialakítású zöldterület tesz majd közkedvelt találkozóhellyé. Az ugyancsak a Futureal fejlesztésében megvalósuló Etele Plazával közösen a Budapest ONE irodapark adja Dél-Buda új születő városközpontjának jövőbeni kereskedelmi és üzleti hajtóerejét. Budapest dinamikus fejlődésével egyre nagyobb igény mutatkozik új, minden igényt kielégítő városközpontok kialakítására a főváros belvárosközeli kerületeiben. A XI. kerület Etele tér–Őrmező által határolt területek fejlesztése ennek jegyében indult el, ahol párhuzamosan valósulnak meg kiemelkedő magán- és állami beruházások. A Budapest ONE a jövőbeni növekedés meghatározó katalizátora lesz a dél-budai régióban, példát adva ezzel az elkövetkező városmegújítási törekvéseknek.

Kategória döntősei

FERRUM Irodaház

Megnézem

Balance Hall Irodaház

Megnézem

Advance Tower II

Megnézem

Az Év Ingatlanpiaci Személyisége Kategória

Kategóriagyőztes

Az Év Property Management cége Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

Horizon Development

Megnézem

CBRE Hungary

Megnézem

ESTON International Zrt.

Megnézem

Az Év Facility Management Cége Kategória

Kategóriagyőztes

Dome Facility Services Group Kft.

Az elmúlt 16 évhez hasonlóan a Dome Facility Services Group 2019-ben is kiszámíthatóan tudott fejlődni. A Dome csoport mára egy több mint 15 millió euro árbevételű, integrált létesítménygazdálkodási szolgáltató, melyben több mint 1.7 millió m2-en közel 500 munkavállaló dolgozik nap mint nap. A stabilitásunk záloga a rendkívül alacsony ügyfélfluktuáció és a 2019-es évben mért 92%-os ügyfélelégedettség. Az ügyfeleink visszajelzése alapján tovább bővítettük a szolgáltatási palettánkat a Robotika és Proptech területekkel. Hitünk, hogy a Facility Management iparág az automatizálás és robotizáció irányba fejlődik, lépést tartva a vevői elvárásokkal és a globális fejlődési trendekkel. A folyamatos fejlődés érdekében 2018-től megnyitottuk a Robotika üzletágunkat, melynek első lépéseként Magyarországon egyedülálló módon ipari takarítórobotok telepítésével és üzemeltetésével kezdtünk el foglalkozni. Mára több helyen is megtalálható a többszörös díjnyertes Adlatus Robotics autonóm nagyteljesítményű takarító robotja. A globális irodapiacon technológiai és ezáltal munkahelyhasználati forradalom zajlik! Néhány éve sorra épülnek az okos irodák és okos épületek, melyek térnyerése hosszú évekre meghatározza majd a hazai és nemzetközi irodapiacot. Reagálva a nemzetközi trendekre 2019-ben a Dome szakmai és pénzügyi befektetőként partnerségre lépett az elmúlt év „Proptech Megoldása 2018” cégével, az méltán sikeres Invensol-lal. Ennek keretében HR tanácsadási, design&build, szenzor és egyedülálló szoftvermegoldásokat nyújtunk multinacionális ügyfélkörünknek. A Dome-on belül 2016 óta fut a DOMB (Dolgozói Megbecsülési Program), mely eredményeként a dolgozói fluktuáció évek óta folyamatosan csökken és a 2019-es évben már 76%-nál magasabb átlagos dolgozói elégedettséget mértünk, mely elősegítője a stabil vállalati kultúra és -értékek megtartásának. Mára lefedve minden iparághoz szükséges szakértelmet, a Dome csoportban több mint 70 mérnök, szolgáltatásszakértő, minőségirányítási szakember és menedzser dolgozik azon, hogy a ránk bízott irodaházakban, bevásárlóközpontokban, gyárakban és más létesítményekben az ott tevékenykedő vállalatok és ott dolgozók csak az alaptevékenységgel tudjanak foglalkozni, és őket a Dome-ra bízott épületek valóban kiszolgálják. Szakembereink a LEO (Létesítménygazdálkodói és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetség), az RICS (Royal Institution of Chartered Surveyors), a BCSDH (Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért) és más szakmai szervezetek munkájában aktívan részt vesznek. A Dome csoport munkáját és elért eredményeit több alkalommal tüntette ki a szakma az iroda.hu „Az Év Facility Management Cége” valamint a Portfolio „Portfolio Property Awards” díjakkal.

Kategória döntősei

Future FM Cégcsoport

Megnézem

KRAFT FM Üzemeltetési és Szolgáltató Kft.

Megnézem

NEO Property Services Zrt.

Megnézem

Az Év Tanácsadó Cége Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

ESTON International Zrt.

