Az Év Irodája

IFUA Horváth & Partners irodája

Adatlap megosztása

Cím 1117 Budapest, Buda-part tér 2

Átadás éve: 2020 Q3

Ingatlan mérete 1256 m²

Irodában dolgozók száma 130

Bérlő cég IFUA Horváth & Partners Kft.

Mobil és üvegfalak

GMB Solutions

Tervezés / belsőépítészet

Nanavízió

Irodaszőnyeg, padló

ProInterier Kft.

Irodabútor

Kinnarps Hungary Kft

Irodabútor

Smart Office Solutions

Projektmenedzsment

Eston Zrt.

Irodabútor

Ascona

Irodabútor

JSR Kft.

Fotók

Orosz György (Alcedo-Artis Kft.)

Rövid bemuatkozás

Az IFUA Horváth & Partners a Horváth & Partners csoport független, nemzetközi vezetési tanácsadó cég magyarországi tagvállalata, jelenleg több mint 130 munkavállalót foglalkoztat. Az IFUA vezetése 2019-ben, 20 év után döntött a költözés mellett. Az új irodába való költözés célja olyan 21. századi irodai tér és munkakörnyezet biztosítása mind a munkavállalók és mind pedig az ügyfelek részére, ami méltó módon közvetíti a cég értékeit számukra.
Az IFUA választása az újonnan épült BudaPart Gate irodaházra esett, mivel az újonnan épülő városrész a munkatársak számára nagyon inspiráló és szabadidő eltöltésére is alkalmas környezetet teremt meg.
Az irodatér kialakítását komoly igényfelmérés és koncepcionális tervezés előzte meg. Az irodatér kialakításának első lépéseként a munkatársak bevonása történt meg, kérdőív, majd fókuszcsoportos megbeszélés keretében. Az iroda kialakítását is belső projektmenedzsment csapat kísérte végig. A munkatársak igényei és tesztelés alapján kerültek kiválasztásra az új ergonomikus bútorok, a tárgyalók elnevezéséről szavazás döntött és az új közösségi térbe is munkatársi javaslatra alakult ki a cég új jelszava.
Az irodatér kialakításának alapelvei a következők voltak:



  • Az irodatér egy szinten helyezkedjen el, mert így érhető el, hogy a szervezet munkatársai hatékonyan tudjanak egymással kommunikálni.

  • Az irodatér tágas, üvegfalakkal elválasztva, így könnyen átlátható, bejárható a tér, ezzel is az együttműködést segítve.

  • Ügyféltér elválasztása, reprezentatív ügyféltér kialakítása.

  • Egy nagy közösségi tér kialakítása, mely étkezésre és közösségi rendezvények megtartására is alkalmas.

  • Rugalmasan alakítható terek kialakítása, hogy a következő 5-10 év változásait is le lehessen képezni az irodában.

  • Az iroda kialakításában fontos szempont volt a költséghatékony és fenntartható megoldások alkalmazása.

  • Az irodakialakítás során megújult az cég teljes informatikai hálózata és a legkorszerűbb eszközök, smart megoldások kerültek kialakításra.


Okok, amiért a díjra érdemes

Szerteágazó tudás és szakértelem összpontosul az IFUA-n belül, amelynek új irodatereit a lehető legkorszerűbb elvárások mentén alakítottuk ki. Ezek nagyban építenek a környezettudatosság, fenntarthatóság, a helyi értékek támogatása, sőt egészségügyi kritériumok mellett a munkahelyet választó fiatal generáció szempontjaira is.
A cég alapértékei (bizalom, megújulás, nyitottság, szakértelem, vállalkozó szellem) hitelesen képződnek le az iroda alaprajzán és megjelenésén. A koncepció alapját az irodaalaprajzára készülő egyedi padlószőnyegterv és az irodán végig futó grafikonterv határozza meg.
Az egyterű irodán belül öblös elrendezésben maximum 12 fős munkaállomás-csoportok helyezkednek el, amelyek pihenésre és megbeszélésre is alkalmas beülőkkel, közösségi terekkel vagy kisebb tárgyalókkal váltakoznak.
A tanácsadói tereken belül is többfajta munkaállomás került kialakításra: vannak terek a csöndes munkavégzéshez, vannak monitorral felszerelt munkaállomások és vannak ülő-álló munkavégzésre alkalmas asztalok is a térben.
A falakon egyedi akusztikai elemek tompítják a visszhangot, a tiszta vizuális élmény érdekében pedig mindennek kijelölt helye van. A saját növények, táskák számára az asztalok végén egyedi tervezésű lerakóhely készült.
A vizuális változatosságról magyar dizájnerek gondosan válogatott tárgyai, és egy látványos multifunkciós bútor gondoskodik, amely grafikonformájú nyílásai mögött filccel borított kis fülkéket, könyöklőket, és az újrahasznosított lockereket foglalja magába a központi folyosó teljes hosszán.
Az étkezésre, lazításra, csapatépítésre vagy 100 fős előadás befogadására alkalmas cafetériába elemekre szedhető dobogó került, a tér dekorációjának megformálásába pedig a munkatársakat is bevontuk. A szervezet közösség iránti rendkívüli megbecsülését jelzi, hogy a legszebb dunai panorámát ebből a térből teszi mindenki számára elérhetővé.
Az irodán belül a legkorszerűbb informatikai megoldások segítik a munkatársakat a hatékony munkavégzésben: Tárgyaló foglaltság kijelző, hibrid munkavégzést segítő eszközök, kivetítők és falra festett kivetítő vászon.