Nevezés

Az Év Property Management cége

Horizon Development

Adatlap megosztása

Cím: 1052 Budapest, DEÁK FERENC UTCA 5.

Átadás éve:

Ingatlan mérete:

Irodában dolgozók száma:

Bérlő cég:

Rövid bemutatkozás

Aktuális projektfilm:
https://www.youtube.com/watch?v=WgEbwmD2IvY&t

Az elsősorban prémium ingatlanfejlesztéseiről ismert Horizon Development 2013-ban indította el Property Management üzletágát. Hasonlóan a saját fejlesztésű ingatlanok magas minőségi és esztétikai színvonalához, az üzemeltetési divízió tevékenysége és szolgáltatásai is kiemelten magasan pozicionáltak.

A 2019-es év fontos üzletpolitikai változása, hogy a Horizon Development üzemeltetési portfóliója egy nem saját fejlesztésű kereskedelmi ingatlannal is kiegészült egy sikeresen elnyert külső mandátum révén. Június 1-től a DEREIF ingatlanportfóliójába tartozó Park Atrium irodaház teljeskörű üzemeltetési, bérbeadási és marketing feladatait a Horizon Development látja el, maximális szakmaisággal, ügyfélcentrikus szemlélettel és innovatív technikai megoldások integrálásával.

A Horizon Development üzemeltetési portfóliójába tartozó kereskedelmi- és lakóingatlanok:
1.) Eiffel Palace 14.500 m2: office + retail (DEREIF)
2.) Váci1 13.750 m2: office + retail (GLL Real Estate Partners)
3.) Promenade Gardens 25.000 m2: office + retail (ERSTE Nyíltvégű Ingatlan Alap)
4.) Szervita Square Building 12.500 m2 office + retail + luxury residential (SZ8 Ingatlanfejlesztő Alap)
5.) Park Atrium 23.000 m2 office + retail (DEREIF)
6.) Újbudai fejlesztési terület 12.800 m2

A 2019-ben hat eleműre növekedett Horizon Development Property Management portfólióban 2020-ban további bővülés prognosztizálható mind a saját fejlesztésű épületek, mind a külső megbízások révén.

www.horizondevelopment.hu

OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA

- szolgáltatás- és bérlőközpontú üzemeltetési szemlélet
- az elegáns, exkluzív épületek minőségével szinonim és a prémium bérlők által elvárt szolgáltatások magas színvonalának fenntartása
- maximális műszaki felkészültség
- gyors válasz/megoldás a felmerülő technikai kérdésekre
- részletorientált, folyamatos figyelem és rendelkezésre állás
- bizalomalapú, személyes kapcsolat a bérlőkkel
- pozitív bérlői visszajelzések