Elérkezett a pillanat, amikor több, mint 10 év után egy új építésű, és technikailag is maximálisan korszerű irodaházba; a Green Court Office-ba költöztünk - ezzel is támogatva kollégáink mindennapi munkáját és a kiemelkedő ügyfélélményt.
A költözéssel kapcsolatos döntés a járvány első hullámára esett, amikor nagy mértékű előrelátásra volt szükség ahhoz, hogy milyen működési formában képzeljük majd el a jövő irodáját.
A hibrid működési formában az első pillanattól biztosak voltunk, ami szerencsére nem jelent nagy változást, hiszen cégünk már évekkel a járvány kezdete előtt innovatív és elkötelezett támogatója volt térben és időrendben egyaránt flexibilis munkarendnek. A tervezés és kivitelezés a járvány alatt zajlott, a sok nyitott kérdésre igyekeztünk előrelátóan adekvát válaszokat adni.
Arra törekedtünk, hogy az új irodánk minden funkcióját tekintve biztosítsa a dolgozók igényét és stabil alapokat adjon a hosszú távú fejlődésre, valamint támogassa a munkavállalók számára egyre fontosabbá váló munkahely-magánélet egyensúlyt.
Ennek érdekében a következő szempontok mentén készült az iroda:
Hisszük, hogy a zöld gondolkodás nem egyszerűen a fenntartható forrásból beszerzett anyagok felhasználását jelenti. A szebb jövőért elkötelezett vállalatok társadalmi felelősségvállalása ugyanis az edukációban és példamutatásban válik teljessé. Ennek egyik sarokköve az erőforrások hatékony felhasználása. Mit is jelent ez? Már a tervezés fázisában eldöntöttük, hogy hiába költözünk nagyobb és szebb irodába, nem akarunk mindenből újat. Igenis éljünk a lehetőséggel és minimalizáljuk a hulladéktermelést: