Az Office and Lockers Kft létrehozását az irodai környezetben bekövetkező jelentős változások generálták 2020-ban.
A home office és a flexibilis munkahelyek nagy arányú térnyerése új kialakítást, új gondolkodást igényel a munkaterekben.
Cégünk az irodabútor forgalmazás mellett NFC technológiával működő szekrényzárakat telepít irodai vagy öltözőszekrényekbe.
Komplett megoldásokat kínálunk a záraktól a kezelő szoftverekig akár bérleti konstrukcióban is. Igény esetén kialakított rendszerek kezelését, felügyeletét is vállaljuk.
Az irodai felhasználás mellett a Gantner megbízható elektronikus zárjait kínáljuk oktatási intézményekbe, wellness és fitness létesítményekbe.
A Gantner az RFID / NFC technológián alapuló elektronikus bútorzárak területén piacvezető Európában.
A Gantner zárral szerelt lockerek, szekrények kártyával, egyéb adathordozókkal vagy akár mobiltelefonnal is nyithatók-zárhatók. A cég hardver- és szoftver fejlesztéssel foglalkozik, termékeit világszerte használják oktatási és egészségügyi intézményekben, valamint nagylétszámú irodákban.
Főbb beszállítóink:
Sedus
MDD
Profim
Frezza
Gantner
A shared desking irodák elterjedésével az asztal alatti fiókos tárolók megszűnnek, helyüket átveszik a lockerek, ahol a dolgozók el tudják helyezni a személyes tárgyaikat, vagy irodai eszközeiket rövidebb, vagy akár hosszabb időre is. Amennyiben a bérlők szeretnének megtakarítást elérni a négyzetméteren és a beépített bútorokon, felesleges annyi szekrényt gyártatni, amennyi a létszám, elég az asztaloknak megfelelő darabszámot biztosítani. Ebben az esetben nem lesznek dedikált szekrények, hanem azokat is megosztva tudják használni a dolgozók az asztalokhoz hasonlóan. Fizikai kulcsokkal ez megoldhatatlan, a számzáras szekrény sem nyújt kényelmes, modern iroda környezethez méltó megoldást. A meglévő belépőkártyával nyitható és zárható zárakkal tudjuk biztosítani ezt a fajta tárolási lehetőséget ezáltal egy plusz felhasználói élményt nyújtva a munkavállalóknak.
Záraink telepíthetők hálózat nélküli elemes tápellátással, vagy hálózatba kötve egy online felületen keresztül kezelve a rendszert.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.