Az Év Üzemeltető Cége

P.Dussmann Kft.

Adatlap megosztása

Cím: 1088 Budapest, Rákóczi út 1-3.

Rövid bemutatkozás

A P.Dussmann Kft. 1991 óta nyújta komplex facility management szolgáltatásait Magyarországon 2000 saját dolgozójával évi 10 milliárdos forgalmat generálva. Minden egyes szektor különböző szolgáltatási igényekkel rendelkezik mikor szolgáltatót választ. Annak érdekében, hogy ezeket az igényeket kielégítsük, innovatív létesítménykezelési koncepciókat dolgoztunk ki, amelyek mindegyike személyre szabott és hatékony: ezek a Dussmann ágazat-specifikus koncepciói. Figyelembe vesszük az üzemeltetésén belüli folyamatokat és eljárásokat, hiszen célunk az, hogy szolgáltatásainkkal támogassuk és kiegészítsük ügyfeleink fő üzleti folyamatait. A takarítás, étkeztetés, műszaki és biztonsági szolgáltatások mesteri összefűzésével egyedi és minőségi megoldásokat fejlesztünk ki. Szakembereink háta mögött hosszú évek tapasztalata áll a különböző iparágakkal való együttműködés és munka területén. Az eredmény gyakran egy speciális megoldás, amely egyedülálló a piacon.


OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA

2015 január első hetében cégünk megkezdte Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontjának, az Aréna Plázának a műszaki üzemeltetését. A pályázat elnyerése kezdteben meglepő kihívásokat tartogatott, azonban az elmúlt lassan egy év tapasztalatai alapján elmondhatjuk, hogy ügyfelünk elégedett szolgáltatásunkkal. A P.Dussmann üzemeltetése alatt feljújításra, átalakításra kerültek a szociális helyiségek, a liftek, elvégeztük a külső korlátok cseréjét, a környezettudatosság és az energiatakarékosság jegyében modernizáltuk a világítóberendezéseket (led technika) és egy új karbantartási rendszer kidolgozására is sor került, melyet a saját fejlesztésű CAFM szoftverünk támogat.
Cégünk nagy hangsúlyt fektet az innovatív üzemeltetésre, évente több újdonság is bevezetésre kerül. Tavaly az elektronikus munkalapok könnyítették az adminisztrációs terheket, míg az idei újdonságunk a Smart View rendszer és az E-learning. Az előbbi azt a célt szolgálja, hogy dolgozóink mozgása és tevékenysége, feladatuk időintervalluma nyomonkövethető és dokumentálható legyen, ezáltal szervezeti és szolgáltatási optimalizálás érhető el az ügyfélnél. Az E-learning pedig egy olyan innovatív online oktató és vizsgáztató rendszer, melynek segítségével munkavállalóink felkészültsége bővíthető modulokon keresztül folyamatosan ellenőrizhető és napra készen tartható.


Referenciák

ARENA PLAZA
MOM PARK
WESTEND BUSINESS CENTER
ROBERT BOSCH Kutatás Fejlesztési Központ
LIDL
IKEA