Az Év Facility Management Cége

NEO Property Services Zrt.

Adatlap megosztása

Cím: 1095 Budapest, Máriássy utca 7.

Bérlő cég: Országos lefedettségünknek, illetve a komplex, szinergiákra építő, ügyfélre szabott szolgáltatásainknak köszönhetően legfontosabb partnereinkkel hosszú évek óta stabil partneri viszonyban dolgozunk. Több mint 280 ügyfelünk van, közöttük Magyarország legjelentősebb nagyvállalatai: MOL, Magyar Telekom, EON, MVM, MÁV, WING, Corvinus Egyetem, MTVA, Praktiker, OBI, Metro, Coloplast, Opella Healthcare. Partnereink számára több mint 3 millió m2 ingatlanterületet üzemeltetünk, több mint 10 millió m2 külterületet gondozunk, több tízezer m2 létesítményt építettünk és több mint 3300 társasházi albetétet kezelünk.

Rövid bemutatkozás

A NEO Property Services Zrt. 1999-es alapítása óta Magyarország meghatározó ingatlanszolgáltatója.
Vállalatunk folyamatos növekedési pályán mozog, 2022-ben rekordszintű, 28,2 milliárd forintos árbevételt értünk el. Célunk a további dinamikus, ám fenntartható növekedés, amelyről a továbbiakban rendszeresen be fogunk számolni éves ESG jelentésünkben is.


Tevékenységeink közé tartozik az integrált létesítménygazdálkodás (Facility Management), az ingatlankezelés (Property Management), az ingatlanberuházásokhoz kapcsolódó projekt management, az építőipari generálkivitelezés, valamint a társasházkezelés.


Partnereink számára több mint 3 millió m2 ingatlanterületet üzemeltetünk, több mint 10 millió m2 külterületet gondozunk, több tízezer m2 létesítményt építettünk és több mint 3300 társasházi albetétet kezelünk.


OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA

• Folyamatos dinamikus növekedés


Büszkék vagyunk arra, hogy a korábbi évek töretlen lendületét megtartva, a 2022-es 28 Mrd Ft árbevétel után, idén várhatóan 37 Mrd Ft árbevételt sikerül majd elérnünk, amely az előző évhez képest kb. 30 % dinamikus növekedést jelent.


• ESG szemlélet


2023: Fókuszban az ESG


Régóta elkötelezettek vagyunk a fenntartható fejlődés iránt, és fontosnak tartjuk a fenntarthatósági szempontok beépítését a napi működésünkbe és üzleti stratégiánkba. Hiszünk abban, hogy a fenntarthatósággal kapcsolatos intézkedések új lehetőségeket valamint folyamatos fejlődést biztosítanak cégünknek, és ügyfeleinket is segíthetjük saját fenntarthatósági céljaik elérésében.


Ezen elkötelezettségünk következő mérföldköve, hogy 2023 szeptemberében kiadtuk első ESG jelentésünket – a globális tapasztalatokkal rendelkező PwC Hungary ESG üzleti szolgáltatások szakértő tanácsadóinak támogatásával – amely cégünk környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási területeken kitűzött céljait és az eddig elért eredményeket mutatja be.


Első ESG jelentésünkben 11 működésünkkel kapcsolatos kiemelt témát, területet azonosítottunk, többek között a munkahelyi egészséget és biztonságot, az etikus üzletvitelt és szabályozói megfelelést, az energiahatékonyságot, a klímaváltozást, a hulladékgazdálkodást és a digitalizációt.


https://neopropertyservices.hu/doc/NEO_ESG_2022.pdf


• Szakképzési program, humán erőforrás fejlesztés


A NEO Property Services 2023-ban 85 fő részvételével, elindította saját duális képzési programját - kapcsolódóan vállalatunk fő tevékenységéhez - az alábbi szakmai területeken:


o Épületgépész technikus
o Hűtő- és szellőzőrendszer szerelő
o Villanyszerelő
o Vállalkozás ügyviteli ügyintéző


Duális képzésünk keretén belül társaságunk biztosítja a gyakorlati oktatást, szervezi az online elméleti kurzust akkreditált oktatási cég bevonásával.
A képzésben résztvevő, sikeres záróvizsgát tevő kollégáinkat – a számukra teljesen ingyenes oktatás mellett – jelentős anyagi elismeréssel is motiváljuk!


A képzésekben részt vevő munkatársaink új szakmájuk megszerzésével még inkább képesek lesznek arra, hogy megfeleljünk ügyfeleink magas szintű elvárásainak.


• PropTech és digitalizáció


Folyamatosan keressük azokat a – szolgáltatásainkba beépíthető – PropTech és digitalizációs megoldásokat és lehetőségeket, amelyekkel növelhetjük ügyfeleink elégedettségét.


2023-as IT fejlesztéseink:



  1. Saját CAFM rendszer továbbfejlesztése


A folyamataink támogatására tovább bővítettük a saját fejlesztésű CAFM rendszerünket, egy a karbantartóink illetve menedzsereink által használt belső mobil applikációval.
Az új rendszer rendelkezik például QR kódos berendezés azonosítással illetve egy olyan a piacon egyedülálló megoldással, amely minden egyes munkafolyamatnál automatikusan, a szükséges munkavédelmi intézkedésről edukálja a karbantartást végző munkatársainkat.



  1. Új vállalatirányítási ERP rendszer bevezetése (DEEP)


A nagy, nemzetközi ERP rendszerekben megszokott technológiai színvonalat ötvözi a magyar szabályozási környezethez optimalizált támogatási folyamatokkal és hasznos integrációkkal, funkciókkal.


Előnyei:
o Hatékonyság növelés
o Innovatívabb szoftver környezet
o Költségmegtakarítás


Önmagában integrált a NAV adatszolgáltatásokhoz, támogatja a bevallások előállítását és beküldését, ezzel is biztosítva az átláthatóságunkat és a compliance szempontok szerinti működésünket.