Az Év Facility Management Cége

Frame Group

Adatlap megosztása

Cím: 1139 Budapest, Váci út 91.

Bérlő cég: K&H Bank Zrt., Vodafone Magyarország Zrt., Magyar Suzuki Zrt., Libri Könyvkereskedelmi Kft., Liszt Ferenc Zeneakadémia

Rövid bemutatkozás

A Frame Group – jogelődeivel együtt - több mint négy évtizede áll Partnerei szolgálatában, integrált épületüzemeltetés, kivitelezés és fit-out valamint az energetika területén.
Cégünk 100 %-ban magyar tulajdonú, biztos anyagi és szakmai háttérrel rendelkezik. Több, mint 400 főből álló, saját állományú csapatunk biztosítjuk a kiváló minőségű szolgáltatást Megbízóink részére.
Hard FM szolgáltatásaink teljes körűen lefedik a gépészeti- és elektromos berendezések karbantartását, üzemeltetését, gondnoki feladatokat és szolgáltatásokat, biztonságtechnikai eszközök karbantartását.
Soft FM területen a takarítás, kertészeti tevékenységek, növénygondozás, recepciós és irodai szolgáltatások, postai szolgáltatások, valamint a személyi- és vagyonvédelem jelentik a szolgáltatásaink gerincét.
Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk a különböző ingatlantípusok üzemeltetésében, az ország egész területén.


OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA

A Frame Group-nál, a közös használatú terek felelősségteljes gazdájaként úgy tartjuk, hogy a siker kulcsa a tökéletes munka és a folyamatos fejlődés iránti elköteleződés. Ezen gondolatok mentén olyan gondoskodással és odafigyeléssel teremtjük meg partnereink számára a biztonságot és kényelmet jelentő kereteket, mint ahogyan azt az otthonunkban tennénk.


A mindennapokban 40 évnyi tudás és tapasztalat legjavát kínáljuk a hard és soft FM szolgáltatásaink során.


Ezen szolgáltatások közül kiemelnénk az elmúlt másfél év egyik sikeres, adatközpontok kivitelezésével, fejlesztésével foglalkozó projektjét. Ennek első lépéseként az adatközpontokban folyamatos (0-24 órás) működés mellett láttunk el elektromos - és építészeti feladatokat. Elvégeztük a precíziós klímaberendezések cseréjét és a hozzá kapcsolódó építészeti -, zajvédő fal építési - és elektromos feladatait. Ezt követően teljeskörű adatközponti infrastruktúra üzemeltetést és karbantartást végezünk 2022-től folyamatosan.


Különösen büszkék vagyunk az autóipar területén nyújtott technológiai takarítási szaktudásunkra, amit közel 130 000 m2-nyi gyárterületen nyújtunk partnerünk számára. Szolgáltatásunkat a különböző gyáregységek speciális igényeinek figyelembevételével látjuk el, megfelelve az egyes területek jelentősen eltérő igényeinek.


Az idei év egyik kihívására, az elszabaduló energiaárakra reagálva a kivitelezési üzletágunkkal együttműködve segítettük partnereinek abban, hogy villamosenergia igényüket részben megújuló energiából fedezzék.


Olyan partnerek esetében, ahol a megújuló energia kiépítése akadályozott, jó lehetőség az energiahatékonysági elemzés, az egyedi igények alapján. Az elemzés során feltárjuk a megtakarítási és optimalizálási lehetőségeiket, vizsgálva az ingatlanok fogyasztási adatait, gépészeti berendezéseinek korszerűsítési lehetőségeit. Emellett figyelme vesszük az ingatlan használatából (például ügyfélforgalmából) adódó lehetőségeket is. A tervezési folyamat során szorosan együtt dolgozunk a Megrendelővel annak érdekében, hogy az igényeit maximálisan figyelembe véve határozzuk meg a cselekvési tervet.


Az ESG szempontok egyre erőteljesebben jelennek meg a saját működésünkben és az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásaink során is. 2020-ban alapelvként rögzítettük, hogy legalább évente felülvizsgáltuk saját működésünket, annak érdekében, hogy optimalizáljuk energiafelhasználásunkat, csökkentsük a hulladék kibocsátásunkat, előmozdítsuk a szelektív hulladékgyűjtést, valamint vizsgáljuk az újrahasznosítási lehetőségeket.


Ezen fontos értékek népszerűsítése érdekében edukatív céllal különböző aktivitásokat szerveztünk. Ilyen volt például a 32. Művészetek Völgyében a kulacstöltő állomásunk, amely a rendezvény során egyedüliként kínált hulladékmentes, ingyenes vízvételi lehetőséget.


A szolgáltatásaink során korszerű és környezetbarát - 90%-ban biológiailag lebomló – tisztítószereket használunk, a gépeink beszerzése során a legmagasabb szintű környezetvédelmi szempontoknak megfelelő eszközt választjuk. Robot porszívók használatával villamosenergia- és vízmegtakarítást értünk el, és optimalizáltuk a felhasznált tisztítószerek mennyiségét.


Partnereink számára segítséget nyújtunk a felhasznált higiéniai termékek optimalizálásban, amivel csökkenthetik a vegyszer- és hulladékfelhasználással járó környezeti terhelést, és költségcsökkentést érhetnek el.


Már a beszerzéskor odafigyelünk, hogy minél kevesebb hulladék keletkezzen, és a lehető legnagyobb arányban választjuk a biológiailag lebomló vagy már újrahasznosított csomagolóanyaggal rendelkező termékeket.


Országos lefedettségű tevékenységünk ellátásában optimalizáltuk a túraterveket, alközpontokat hoztunk létre, amellyel nem csak az üzemanyag fogyasztást és a CO2 kibocsátást tudtunk csökkenteni, de gyorsabban tudunk reagálni ügyfeleink igényeire, havária esetekre is. A járművek beszerzésénél kiemelt szempont az alacsony fogyasztás és / vagy hibrid / elektromos töltésű járművek beszerzése a CO2-kibocsátás csökkentése érdekében.


Cégünk fontosnak tartja az ESG emberi erőforrással kapcsolatos szempontrendszerét, maradéktalanul betartjuk a vonatkozó munkaügyi jogszabályokat, gondoskodunk a folyamatos szakirányú képzéséről. A vállalaton belül támogatjuk a sokszínűség elfogadását és befogadását segítő képzéseket, tájékoztatások közzétételét.


Partnereinkkel való együttműködésben mindig kiemelkedően fontos feladatnak tekintjük a kétoldalú folyamatos kommunikációt és minőségi kapcsolattartást. Úgy véljük, ez a kulcsa a hosszú távú, kiváló együttműködéseknek.