Az új bankfiók koncepciót korunk megváltozott ügyféligényei hívták életre, hiszen az Erste Bank ügyfelei az átlagosnál gyakrabban használják a digitális csatornákat. A változó igényekhez igazítva az Erste Bank 2017-ben kezdte el fiókjainak átalakítását. Az új fióki koncepció szakít a hivatali jellegű stílussal és elrendezési elemekkel.
A környezet barátságosabb, személyesebb, a tanácsadók nem pultok mögött fogadják az ügyfeleket, hanem személyesen köszöntik őket és az ügy típusának megfelelő helyen segítenek nekik. A mindennapi ügyintézésre a nap 24 órájában nyitva lévő önkiszolgáló zóna is rendelkezésre áll, ahol a készpénz be- és kifizetésre alkalmas automaták mellett a bank online rendszerei is elérhetőek a lakossági és kisvállalkozói ügyfelek számára. Az ügyfelet a fiókban információs pultnál fogadják, majd a hozzájuk érkező tanácsadó segít nekik ügyeik intézésében: a gyorsabb tranzakciókat az önkiszolgáló zónán kívül itt is elvégezhetik, míg a bizalmasabb környezetet igénylő beszélgetéseket elkülönített tárgyalókban folytathatják.
A bankfiókok jelentősége a digitális csatornák terjedésével sem csökken, csak a szerepük változik meg. Növekszik a személyes kiszolgálás, a tanácsadás szerepe – és ehhez kell igazítani a fiók elrendezését és az ott dolgozók munkáját is.
Az új koncepció jegyében alakult át a győri fiók is az Árpád úton. A több mint 700 négyzetméteres győri fiókban 12 tárgyaló áll az ügyfelek rendelkezésére. Ezekben a szobákban a lakossági ügyfelek zavaró körülmények és illetéktelen fülek nélkül beszélhetik meg a tanácsadókkal folyószámlájukkal, befektetéseikkel, hiteleikkel kapcsolatos ügyeiket, kérdéseiket, illetve a kisvállalkozói és prémium ügyfelek hosszabb megbeszélést igénylő tárgyalásait szolgálják a helyiségek.
A megváltozott ügyfélszokásokhoz igazodva az Erste Bank a négy hónapig tartó fejlesztés eredményeként egy fiókba koncentrálta a Győrben eddig két telephelyen, az Árpád úti mellett a Bajcsy-Zsilinszky úton működő kapacitásait. A megújult győri fiók az Erste legnagyobb létszámú fiókja jelenleg, ahol minden megtalálható egy helyen, és ahol 35 kolléga átlagosan 300-350 ügyféllel foglalkozik naponta.
Az Erste Bank fokozatosan alakítja át fiókhálózatát a kor ügyféligényeinek megfelelő koncepció szerint. A budapesti Bartók Béla úti és Teréz körúti, valamint a most átadott győri fiók után további egységek fejlesztésével folytatja a beruházási programot.
Az Erste Bank győri fiókot úgy alakítottuk ki, hogy az teljes mértékben megfeleljen a kor ügyféligényeinek. A több mint 700 négyzetméteres, tágas fiókban a lakossági és kisvállalkozói ügyfelek 12 elkülönített tárgyalóban beszélgethetnek pénzügyi kérdésekről a felkészült tanácsadókkal, az ügyintézést NetBank sarok és táblagépek is segítik.