Mind a MagNet Bank, mind a Farmbistro számára prioritás, hogy ügyfelei / kliensei számára lekövethető legyen a pénz útja. A Farmbistro a mögötte álló HÁZIKÓ segítségével, az általa árusított élelmiszerek alapanyagainak tisztaságán, a gazdákkal fennálló, közvetlen kapcsolaton, illetve a kizárólag hazai, vegyszermentes, prémium minőségű termékek átláthatóságán keresztül biztosítja ezt, a MagNet Bank pedig szolgáltatásain, politikáján, ügyfélbarát hozzáállásán át.
A két cég egyformán hisz abban, hogy léteznek lekövethető, fenntartható, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő működési formák, amelyekben minden szereplő jól jár, és azt is tudja, miért és hogyan. A bank és a kávézó együttműködése ügyfélbarát, emberi, stresszmentes környezetet teremt, a tér pedig egyaránt tud működni munkahelyként, baráti találkozók helyszíneként vagy épp ügyintézéshez szükséges helyiségként.
A MagNet Bank és a Farmbistro együttműködése szakít minden korábbi sztereotípiával: nincs többé sorbanállás, rideg hivatali környezet, üvegfallal elválasztott ügyfélpultok. Helyette van viszont barátságos atmoszféra, és olyan szolgáltatások, amelyeket igénybe véve pontosan tudjuk, hová kerül a pénzünk és mit kapunk érte.
Mind a MagNet Bank, mind a Farmbistro értékrendjében első helyen áll az emberközpontúság, a fenntarthatóság, az átláthatóság és a 100 százalékban hazai tulajdon és források.
A MagNet Bank tökéletesen új, közösségi alapokra helyezte üzletpolitikáját, amelynek lényege, hogy az üzleti döntéshozatal és a felelősségvállalás a fenntarthatóság elvein alapul, az ügyfeleknek pedig joguk és lehetőségük van beleszólni a bank közösségi tevékenységeibe. A közösségi betétek és hitelek, a becsületkasszás számlavezetési díj, a társadalmi ügyek támogatása, a társadalmi szerepvállalás és a társadalmilag hasznos projektek hitelterheinek megkönnyítése egyaránt az értékalapú bankolást teszik lehetővé.
A Farmbistro és a mögötte álló HÁZIKÓ Magyarországon elsőként és egyedülálló módon valósította meg a fenntartható vidékfejlesztés addig megoldatlan problémáját: a cég hazai kistermelőktől vásárolja fel a számára szükséges, minősített, szezonális és friss alapanyagokat, majd azokat fővárosi üzemében feldolgozza és catering-rendszerben, valamint két Farmbistrójában értékesíti. Ezzel eleget tesz a REL (rövid ellátási lánc)-modellnek, elutasítva a sokszereplős, átláthatatlan és lekövethetetlen rendszereket, jövedelemhez juttatja a gazdákat, a klienseknek pedig 100 százalékig magyar, egészséges és vegyszermentes késztermékeket biztosít. A HÁZIKÓ, és ezáltal a Farmbistro fontos részét képezi a hazai gasztroforradalomnak.
A MagNet Bank és a Farmbistro együttműködése remek példája az értékközösségen alapuló partnerkapcsolatnak: közös gondolkodásuk irány mutat mind a bankolás, mind a táplálkozás, mind a tudatos és fenntartható környezetvédelmet illetően, így formálva az emberek gondolkodását, értékrendjét, szemléletét.