1.A hazánkba újonnan betelepülő Dealogic Holding Plc első fázisban azzal a feladattal bízta meg a Stay In Hungary Kft-t, hogy a megfelelő irodaház/irodatér felkutatásától szerződéskötésig képviselje érdekeit, majd második fázisban felkérte, hogy Project Managerként vezesse és felügyelje a tervezést, kivitelezést egészen kulcsátadásig.
Nagyszerű érzés, hogy korábban irodatér koncepcióval nem rendelkező, de New York-tól Tokió-ig hét világvárosban jelen lévő Delaogic-ot sikerült meggyőzni arról, hogy ne elégedjen meg a standard irodával, hisz a munkabér és karrier után a környezet a harmadik legfontosabb szempont a magyar munkavállalóknak.
Célunk az volt, hogy az ügyfél részére jövőbemutató, ergonómiailag átgondolt, egyben költséghatékony irodateret alakítsunk ki, amely kezdetben 103, majd könnyedén 123 fős irodává alakítható. A szoftverfejlesztő központ számára kialakított szerethető irodatérrel továbbá hatással akartunk lenni a cég sikeres piaci bevezetésére, a munkahelyi kultúrára, a munkavállalók toborzására és megtartására, a jobb egyéni és csapat teljesítményre, a működési hatékonyságra és ezáltal a profitra. Az általunk, szó szerint is életre keltett új iroda jó példa arra, hogy fokozott piaci versenyben mennyi többletet jelent a munkafolyamatokat támogató kreatív munkatér.
2.Az átadott iroda olyan mint egy nagy nappali, elmossa a munkahely és az otthon közötti szigorú határvonalat. A munkavállalók visszajelzése alapján „öröm itt dolgozni”, természetesen segíti az egymás közti kommunikációt, erősíti a szorosabb emberi ás szakmai kapcsolatokat. Itt a részletek összhangban vannak. Felszereltsége alapján high-tech, de mégis játékos. Lokációját tekintve pedig könnyen megközelíthető, hisz a Nyugati-téri Eiffel Square irodaház ötödik emeletén helyezkedik el, csodaszép városi és budai panorámával.
3.Belsőépítészeti kialakításkor a kortárs magyar ipar- és képzőművészek, magyar iparosok munkáit (pl: asztalos, üveges, lakatos, festő, textiltervező, keramikus) preferáltuk, így segítve a hazai kisvállalkozásokat. Ez egyrészt kultúrmisszió, vagyis, hogy minél többen ismerjék meg a mai formatervezés és képzőművészet alkotóit és alkotásait. Másrészt ezek a használati és dísztárgyak, szobrok és képek fokozzák a munkaterek otthonosságát; észre sem veszi az ott dolgozó, hogy mindezek közvetve kreativitásra, csapatmunkára és végül nagyobb teljesítményre ösztönzik a mindennapokban. Harmadrészt pedig fontos szempont volt, hogy magyar cégeknél maradjon a befektetett külföldi tőke egy része.