Az elmúlt 16 évhez hasonlóan a Dome Facility Services Group 2020-ban a vírus okozta nehézségek ellenére is kiszámíthatóan tudott fejlődni. A Dome csoport mára egy több mint 15 millió euro árbevételű, integrált létesítménygazdálkodási szolgáltató, melyben több mint 1.7 millió m2-en közel 500 munkavállaló dolgozik nap mint nap. Továbbá stabilitásuk záloga a rendkívül alacsony ügyfélfluktuáció és a szinte változatlan 92% feletti ügyfélelégedettségi mutató.
A pandémiás helyzet sem változtatta meg FM tevékenységük főbb pénzügyi mutatószámait. Stratégiai partnereiknél új megbízásokkal tudták bővíteni a rendelésállományunkat. Munkavállalói területen nem hogy tartani tudták az éves tervet, de újabb fejlesztéseket is végrehajtottak: például a cégcsoporton belül minden munkahelyet megmentettek, munkaszerződést nem kellett felmondaniuk, 2020-ban végrehajtották a tervezett béremeléseket. A vírus okozta anyagi nehézség megsegítésére szociális segélyalapot állítottak fel és osztottak ki több mint 4m Ft összegebben, közel 50 fő munkavállalónak, akik a pandémiás helyzet miatt nehéz anyagi körülmény közé keveredtek. Valamint dolgozói igényfelmérésük alapján elindították a Dome Connect belső kommunikációs platformját, mellyel a cégcsoporton belül minden munkavállalójukkal tudják közvetlen tudják tartani a kapcsolatot. A piacon az elsők között alkották meg, és ügyfeleiknek térítésmentesen adták át az épületekre testre szabott vészhelyzeti protokollt. A rendkívüli helyzetre való tekintettel valamennyi szerződésben lefektetett feltételt rugalmasan igazították ügyfeleik igényére, ezzel segítve a leghatékonyabb szolgáltatás nyújtását. A veszélyhelyzetre való tekintettel azonnal eljárást dolgoztak ki egy esetleges pandémiás helyzet hatékony és mielőbbi kezelésére. Új szolgáltatást indítottak a különféle fertőtlenítő és megelőző higiéniás igények miatt.
Audi, Coca Cola, MOL, Autoliv, Raiffeisen Ingatlanalap, OTP Ingatlanalap, Erste Ingatlan Alap, CBRE, Cushman&Wakefield, Eston, ConvergenCE, Futureal, Forestay Group