A most épülő Etele Plaza - 52 000 m2 bérbeadható alapterületével - Magyarország harmadik legnagyobb bevásárló és szórakoztató központja lesz. A létesítmény Dél-Buda Városközpontban, a Kelenföldi Pályaudvarnál, Budapest egyik legnagyobb intermodális közlekedési csomópontjában valósul meg. A helyszín elsődleges vonzáskörzete Budapest egyik legsűrűbben lakott területe, ahol mintegy 235 000 ember él. Az elsődleges vonzáskörzet kiskereskedelmi ellátottsága viszonylag alacsony, ugyanakkor vásárlóereje 125%-a az országos átlagnak.
A 2020-ban megnyíló, modern megjelenésű épületben 200 üzlet kap majd helyet, ami a várakozások szerint naponta 40 000 vásárlót vonz majd a bevásárlóközpontba. A tervek szerint az Etele Plazaban minden eddiginél nagyobb számban képviseltetik magukat a népszerű divatmárkák. A divatüzletek mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermek játszóház és különféle szolgáltatások széles köre várják majd a látogatókat. Az épületben közel 1300 parkolóhelyet alakítunk ki.
Míg az épület külső megjelenését elegáns dobozszerkezetek érdekes egymásba hatása határozza meg, addig az épületben a terek lágy vonalvezetése különleges belső világot teremt. A nagyvonalú előcsarnok, a divatmárkák folyosói, az attraktív belső rendezvénytér, valamint a zöldtetős, teraszos kapcsolatával hazánkban egyedülálló éttermi szint a bevásárlóközpont design legújabb generációját hozzák el Budapestre.
• ”Az Ön Plazaját építjük” vevő-orientált szemlélet
• a harmadik legnagyobb és egyben a legmodernebb bevásárlóközpont lesz Magyarországon
• Európában még nem látott homlokzati dizájnmegoldások
• a Kelenföld és Őrmező határán megvalósult multimodális közlekedési csomópont az Etele Plaza segítségével egy többfunkciós városközpont alapjait teremti meg
• kihasználja a multimodális közlekedési csomópont adottságait
• bővülő forgalmat generál a már meglévő infrastruktúra számára
• a fejlesztés új megvilágításba helyezi a 4-es metró beruházását is
• az Etele Plaza regionális szinten vonzza a Dunántúl napi ingázással elért településeinek fogyasztóit a fővárosba és kapcsolja be ezáltal a településeket a közép-magyarországi régió gazdasági vérkeringésébe
• a csomópontban hiánypótló kereskedelmi szolgáltatásokat nyújt, új munkahelyeket teremt, élhető közterületekkel bővül
• minden eddiginél nagyobb számban képviseltetik magukat a népszerű divatmárkák, mint bármely más budapesti bevásárlóközpontban
• hagyományos food court étkezdék és elegáns éttermek, több mint 800 m2-en a nemzetközi konyha remekei
• gyermekcentrikus személet: játszóház, programok
• jövőbe mutató okosmegoldások
• felhasználóbarát, könnyen kezelhető applikációk a parkoláshoz, boltlistához, kínálatról, akciókról, programokról
• tematikus programok minden korosztálynak