A CTP Magyarország meghatározó ipariingatlan-fejlesztőjeként saját tulajdonban maradó raktárakat, csarnokokat, logisztikai létesítményeket épít és üzemeltet. A vállalat 2016-ban szinte berobbant a magyar ingatlanpiacra, azóta hatalmas tempóban fejlődik, a 2021 eleji cirka 500 ezer m2-nyi területét rövid idő alatt megduplázta, hiszen 2022 decemberében Magyarországon elérte az 1 millió négyzetméternyi bérbeadható területet, és a teljes európai piacon a 10 millió négyzetmétert.
A CTP a legújabb piaci trendeknek és követelményeknek megfelelően tevékenysége során nagy hangsúlyt fektet a fenntartható logisztikai parkok üzemeltetésére, ahol a bérlők valóban
otthon érzik magukat. A CTP 1383 négyzetméteres biatorbágyi irodája egy több mint 20 éves épület fejtömbjében kapott helyett, amelynek modernizálása biztosította a megfelelő kereteket a kialakításra. Igazi nemzetközi szakmai csapatmunka eredménye a munkahely, hiszen holland design koncepció alapján (Vos interieur – Bart Vos,) magyar tervezésben (Capstone) és kivitelezésben (Value4Real) valósult meg.
Az épület azonban nem csak irodaházként funkcionál, hanem közösségi térként is szolgál a logisztikai park bérlői számára. Ez az ún. Clubhaus koncepció, amelyet hazánkban első körben a CTP biatorbágyi logisztikai parkjában alakítottak ki, de a tervek szerint további helyszíneken is majd az ott dolgozó bérlők igényeit szolgálják.
A Clubhaus koncepció új brandként jelenik meg a CTP ipari ingatlanjaiban, hogy a logisztikai parkok bérlőinek és dolgozóinak közösségi helyszínt teremtsenek, emellett a helyi önkormányzat is térítésmentesen használhatja. Olyan komfortos, otthonos terekről beszélhetünk, ahol a parkok dolgozói összegyűlhetnek, beszélgethetnek, különböző szolgáltatásokat vehetnek igénybe, vagyis igazi közösség kovácsolódhat egy-egy logisztikai park különböző tevékenységet végző bérlőiből.
A Clubhaus koncepció egyedisége abban rejlik, hogy a logisztikai parkok bérlői számára olyan jólléti szolgáltatásokat kínál, amelyek alapvetően az „A” kategóriás irodaházakban jelennek meg. Vagyis egy urbánus környezetben üzemelő modern irodaház nívós szolgáltatásait kínálja ipari környezetben. Ez a személyesség egyrészt erősíti a CTP és a bérlői közötti kapcsolatokat, másrészt a bérlőknek jelent kényelmes és igényes közösségi tereket.
A Clubhaus egyedülálló koncepció a logisztikai- és ipariingatlan-piacon, amely párját ritkítja az egész ingatlanszektorban. Az új brand a CTP céges értékeinek és identitásának meghatározó eleme, hiszen mutatja a vállalat elkötelezettségét a fenntarthatóság és a bérlői elégedettség iránt. A Clubhaus koncepció minden országban megjelenik, ahol a CTP ingatlanállománnyal rendelkezik, vagyis ez egy országokon átívelő jólléti szolgáltatáscsomag meghatározó eleme a bérlők részére.
A koncepció legfontosabb célja, hogy segítse a logisztikai parkokban megtelepedő cégek közösségépítését, többek között a dolgozók használhatják a közösségi tereket, illetve az önkormányzat is térítésmentesen veheti igénybe. A Clubhaus unikális munkavállalói zóna a logisztikai parkokban, amely kiemelkedő dizájnmegoldásokkal számos funkciót ötvöz, így közösségi teret, irodát, kávézót, edzőtermet és meeting roomot jelent, sőt, rendezvényhelyszín is erősíti a helyi közösséghez és bérlőkhöz fűződő kapcsolatokat.
Belsőépítészeti koncepcióterv:
Belsőépítészeti generáltervezés: