A Cushman & Wakefield az ingatlanüzemeltetés minden szegmensével foglalkozik.
Tulajdonosok, Bérlők, Befektetők és Fejlesztők megbízásából iroda, kiskereskedelmi és ipari ingatlanokat kezelünk. A személyre szabott, integrált ingatlankezelési szolgáltatásunk célja a bevétel növelése, a működési költségek csökkentése és a működési hatékonyság maximalizálása, melyben külön figyelmet fordítunk a törvényi előírások betartására és a környezetvédelmi megfelelésre.
A kereskedelmi ingatlanok üzemeltetése kapcsán felmerülő napi feladatokkal foglalkozunk:
• Kereskedelmi menedzsment
• Bérlői kapcsolattartás
• Bérbeadó képviselete hivatalos szerveknél, bérlőknél, vagy beszállítóknál
• Jogi és biztosítási kérdések figyelemmel követése
• Üzemeltetési díj menedzsment, működési költségek egyeztetése és optimalizálása
• Kereskedelmi költségvetések elkészítése
• Rendszeres jelentések készítése
• Bérlői összetétel fejlesztése
• Lejáró bérleti szerződések kezelése
• Marketing tevékenységek
• Behajtás, tartozás kezelés
• Ingatlan minőségének megtartása, javítása
OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA
A Cushman & Wakefield ingatlan üzemeltetési üzletága több, mint 23 éve foglalkozik a kereskedelmi ingatlanok üzemeltetésével Magyarországon.
Üzletágunk az idei évben 60 szakembert alkalmaz és közel bruttó 820,000 m2 iroda, kereskedelmi és ipari területet üzemeltet.
A legjelentősebb 2017. évi eredményeink közé tartozik:
- Nordic Light irodaház üzemeltetésének megtartása a tulajdonos váltást követően,
- Aréna Plaza bevásárlóközpont üzemeltetésének megtartása a tulajdonos váltást követően,
- NIPÜF Páty Ipari Park üzemeltetési megbízás elnyerése,
- Váci Utca Center (10,000 GLA) irodaház üzemeltetési megbízás elnyerése,
- Office Garden 1. (15,000 GLA) irodaház üzemeltetési megbízás elnyerése,
- Residence 1-2. (18,000 GLA) irodaház üzemeltetési megbízás elnyerése,
- EcoDome (5,500 GLA) irodaház üzemeltetési megbízás elnyerése,
- Atrium retail portfolio (9,500 GLA) üzemeltetési megbízás elnyerése,
- Váci Greens D (15,600 GLA) irodaház üzemeltetési megbízás elnyerése,
Szakmai fejlesztések, innovációk a 2017. évben:
- Ügyfél igényeihez igazodó egyedi üzemeltetési modell kidolgozása és sikeres alkalmazása,
- Új, világszerte alkalmazott property management software a „Yardi 7S” bevezetésének előkészítése, mely globális portfoliók kezelésére, továbbá pénzügy, FM és PM felhasználásra alkalmas.
- ISO 9001:2008 minőségbiztosítási rendszer széleskörű alkalmazása az üzemeltetés területén.
Környezettudatosság és társadalmi felelősségvállalás:
- „Esze Tamás” Gyermekotthon támogatása
- Környeztettudatos ivóvíz és papír gazdálkodás az irodánkban
- Elektronikus irattárolás, a papír felhasználás jelentős csökkentése
Vevőközpontúság és egyedi szolgáltatások:
- Szolgáltatás csomagunk rugalmas változtatása a megbízó igényeinek és üzleti terveinek megfelelően