A világjárvány okozta kihívások ellenére is teljes kapacitással halad a 300 millió euró beruházási értékű Etele Plaza építése. Javában zajlik Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának kivitelezése, ahol az 55 000 négyzetméter bérbe adható kiskereskedelmi terület háromnegyede már bérlőre is talált.
Az üzletek és szolgáltatások széles köre, az okos digitális megoldások és a legújabb generációs plázadizájn együttesen járulnak hozzá a komplexum által nyújtott egyedülálló vásárlói élményhez. A bevásárlóközpontot már a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő. A BREEAM fenntarthatósági minősítést már a tervezési fázisban megkapta környezetbarát bevásárló- és szórakoztatóközpont.
A bevásárlóközpont külső megjelenését a főbejárati homlokzat Magyarország legnagyobb - külön szerkezeti megtámasztás nélküli – 30 méter magas és 30 méter széles függönyfal szerkezete határozza meg. A belső térben egy közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős média felület hozza el Magyarországra a bevásárlóközpont-dizájn legújabb generációját. Egyedülálló bevásárlóközpont tárul a látogatók elé az elegáns előcsarnoknak, a divatmárkák folyosóinak, az attraktív belső rendezvénytérnek, valamint az éttermi szinthez közvetlenül kapcsolódó terasznak köszönhetően. A hazai bevásárlóközpontok között példátlanul tágasnak számító ételudvar gyakorlatilag elfoglalja a komplexum teljes harmadik emeletét, ahol a flexibilis ültetési koncepciónak, és modern légtechnikai rendszereinek köszönhetően minden korosztály kényelmesen és biztonságosan étkezhet.
Az ország első okosplázájában 180 üzlethelyiség kap majd helyet. Méretének köszönhetően a legnagyobb divatmárkák minden eddiginél nagyobb számban és nagyobb alapterületen képviseltetik magukat. A spanyol divatóriásként ismert Inditex-csoport, a csoport részét képező, és Magyarországon elérhető valamennyi márkájával képviselteti majd magát Újbuda bevásárlóközpontjában. Ennek megfelelően, Budán egyedülálló módon a Zara, a Zara Home, a Stradivarius, a Pull&Bear, a Bershka, az Oysho és a Massimo Dutti egy helyen várja a látogatókat. A bevásárlóközpontban a divatüzletek mellett természetesen élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre található. Az épület parkolójában közel 1300 parkolóhely áll a vásárlók rendelkezésére, amelyhez saját, a legmagasabb technológiák szerint kialakított helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.
Az Etele Plaza ugyancsak a Futureal fejlesztésében megvalósuló Budapest ONE irodaparkkal közösen Dél-Buda megújulásának üzleti és kereskedelmi hajtóerejévé válik. Az Etele tér közvetlen közelében megvalósuló Etele Plaza 2021 harmadik negyedévében nyitja meg kapuit. A Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból. A bruttó 137 ezer négyzetméteres Etele Plaza, a várakozások szerint naponta mintegy 40 ezer vásárlót vonz majd a fővárosból, az agglomerációból és a közlekedési csomópontból könnyen elérhető vidéki városokból. A környék lakói az országos átlagos vásárlóerő 125 százalékával gazdálkodnak viszonylag alacsony kiskereskedelmi ellátottság mellett. A bevásárlóközpont fejlesztésének létjogosultságát bizonyítja, hogy az UniCredit és az Erste Csoport 150 millió eurós hitelmegállapodás kötött az Etele Plaza finanszírozására, amily az elmúlt tíz év legnagyobb hasonló hazai pénzügyi tranzakciója.
• 55 000 négyzetméter bérbe adható kiskereskedelmi területtel Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja
• Az Etele Plaza háromnegyede már bérlőre is talált
Zara, a Zara Home, a Stradivarius, a Pull&Bear, a Bershka, az Oysho és a Massimo Dutti egy helyen várja a látogatókat
• Budapest első okosplázája, kivételes digitális szolgáltatások
a legmagasabb technológiák szerint kialakított helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül
• A környék jövőbeli fejlődésének kereskedelmi hajtóereje
• Egyedülálló lokáció az ország legnagyobb multimodális csomópontjában
A Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból.
• A főbejárati 30 méter magas és 30 méter széles homlokzat Magyarország legnagyobb függönyfal szerkezete
• Közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős médiafelület
• A közvetlen tetőterasz-kapcsolat mind érzetben, mind méretben megnyitja a teret a természet felé.
• BREEAM fenntarthatósági minősítés és „Stay safe” kialakítás
légtechnikai rendszer UV lámpás csírátlanító szűrőegységekkel, amivel közel 100%-os hatásfokkal pusztíthatók el a vírusok és baktériumok, másodpercek alatt, fertőtlenítő vegyszer használata nélkül, így biztosítva a friss és tiszta levegőt az épületen belül.
• Magyarország legtágasabb ételudvara flexibilis ültetési koncepcióval, ahol az ételudvar asztalai és székei szabadon mozgathatók.