Nevezés

Az Év Design Irodája

Haworth Budapest Showroom

Adatlap megosztása

Cím: 1031 Budapest, Záhony utca 7

Átadás éve: 2016 Q2

Ingatlan mérete: 649 m²

Irodában dolgozók száma: 18

Bérlő cég: Haworth Hungary Kft.

Irodabútor

Haworth Hungary Kft.

Tervezés / belsőépítészet

MádiLáncos Studió

Kivitelezés / Fitout

Saint-Gobain Ecophon

Világítástechnika

Philips Lighting Hungary Kft.

Kivitelezés / Fitout

Graphisoft Park Services

Irodabútor

Cappellini

Rövid bemutatkozás

A 21. században azok a vállalkozások lehetnek sikeresek, amelyek elég rugalmasak ahhoz, hogy a körülöttük zajló folyamatos gazdasági és technológiai változásra időben reagáljanak. A folyamatos alkalmazkodás cégen belül is változásokat igényel. Cégünk 2015 végén döntött arról, hogy nagyobb területen alakítja ki új bemutatótermét, melyhez remek környezetet biztosított a Graphisoft Park. A költözéssel a cég az irodaparkon belül maradt, azonban egy új épületbe költözve egy egész szinten alakíthatta ki megújult designnal showroomját. A végleges design a MádiLáncos Stúdió belsőépítészeinek, a Haworth saját Ideation csapatának, valamint a showroomban dolgozó kollégák aktív bevonásával véglegesedett, és példája az eredményes partneri együttműködésnek és a nemzetközi kapcsolatoknak. Az új belső tér a Haworth irodabútorozásra szakosodott cég organikus és fenntartható irodakörnyezeti megoldásainak szimbóluma, egy dinamikus, kellemes és hívogató irodai atmoszféra, ahol a bemutatóterem és iroda jelleg összemosódik egy komplex és funkcionális térben, ahol az idelátogató, legyen az egyéni vásárló, cég vagy belsőépítész, számukra egyértelművé válhat, miként alakítható ki motiváló energikus és modern irodai környezet a részletek elhanyagolása nélkül.

Az Észak- Kelet, Közép-Kelet Európai (NESEE) régió központjaként cégünk a környező országokból is fogad partnereket illetve ügyfeleket, ezzel is bizonyítva, hogy az alkalmazott kialakítások, megoldások nemzetközileg is megállják a helyüket, nem csak a hazai piac igényeihez igazodnak, hanem globális lehetőségeket biztosít. A kapcsolattartás és kommunikáció a külföldi képviseletekkel és viszonteladókkal mindennapos, így szempont volt együttműködést és koncentrációt igénylő feladatokhoz is biztosítani lehetőségeket, innovatív technológia eszközöket. A cél egy újító jellegű bemutatóterem megalkotása volt, amely iránymutatásként szolgál a fenntartható, modern, trendekhez igazodó, ergonomikus és harmonikus kialakításokat keresők számára.

OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA

A cég egységes arculatának megjelenése, az európai showroomokra vonatkozó előírások mind kialakításra kerültek a Budapest Showroom esetében is. Törekedtünk a 4 legfontosabb igényhez igazodó kialakítások bemutatására, amelyek a think-see-do-connect elv alapján definiálhatóak: ezek a prezentációkhoz, előadásokhoz alkalmas terek, a projektmegbeszélések, brainstromingok esetén kihasználható alkalmazások, a taktikus, koncentrációt igénylő munkavégzés színterei, valamint a közösségi, kommunikációs terek kialakítása. Helyi motívumokat is megjelenítünk, mely esetünkben a magyar fűszerpaprika, mint Hungarikum megjelenítése a padlózat színében. A korábban kihasználatlan parapet beépítésével hatalmas felületeket nyertünk. A nyitott, loft jellegű térben hangszigetelő panelek alkalmazásával csökkentettük a zajszintet. A különböző formájú és funkciójú akusztikus panelek, remek összhangot alkotnak a beépített intelligens világítási rendszerekkel. Az épületet szegélyező zöld övezet pompás kiegészítése a belső térnek, a tágas üvegfelületek természetes fényt árasztanak be, megnyitják a teret a természet felé.A dolgozók szabadon választhatják meg munkahelyeiket, igényeiknek megfelelően, a szükséges technológia eszközök és források mindenhol biztosítottak, az ergonomikus és funkcionális bútorzat pedig igény szerint személyre szabható. Magasságban állítható asztalok az ülő/álló munkavégzéshez, ergonomikus forgószékek biztosítottak, írható és tűzhető falfelületek segítik a munkafolyamatokat. A fenntarthatóság az energiatakarékos, mozgásérzékelő lámpatestekben, a felhasznált anyagokban, az ergonomikus bútorzatban is megjelennek. A szelektív hulladékgyűjtés és energetikai rendszerek (pl. vízszűrők) is mind a természet megóvását segítik, a cég értékrendjét képviselik. A showroom kiváló eszköze a cég filozófiájának és értékeinek bemutatására, egy komplex, hívogató enteriőr, melyet érdemes felfedezni.