Az Év Üzemeltető Cége

Dome Facility Services Group Kft.

Adatlap megosztása

Cím 1023 , Lajos u. 28-32.

Átadás éve: 0000-00-00

Irodában dolgozók száma 101

Bérlő cég Főbb ügyfelek: Európa Befektetési Alapkezelő Zrt., Raiffeisen Ingatlan Üzemeltető, A-K Projekt Éplog Kft., Biggeorge's-NV, Graphisoft Park Services, Eston International, Főbb referenciák: Vértes Center Bevásárlóközpont, Parkway Irodaház, Bécsi Corner Irodaház, Audi Logisztikai Központ, magyarországi autógyárak, BFI Irodaház, Panorama Irodaház, N97 Irodaház, Graphisoft Park

Rövid bemuatkozás

A vevői elégedettséget és ügyfeleink bizalmát jelzi, hogy a meglévő megbízásaink terjedelme folyamatosan bővül, egyre több feladattal bíznak meg minket ügyfeleink.
Megoldás vagyunk nem csak létesítménygazdálkodási feladatok esetén, de energetikai és fit-out szolgáltatásaink minőségével is meggyőzzük ügyfeleinket arról, hogy jól választottak.
A szolgáltatás fejélesztés terén elért eredményeinket igazolja, hogy ügyfeleink mindinkább támaszkodnak az ingatlanok valamennyi költségének a tekintetében a Dome-ra, legyen az létesítménygazdálkodási-, energetikai-, átépítési/kialakítási szolgáltatás, vagy legújabban ingatlanszakmai biztosítási és adózási kérdések.
Szakembereink rendszeresen részt vesznek szakmai rendezvényeken meghívott előadóként, célunk, hogy partnereink hosszú távon, szakértőként, stratégiai partnerként számíthassanak ránk üzleti céljaik megvalósítása során.


Okok, amiért a díjra érdemes

Célunk elsősorban az, hogy ügyfeleink ne csupán egy menedzsment szolgáltatást vegyenek igénybe, ahol az egyes ingatlannal összefüggő karbantartási és üzemeltetési szolgáltatások egy kézben futnak össze, hanem olyan összetett szakmaiságot és know-how-t kapjanak tőlünk szolgáltatásként, amely során bizonyítjuk, hogy ügyfeleinkkel együtt gondolkodunk abban, hogy az ingatlanban hosszú távon teremtsünk értéket. Mi a Dome-ban ezt hívjuk Létesítménygazdálkodásnak!
Globális - pénzügyi, gazdasági, műszaki, jogi, fenntarthatósági- szemlélettel, proaktívan végezzük a munkánkat, amely az ingatlant és annak működését - akár mint befektetést, akár mint az üzlet tevékenység végzést biztosító/kiszolgáló eszközt- a használói számára biztonságossá, megbízhatóvá, hatékonnyá, komfortossá teszi.
Emellett elkötelezettek vagyunk, hogy támogassuk a szakma presztízsét, azt képviseljük és bizonyítjuk, hogy a létesítménygazdálkodó cégek olyan szakértők, akikre érdemes és kell támaszkodni!
A Dome alapító tagja a LEO-nak (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége), és több munkatársai aktív résztvevője a különféle szakmai munkacsoportoknak. Ezen túl továbbra is elkötelezett hívei vagyunk a magyarországi Benchmarking kutatás fejlesztésének, hozzáadott munkával és anyagi támogatással is.


Referenciák

Főbb ügyfelek: Európa Befektetési Alapkezelő Zrt., Raiffeisen Ingatlan Üzemeltető, A-K Projekt Éplog Kft., Biggeorge's-NV, Graphisoft Park Services, Eston International,
Főbb referenciák: Vértes Center Bevásárlóközpont, Parkway Irodaház, Bécsi Corner Irodaház, Audi Logisztikai Központ, magyarországi autógyárak, BFI Irodaház, Panorama Irodaház, N97 Irodaház, Graphisoft Park

A Dome 2014-ben is folytatni tudta dinamikus üzleti fejlődését, és az év során tökéletesítettük a saját fejlesztésű, egységes, integrált pénzügyi és FM folyamatkezelési és projektmenedzsment rendszerünket.
Míg a tavalyi év során a különböző munkavállalói szinteken történő kompetencia fejlesztést céloztuk meg, az idei év során a tevékenységünk ellátásához szükséges eszközparkunk (berendezések, járművek, gépek) fejlesztését valósítottuk meg.
Meglévő és potenciális megbízóink részéről is egyre nagyobb a követelmény a környezettudatos szemlélet szerinti szolgáltatásnyújtás illetve a jogszabályoknak maradéktalanul megfelelő, az egészséget nem veszélyeztető, biztonságos munkavégzés feltételeit biztosító foglalkoztatás iránt, ezért a Dome 2014. májusában megszerezte az MSZ EN ISO 14001:2005 (KIR) szabvány szerinti illetve a Munkahelyi egészségvédelem és biztonság-irányítási rendszerre vonatkozó MSZ 28001:2008 (MEBIR) szabvány szerinti tanúsítást is.
Az idei év végére elkészül a szintén saját fejlesztésű, egységesített közmű elszámolási rendszerünk a bérlői továbbszámlázások feldolgozására, és megrendelőink részére riportok, előrejelzések készítésére.
Az idei évben bevezettünk továbbá egy web alapú értékesítést támogató szoftvert is, amellyel a vállalaton belüli kommunikáció folyamatát és nyomon követhetőségét is hatékonyan tudjuk kezelni.