Az Év Proptech Megoldása

Helix Kft.

Adatlap megosztása

Cím 1115 Budapest, Bartók Béla 105-113

Okok, amiért a díjra érdemes

Egy olyan széleskörű adatforrásokon alapuló és komplex információkat egyszerűen - szinte egy mutatóra redukáló - interaktív térképes megoldást sikerült több éves munkával megvalósítanunk, amely egy-egy lokáció kapcsán egyszerre mutatja meg:



  • a közelben lévő lakásokra és lakókörnyezetre vonatkozó információkat

  • a helyben lakó háztartások demográfiáját, élethelyzetét és tipizált vásárlói kosarát

  • a környéken megforduló emberek becsült jövedelmi/vagyoni helyzetét

  • a közelben lévő munkáltatókat, céges információikat és dolgozóikra vonatkozó információkat

  • a környéken mozgó tömegek irányát és vonulási útvonalát

  • az irodaházakat és elérhető szolgáltatásokat

  • a környék egészségügyi szolgáltatóinak, oktatási intézményeinek főbb adatát,
    és minden környéken lévő és utcára nyíló üzlet/bolt leíró információit.


Mindezzel egy olyan eszközt adva:



  1. a felhasználók/bérlők kezébe, amely segíti meghatározni a számukra legidálisabb helyet az új üzlet kiválasztásához és;

  2. a bérbeadók kezébe egy olyan információhalmazt, amellyel megtalálhatják a legjobb (legtöbb profitot realizáló és hosszú távon működőképes) bérlőket.


Ezeken túlmenően rengeteg olyan leíró információval rendelkezünk egy-egy lokációval kapcsolatban amellyel retail értékesítési kampányokat pl.:szórólapozási tevékenységet tudunk optimalizálni vagy mikro-piaci információkat szolgálatni akár település/utca/házszám szinten.


Büszkék vagyunk arra, hogy megoldásunk segítségével az ezt használó vállalkozások - lokációik vonatkozásában - sokkal tudatosabb és tényekkel alátámasztott, megalapozott döntéseket hoznak, ezzel hosszú távon fenntartható és profitábilisabb is a működésük.


Megoldásunk nem csak a hazai piacon, de egész európában egyedülálló.


Referenciák

Nagy lakossági kereskedelmi bank - jelenlegi ATM hálózat tipizálása és ideális ATM lokációk meghatározása
Nagy retail hálózattal (60 egység) rendelkező vállalat egységeinek vonzáskörzetének és értékesítési potenciáljának meghatározása
FMCG gyártók és forgalmazók - potenciális új értékesítési egységek feltérképezése, lead listák összeállítása az értékesítés számára