Az Év Facility Management Cége

NEO Property Services Zrt.

Adatlap megosztása

Cím 1095 Budapest, Máriássy 7.

Rövid bemutatkozás

Vállalatunk, a NEO Property Services Zrt. több mint 20 éves múltra tekint vissza.
Több mint 3 millió négyzetméteren, közel 6 ezer épületben ellátott teljes körű facility management (FM) szolgáltatásunkkal alapításunk óta Magyarország meghatározó létesítménygazdálkodó vállalata vagyunk. Cégünknél ~ 650 munkatárs dolgozik. Forgalmunk 2020. év végére meghaladja a 23 milliárd forintot.



  1. év tavaszától 100%-ban magyar vállalat vagyunk, tulajdonosunk a WING, Magyarország piacvezető ingatlanfejlesztő társasága.


Első sorban nagyvállalatok, jelentős ingatlan portfólióval rendelkező cégek, ingatlanfejlesztők, intézményi befektetők, ingatlanalapok számára kínálunk teljes körű, integrált létesítménygazdálkodási (FM), valamint ingatlankezelési (PM) szolgáltatásokat, kivitelezési és fit-out munkákat. Átlátható működésünk, országos lefedettségünk, ügyfélre optimalizált működési modellünk, saját fejlesztésű CAFM rendszerünk, 0-24 órás Call Centerünk és folyamatos szolgálatot nyújtó mobilcsoportjaink megbízható hátteret jelentenek ügyfeleink számára saját tevékenységük eredményes ellátásához. Országszerte 71 szervizautónk, 133 fő mobilcsoportos és 140 fő helyi karbantartó szakemberünk áll megbízóink rendelkezésére.


Okok, amiért a díjra érdemes


  1. Dinamikus növekedés
    Büszkék vagyunk arra, hogy - a tavalyi kimagasló gazdasági eredményünket követően - idén is organikus növekedést sikerül elérnünk a COVID-19 pandémia közepette is.
    A versenyeken elnyert tenderek mellett meglévő ügyfeleink is újabb munkákkal bíztak meg minket. Néhány ezek közül:


Meglévő Ügyfeleinktől kapott új megbízások:



  • MOL kiemelt jelentőségű kivitelezési és FM projektek

  • MÁV hibaelhárítási feladatok

  • SANOFI FM szolgáltatások

  • PTE számos kivitelezési projektje

  • EAST GATE BUSINESS PARK kivitelezési projektek


Újonnan elnyert megbízások:



  • COLOPLAST FM szerződéshosszabbítás

  • NKM-MVM FM feladatok

  • ALTEO elektromos töltők telepítése

  • SIEMENS fit-out munkák

  • EVOSOFT (Univerzum Irodaház) FM feladatok



  1. Új szolgáltatások bevezetése
    Idén több új szolgáltatást is bevezettünk. Az új koronavírus világjárvány támasztotta új
    igények kielégítésére áprilisban létrehoztuk Pandémiás Fertőtlenítő Mobil-csapatunkat,
    akik az elmúlt időszakban több tízezer m 2 terület, valamint légcsatornák fertőtlenítését
    végezték el.
    Szeptemberben, Property Management üzletágunk keretei között beindítottuk
    Társasházkezelési tevékenységünket. Első ügyfelünk a mai lakáspiacon is különlegesnek
    számító okos-otthonokat kínáló Kassák Residence lakópark.


Szolgáltatási portfoliónknak évek óta jelentős tétele az építőipari kivitelezés, az idei évtől
pedig még nagyobb hangsúlyt fektetünk a kivitelezési/fit-out munkákra. Ennek
megfelelően hoztuk létre új szervezetünket, a Kiemelt Beruházási Projektek
Igazgatóságot. Fiatal csapatunk máris olyan projektekkel büszkélkedhet, mint a Telekom
Székház 4.600 m 2 -es új irodaterületének kialakítása, vagy a 4.000 m 2 -es Ericsson bérlemény
kiépítése.




  1. Társadalmi felelősségvállalás, fenntartható fejlődés
    A korábbi években bemutatott CSR és fenntarthatósági programjaink továbbvitele mellett
    februárban csatlakoztunk a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható fejlődésért
    (BCSDH) szervezethez, amelynek munkájában azóta is tevékenyen részt veszünk.
    Júniusban együttműködési megállapodást kötöttünk az Acces4you International Kft.-vel,
    akik irodaházak, kereskedelmi ingatlanok, szállás- és vendéglátóhelyek akadálymentességi
    minősítését és tanúsítását végzik.




  2. PropTech
    Januárban útjára indítottuk a NEO PropTech Club rendezvénysorozatunkat. A havi
    rendszerességgel megtartott találkozókra olyan cégeket, hívunk meg közös gondolkodásra,
    amelyek kimagasló megoldásokkal rendelkeznek az IoT, AI, PropTech területeken. Célunk
    a legkorszerűbb technikák megismerése és beépítése szolgáltatásainkba, annak érdekében,
    hogy megbízóinknak a legmagasabb szintű ügyfélélményt nyújthassuk.




  3. Munkatársaink tájékoztatása, belső kommunikáció
    Munkatársaink tájékoztatása, a belső információ- és véleménycsere elsőrendű fontosságú
    Vállalatunk életében. Az eddig jól bevált, munka-központú „hivatalos” kommunikációs
    csatornák mellé idén júniusban bevezettük a Yammer használatát. Itt a fajsúlyosabb témák
    (pl. a pandémiával kapcsolatos tájékoztatók, a belső elégedettségi felmérés stb.) mellett
    könnyedebb stílusú hírek is helyet kaphatnak. Ilyen pl. a munkatársak gyermekeit bemutató
    „Babasarok”, a különlegesebb hobbit, sportágat űző kollegákat megismertető „Feljelentő”
    rovat, vagy az a cikk, amelyben kollegáink elmesélik, hogyan mentették meg munkájuk során
    egy kerítés rácsai közé szorult őzgida életét.




  4. ISO 45001 bevezetése
    Tavaly az FM cégek közül hazánkban elsőként szereztük meg az ISO 41001-es szabvány
    szerinti, a Létesítménygazdálkodási Irányítási Rendszer működésére vonatkozó
    tanúsítványt. Idén tovább erősítettük cégünk kockázatkezelő stratégiáját, bevezettük az ISO
    45001-es szabvány szerinti, Munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszert,
    a MEBIR-t.