Megnézem

Colliers International

Megnézem

Az Év Asset Management Cége Kategória

Kategóriagyőztes

CPI Hungary Kft.

A CPI Property Group a csehországi, berlini és a közép-kelet-európai térség vezető ingatlan tulajdonosa. A CPI PG portfoliója több mint 366 ingatlanból áll, amelyek 11 országban helyezkednek el. CPI Property Group 7.9 milliárd Euro összértékű széleskörű, magas minőségű ingatlan portfólió tulajdonosa és üzemeltetője. A CPI Property Group első féléves árbevétele, 322 millió euró, amely 13%-os éves növekedést jelent, megőrizve domináns pozícióját a Cseh Köztársaságban, Berlinben és a közép-kelet-európai régióban. Jelenleg a CPIPG: No1. office tulajdonos Prágában No1. retail tulajdonos a Cseh Köztársaságban No1. office tulajdonos Berlinben No2. residential tulajdonos a Cseh Köztársaságban A CPI élénk nemzetközi kötvénypiaci tevékenysége újabb lökést kapott, miután a Moody’s hitelminősítő a vállalatcsoport értékelését BAA2 fokozatra emelte, ezzel a CPI kötvényeket még vonzóbbá tette a lehetséges befektetők számára. Az elismert ügynökség először két évvel ezelőtt minősítette befektetési fokozatra a CPI Property Group-ot. 2019-ben a CPI PG sikeres úttörése teret nyert a zöldkötvényes finanszírozásban. A csehországi, berlini és a közép-kelet-európai térség vezető ingatlan tulajdonosa, a CPI PROPERTY GROUP bejelentette a 750 millió euró értékű, az amerikai S rendelkezésnek megfelelő, elsőbbségi, fedezetlen zöldkötvények sikeres kibocsátását, 1,625% hozammal. Egy Londonban és Párizsban végzett kétnapos marketingpróbát követően az új értékpapír iránti befektetési kereslet a 2 milliárd eurót is elérte. A befektetők 38%-a egyesült királyságbeli volt, de nagy volt az érdeklődés német, osztrák (18%) és francia (17%) részről is. A kontinentális Európa és Ázsia többi országának befektetői is képviseltették magukat. A befektetési kereslet 77%-át alapkezelők tették ki, őket követték a biztosítótársaságok, a nyugdíjalapok és a bankok. A zöldkötvények kibocsátásából származó bevételeket is beleértve a CPIPG teljes likviditása (készpénz és rulírozóhitel-eszközök formájában) a 1,5 milliárd eurót is meghaladja. A készpénz jelentős részét a társaság arra kívánja felhasználni, hogy 2019 utolsó negyedévében, illetve 2020-ban kiváló minőségű irodákat vásároljon Lengyelországban, Varsó központjában. 2018-ban 600 millió eurónyi kötvényt értékesített a CPI külföldi befektetőknek Londonban. Az ezért kapott díj is alátámasztja a CPI dinamikus fejlődésének piaci elismerését. A Prágában tartott 13-ik „Czech 100 Best” versenyen, a CPI Property Group nyerte meg a díjat a ’Dinamikus növekedés és stabilitás’ kategóriában.

Kategória döntősei

WING Zrt.

Megnézem

IMMOFINANZ SERVICES HUNGARY Kft

Megnézem

OTP Ingatlan Befektetési Alapkezelő Zrt.

Megnézem

Az Év Fejlesztő Cége Kategória

Kategóriagyőztes

Kategória döntősei

GTC Magyarország Ingatlanfejlesztő Zrt.

