Az EY egyike a világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalatainak, ahol itthon több mint 600 ember dolgozik.
7 200 négyzetméteres belvárosi irodaházunkat alig több mint két év alatt újítottuk fel, számos fázisban. A projekt megvalósításán mintegy 100 ember dolgozott a tervezőtől kezdve, a kivitelezőn át, kollégáinkon keresztül. Részvételünk azért volt fontos a munkálatokban, hogy igazán sajátunknak érezhessük az irodát. Tárgyalóinkat az általunk megszavazott világhíres magyarokról neveztük el, mint például Puskás Ferenc, Karády Katalin, Kodály Zoltán vagy Szent-Györgyi Albert.
Alapvetőnek tartottuk, hogy olyan inspiráló irodai környezetet alakítsunk ki, ahol amellett, hogy maximálisan a feladatainkra tudunk fókuszálni, kikapcsolódásra vagy szükség esetén feltöltődésre is legyen lehetőségünk. Rugalmas munkaidőben dolgozunk, ezért több száz egyenértékű munkaállomás és clean desk policy teszi lehetővé, hogy bárki megtalálja a számára legmegfelelőbb helyet. A hat emeleten kialakított 150 különböző méretű tárgyaló a csapatmunkát, a relaxációs szobák a kikapcsolódást, az úgynevezett ’celebration room’ sikereink ünneplését, konferencia központunk pedig az ügyfélkapcsolataink további mélyítését segítik.
Új atmoszféránk tükrözi vállalatunk céljait és szervezeti értékeinket. A piacon egyedülálló technológiai újításaink, mint például a saját ötlet alapján fejlesztett catering applikáció vagy a digitális vendég-regisztráció jellemzik irodaházunk. Elkötelezettek vagyunk környezetünk tudatos védelme iránt, ezért olyan környezettudatos megoldásokat is alkalmaztunk, mint az energiatakarékos, automatikusan lekapcsolódó világítás vagy az infraérzékelős vízcsapok. Nagy kihívást jelentett az EY márka színeinek diszkrét és harmonikus megjelenítése az irodatérben, aminek a megvalósítása elsöprő sikert aratott Kollégáink és Ügyfeleink körében egyaránt.
OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA
Innováció
• Saját ötlet alapján fejlesztett catering applikációt vezettünk be, ami tehermentesíti munkatársainkat az étel és ital rendelések felvétele alól
• Megvalósítottuk a digitális ügyfél-regisztrációt, ami nem csak könnyebbé teszi a munkát recepciósaink számára, de a tanácsadóknak is segít: azonnali sms és e-mail értesítést kapnak a vendégek érkezéséről
• A belépőkártyákat 5 különböző rendszerbe integráltuk, így egy érintéssel tudunk közlekedni a különböző szintek között vagy például nyomtatni és hozzáférni teljesen automatizált szekrényeinkhez
• Célunk a papír nélküli iroda kialakítása volt. Ezt segíti elő a tárolókapacitás tudatos minimalizálása
Fenntarthatóság és környezettudatosság
• 5000 növényt ültettünk be az új irodatérben, amelyek az egészséges páratartalom szintjéről gondoskodnak, és jó közérzetünkhöz is hozzájárulnak
• A szelektív hulladékgyűjtés területén is sikerült magasabb szintre lépnünk: megszűnt az ’egy asztal – egy szemetes’ koncepció, amellyel minimalizáluk a műanyag szemeteszsák felhasználásunkat
• Energiahatékony világítótesteket szereltünk fel: a led fényforrás minden este hétkor fokozatosan és automatikusan lekapcsol, ami nem csak az energiatakarékosság, de a work-life harmónia szempontjából is jó hatást gyakorol
Well-being
• Létrehoztunk egy 200 fő befogadására alkalmas konferencia központot, amiben 13 okos tévével felszerelt multimédiás tárgyaló kapott helyet
• Emeletenként egy 60 négyzetméteres, 35 fős étkezőt alakítottunk ki, ami mellett több kollaborációs tér is segíti a különböző osztályokon dolgozó kollégák együttműködését
• Hat emeleten elosztva összesen 150 különböző méretű tárgyalót alakítottunk ki, ezek teljes befogadókapacitása 700 fő
• A felújított lifteket célszint vezérléssel láttuk el, így nem csak hatékonyabban működnek, de nekünk is kevesebbet kell várakoznunk
• Ergonómiai szempontból az elérhető legjobb székeket választottuk
• Játékszobát alakítottunk ki minden szinten, amiben PS4 is található. A feltöltődést az udvari pingpongasztal és darts táblák is segítik
• Hangszigetelt ’celebration room’ vár minket, ahol zavartalanul ünnepelhetjük munkahelyi sikereinket