Az Év Irodája

Absolvo Consulting

Adatlap megosztása

Cím 1124 Budapest, Csörsz 45

Átadás éve: 2022 Q1

Ingatlan mérete 210 m²

Bérlő cég Absolvo Consulting Kft.

Irodabútor

Bravosincord Kft.

Mobil és üvegfalak

GMB Solutions

Irodaszőnyeg, padló

ProInterier Kft.

Irodaszőnyeg, padló

Floor by Blue

Tervezés / belsőépítészet

OFFISEVEN

Irodabútor

Blue Business Interior

Kivitelezés / Fitout

FITOUT Zrt.

Növénydekoráció

Két Kertész Kft.

Rövid bemuatkozás

Az Absolvo Consulting 100%-ban magyar tulajdonú, budapesti székhelyű nemzetközi M&A (mergers & acquisitions – cégeladások, felvásárlások, fúziók), kockázati- és magántőke, valamint stratégiai tanácsadó cég. Ambiciózus, tehetséges, a növekedés irányába elkötelezett és sikeréhes hazai és közép-kelet-európai, nagy növekedési potenciállal rendelkező vállalkozásokat támogatunk stratégiai céljaik elérésében, globális növekedési potenciáljuk kiaknázásában, nemzetközi sikereik gyorsításában akár organikusan, akár kockázati-és magántőke révén, vagy stratégiai befektetővel.


A régió legtehetségesebb B2B technológiai startupjaival és cégeivel, valamint a hagyományos iparágak piacvezető, újító szemléletű „felforgatóival” dolgozunk együtt növekedési céljaik eredményes megvalósításán. Megbízóink kiemelten értékelik azt a szolgáltatás-minőséget és hozzáállást, amit cégünk nyújtani kíván, és ami értékrendünk egyik fő pillére; Ügyfeleink ugyanis nem tanácsadót, hanem korrekt és hiteles szakértő partnert keresnek, aki bevált nemzetközi módszerekkel, értékes iparági és befektetői kapcsolatokkal támogatja őket, és magabiztosan, kellő kreativitással mutat irányt egy számukra ismeretlen, hatalmas lehetőségeket, de óriási kockázatot is rejtő úton.


Ügyfeleink kiemelten értékelik azt a fajta egyediséget, személyességet, rendelkezésre állást, mentális támogatást is, amit a közös munkába „extraként” beleviszünk.


Okok, amiért a díjra érdemes

Olyan iroda kialakítása volt a célunk, amely kollégáink számára magas szintű szakmai munkát tesz lehetővé, Ügyfeleink, Partnereink számára pedig egy modern, de mégis otthonos, biztonságot adó közeget tud biztosítani a komoly közös szakmai munkához, az inspiráló (gyakran hosszú órákig tartó) beszélgetésekhez, workshop-okhoz és a nagy üzleti döntésekhez.


A projekt első lépéseként a minden igényt kielégítő térszervezés kapta a legnagyobb hangsúlyt, melyre több terv is született. A legoptimálisabb kiválasztása után a következő fontos szempont volt olyan atmoszféra kialakítása, amely összhangban van ügyfeleink és kollégáink lendületes, modern, dinamikus karakterével, de mégis jó érzékkel képes tükrözni egy szakértőtől elvárt komolyságot, nyugalmat, letisztultságot és hitelességet – és teszi mindezt úgy, hogy az otthonos biztonság érzetét nyújtani tudja.


Irodánk minden egyes eleme, a bútorok, a világítás, a technikai megoldások, a kiegészítők, az anyagok és a textíliák kiválasztása a belsőépítész csapat szakmai iránymutatása mellett a tulajdonosi team aktív részvételével történt, hogy valóban olyan iroda szülessen, ami tökéletesen illeszkedik a kollégák és az ügyfelek igényeihez, és híven tükrözik cégünk értékeit, megkülönböztető hozzáállásunkat.


Mivel szenzitív projekteken dolgozunk a legnagyobb titoktartás mellett, számunkra szóba sem jöhetett az open office kialakítás, illetve a tárgyalóink kialakításánál is kiemelt figyelmet fordítottunk az üzleti titkok maximális védelmére és az üzleti tárgyalásokhoz szükséges diszkréció megteremtésére a falak extra hangszigetelésével, akusztikus tapéta használatával, az üvegfalak okosfólia borításával és a hangszigetelt ajtókkal.


A munkaállomások kialakításánál kiemelt figyelmet kaptak az ergonómiai szempontok, kollégáink asztalai ülő- és álló munkavégzésre is alkalmasak, a varázslatos panoráma és természetes fény mellett biztosítottak a minden igényt kielégítő árnyékolástechnikai megoldások.


A legtöbb irodában lounge sarkok is kialakításra kerültek, melyek csapatmunkára, spontán ötletelésekre, belső képzésekre, vagy akár munkavégzésre is alkalmasak, ha egy kis helyváltoztatás, „más szemszög” szükséges. A vezetői irodák lounge sarkainak célja megteremteni a vezetők és a kollégák gyors projektegyeztetéseihez szükséges kötetlen, inspiráló hangulatot, amely egyértelműen azt üzeni – egy csapat vagyunk, egy célért dolgozunk.


A recepciós pult és a közlekedők kialakításánál elsődleges szempont volt a kívánt atmoszféra tökéletes leképezése, hiszen ügyfeleink, partnereink ebbe a közegbe érkeznek meg és itt alakítják ki első benyomásaikat is rólunk. Ezt támogatja a klasszikus vonalvezetésű bútorok és a modern világító és belsőépítészeti megoldások összhangja, a növények, képek, lakberendezési kiegészítők, otthonos hangulatvilágítás, amelyhez méltó hátteret ad a Sas-hegy lélegzetelállító panorámája.


A konyha kialakításánál markánsan más hangulatot akartunk megfogni. Egy olyan tágas, kollégáink feltöltődését, kikapcsolódását támogató közösségi tér létrehozása volt a cél, ahol pillanatok alatt át lehet kapcsolni pihenő üzemmódba egy jó kávé mellett, és ahol lehetőség van arra is, hogy akár a teljes team közösen ebédeljen, vagy egy-egy csapatépítő „bemelegítő részének” helyet adjon.


Ügyfeleink, Partnereink körében több mini-rendezvényt is szerveztünk, ahol 10-15 fős csoportokban, exkluzív vendéglátással, kötetlen networking-gel fűszerezve „lepleztük le” új irodánkat – a visszajelzések alapján tökéletesen sikerült megteremtenünk azt a hangulatot, amit célul tűztünk ki.


Tervezők

OFFISEVEN // Tóth Réka, Végvári Zsuzsi
https://offiseven.hu/