Megnézem

Az Év Proptech Megoldása Kategória

Kategóriagyőztes

Parkl

A nagyvárosi parkolás a legtöbb ember számára probléma, ezzel kezdeni kell valamit… A gondolat, ami elvezetett egy immáron 3 éve sikeresen működő vállalkozáshoz. A Parkl alapítói a parkolással járó mindennapi problémák csökkentését tűzték ki célul, hozzájárulva ezzel egy élhetőbb város kialakításához. A Parkl a kezdetek óta egy olyan piaci rést használ ki, amely egyrészt megoldást kínál a kihasználatlan parkolóhelyek megtöltésére, másrészt leegyszerűsíti a parkolást már meglévő parkolóházak területén. Az elmúlt két évben folyamatosan szélesítettük azoknak a helyeknek a körét, ahol elérhetővé tesszük az egyszerű, készpénzmentes zárt téri parkolást. Azonban a felhasználói igényeket meghallgatva ezt is tovább gondoltuk az elmúlt időszakban. Ennek köszönhetően a tavalyi évtől kezdve egyre több helyen váltak elérhetővé parkolóházakban Parkl elektromos töltők, nemrég pedig elindult a közterületi parkolás funkciónk is, amellyel az utcai parkolást is az alkalmazáson keresztül intézheti mindenki az egész ország összes fizetős parkolózónájában. Hogyan működik a Parkl? A Parkl térképen mutatja a rendelkezésre álló zárt téri parkolóhelyeket - köztük a nagyközönség számára korábban rejtett szállodák, irodaházak, társasházak garázsait - melyek nagy részét csak az applikáción keresztül tudjátok elérni, de a szolgáltatásunk ennél is tovább megy. Amellett, hogy megkímél mindenkit a készpénzes fizetéstől, hiszen a legtöbb esetben perc alapú parkolási díj fizetését az előre beregisztrált bankkártyával az appon keresztül lehet intézni, nem kell bajlódni a ki-bejutással, illetve a papír alapú parkolójegy váltással sem a felhasználóinknak, hiszen az app automatikusan nyitja a parkolóház sorompóját. Parkolj az utcán - ennyire egyszerű Év elejétől köztéri parkolással is kibővült a Parkl: ezzel az egész ország területén minden fizetős parkolózónában lehet az appon belül bankkártyával fizetve parkolni, amely nem zárol előre összeget és egyenleg feltöltés sem bonyolítja a használatát, csak a végösszeget vonja le a parkolás végén. Mivel tudunk még többet a már meglévő alkalmazásoknál? Az automatikus megújítás funkció bekapcsolásával nem érhetnek kellemetlen meglepetések a lejárt parkolással járó büntetés miatt: mindig értesítünk az aktuális parkolás végéről és annak újraindításáról is! A jövő autósaira is gondolunk Arra törekszünk, hogy a jelen autósainak mindennapi társa legyen a Parkl, de tudjuk, hogy már a jövő igényeire is oda kell figyelni. Európában a tavalyi év első felében több mint 40 százalékkal több e-autót adtak el az előző év azonos időszakához képest és a töltőpontok száma is folyamatosan emelkedik. Hazánk még gyerekcipőben jár az elektromos autózásban, de a fejlődés itt is útnak indult. Éppen ezért startolt el már tavaly a Parkl elektromos töltési szolgáltatása, amellyel egyre több helyen kiszolgálják az autósokat. Így kínálunk egy komplett szolgáltatáscsomagot a Parklnél a jövő autósainak is, akik nemcsak bárhol kényelmesen parkolhatnak, de az autójuk töltését is egyszerűen oldhatják meg az alkalmazásnak köszönhetően.

Kategória döntősei

Connected by Skanska

Megnézem

Amanda Project / AI Venture

Megnézem

Az Év Feltörekvő Személyisége Kategória

Kategóriagyőztes

Az Év Kivitelező Cége Kategória

Kategóriagyőztes

Market Építő Zrt.

A Market Építő Zrt. az építőipari szektor vezető magasépítő vállalata. Leányvállalataival együtt több mint ezer főt foglalkoztató, nemzetközileg is elismert cégcsoport mára egyet jelent a professzionalizmussal, a minőséggel és a megbízhatósággal. A fővállalkozó és generálkivitelező profilú, magyar tulajdonú nagyvállalat legfőbb értéke az ember, ami az ügyfélelégedettség egyik záloga is egyben. A magas szakmai színvonalat garantálják a környezettudatos, valamint a design&build szemléletmód menti innovációk megvalósítása, ezentúl kiemelten fontos a munkavédelem, hogy az együttműködés egyben nyugalmat, pontosságot és biztonságot is jelentsen a Megrendelők számára. Huszonnégy év alatt eddig hétszáznál is több Megrendelő választotta a cégcsoportot építkezéseik levezénylésére. Az egyik legnagyobb forgalmú és kapacitású építőipari vállalat évente közel ötven beruházást valósít meg, amelynek nagyobb részét irodaházak, ipari, logisztikai létesítmények, közintézmények és szállodák, valamint kereskedelmi célú ingatlanok és sportlétesítmények teszik ki. Több munkáltatói elismerés mellett, a cég elkötelezett a hazai építőipari foglalkoztatást elősegítő, javító és megreformáló kezdeményezéseknek. A vállalat több mint tíz éve a Bátor Tábor Alapítvány fő támogatója és a fejlesztésének elkötelezett segítője, a hatvani táborban található összes épület és létesítmény kivitelezője. Stratégiai partnere a Mosoly Alapítványnak és számos utánpótlás nevelő sportegyesületnek, többek között a III. kerületi Torna és Vívó Egyletnek. Bővebb információk: www.market.hu

Kategória döntősei

FITOUT Zrt.

Megnézem

HBM Kft.

Megnézem

Value 4 Real Építő Kft.

Megnézem