A feat. reklámügynökség slow furniture felfogásban létrehozott irodájában a 20. század legikonikusabb, de modern formában újragondolt lakberendezési tárgyai mellett fiatal kortárs festők alkotásai, valamint a helyszín hitvallását kifejező fényreklámok egyaránt helyet kapnak . Ezen elemek összehangolt találkozása egy olyan popkulturális teret alkot, ami képes nap mint nap inspirálóan hatni az ügynökség tagjaira és a látogatókra.
Az iroda megragadó interior desingját az a slow furniture szemléletmód határozta meg, ami a lakberendezés tudatos, emberközeli, fenntartható formája. Lényege, hogy az életteret a tömeggyártott, trendkövető darabok helyett minőségi, értékálló, lokálisan elérhető alkotásokkal tegye vizuálisan és funkcionálisan egyaránt szerethetővé.
A kategória alapját azok a mid-century bútorok képzik, melyek felújításával, újragondolásával a károsanyag kibocsátás minimalizálható és a lokális manufaktúra erősödhet.
A vizualitás kialakításában a lakberendezési tárgyak és egyedi tervezésű fényreklámok mellett hatalmas szerepet játszott a kortárs képzőművészet - ezáltal megannyi fiatal hazai festő alkotása teszi artisztikussá a falakon a helyszín hangulatát. A festmények azonban nem csak a látványhoz adnak hozzá - jelenlétükkel az alkotókat is hozzásegítik, hogy a nevük minél több, az ügynökséghez látogató műkedvelőhöz eljusson.
Daken (Koma Tímea Zsófia)