Nevezés

Az Év Property Management cége

Horizon Development

Adatlap megosztása

Cím: 1052 Budapest, Deák Ferenc utca 5.

Átadás éve:

Ingatlan mérete:

Irodában dolgozók száma:

Bérlő cég:

Rövid bemutatkozás

Az elsősorban prémium ingatlanfejlesztéseiről ismert Horizon Development 2013-ban indította el Property Management üzletágát. Hasonlóan a saját fejlesztésű ingatlanok magas minőségi és esztétikai színvonalához, az üzemeltetési divízió tevékenysége és szolgáltatásai is kiemelten magasan pozicionáltak.

A 2020-as év komplex kihívásainak ellenére a Horizon Development által üzemeltetett irodaházakban biztosított volt a hatékony, bérlőcentrikus és a vírusvédelemre kiemelt hangsúlyt fektető üzemeltetés, legyen szó akár műemléki védettséget élvező patinás épületekről, akár modern irodaházakról.

A saját fejlesztésű ingatlanok mellett több nemzetközi ingatlan befektetési alap is a Horizon Development PM csapatát bízta meg A-kategóriás irodaházainak üzemeltetésére, közöttük az ERSTE, a Macquaire Group (GLL Real Estate Partners) a DEREIF.

A Horizon Development üzemeltetési portfóliójába tartozó kereskedelmi- és lakóingatlanok:
1.) Eiffel Palace 14.500 m2: office + retail (DEREIF)
2.) Váci1 13.750 m2: office + retail (Macquaire Group)
3.) Promenade Gardens 25.000 m2: office + retail (ERSTE Nyíltvégű Ingatlan Befektetési Alap)
4.) Szervita Square Building 12.500 m2 office + retail + luxury residential (SZ8 Ingatlanfejlesztő Befektetési Alap)
5.) Park Atrium 23.000 m2 office + retail (DEREIF)
6.) ParkSide Offices 35.600 m2
7.) Logisztikai fejlesztés 26.700 m2
8.) Henkel Magyarország HQ

A 2020-ban hét eleműre növekedett Horizon Development Property Management portfólióban 2021-ben további bővülés prognosztizálható mind a saját fejlesztésű épületek, mind a külső megbízások révén.

www.horizondevelopment.hu

OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA

1.) szolgáltatás- és bérlőközpontú üzemeltetési szemlélet
2.) az elegáns, exkluzív épületek minőségével szinonim és a prémium bérlők által elvárt szolgáltatások magas színvonalának fenntartása
3.) maximális műszaki felkészültség
4.) gyors válasz/megoldás a felmerülő technikai kérdésekre
5.) részletorientált, folyamatos figyelem és rendelkezésre állás
6.) bizalomalapú, személyes kapcsolat a bérlőkkel
7.) pozitív bérlői visszajelzések