Az Év Irodája

Craft Docs

Adatlap megosztása

Cím: 1061 Budapest, Andrássy út 12.

Átadás éve: 2023 Q3

Ingatlan mérete: 915 m²

Irodában dolgozók száma: 50

Bérlő cég: Craft Docs

Irodabútor

Office Line Kft.

Projektmenedzsment

Blueway

Kivitelezés / Fitout

Value4Real

Bérlőképviselet

Avison Young

Ingatlantanácsadás

Ferdinand Arpad

Ügyvédi irodák

Viszmeg Ügyvédi Irodák

Rövid bemutatkozás

Craft Docs új dimenziókat nyit a dokumentum- és jegyzetkészítés területén. Platformunkat úgy alakítottuk ki, hogy a dokumentumkezelés és információmegosztás nemcsak hatékonyabb, hanem vizuálisan is lenyűgöző legyen. A Craft Docs fejlődésével párhuzamosan felismertük egy olyan munkahely megteremtésének szükségességét, ami tükrözi a kreativitás és az állandó innováció iránti elkötelezettségünket. E céljainkhoz igazodva idén ősszel költöztünk az impozáns Krausz Palota harmadik emeletén kialakított új irodánkba. Ez a lépés számunkra több mint csak egy helyváltoztatás; egy olyan környezet felé tett előrelépés, amely támogatja a kreatív gondolkodást és az együttműködést. A Krausz Palota gazdag múltjával és lenyűgöző építészeti stílusával naponta inspirál minket, hogy elegáns történelmi örökségünket a modern innovációval elegyítsük. Ez az inspiráló helyszín csapatunkat még inkább motiválja új ötletek felfedezésére és szakmai tudásunk folyamatos fejlesztésére.


OKOK, AMIÉRT ÉRDEMES A DÍJRA

A Krausz Palotában kialakított új irodánk a történelmi elegancia és a modern funkcionalitás tökéletes ötvözete, ami pontosan tükrözi azt a szemléletünket, hogy a hagyományos értékeket összehangoljuk az újításokkal. Ez, a történelmi épületben elhelyezkedő munkahely messze túlmutat a szokványos irodai környezeten. Egy közel másfél évszázados épület eredeti dizájnja ötvöződik a modern irodai környezettel.
Az iroda tervezéskor fontos szempontunk volt a csapatmunkát és a nyitott kommunikációt biztosító nyitott terek kialakítása, amelyek támogatják az interakciót és az ötletek szabad áramlását. Ezzel párhuzamosan az elmélyülést igénylő munkához csendes területeket is kialakítottunk, ideális munkakörnyezetet teremtve a különböző szükségletek figyelembevételével. A fenntarthatóság és az alkalmazottak jólléte szintén elsődleges szempont volt a tervezésnél. Az iroda minden munkaállomásán biztosított a természetes fény, sok az élő zöld növény, magas minőségű ergonomikus bútorokat használnak a dolgozók. Emellett kedvező helyen található, ahonnan minden gyalog elérhető, ezzel elősegítve a közösségi interakciókat, és hozzájárulva az alkalmazottak elégedettségéhez és munka-magánélet egyensúlyához.
Kiemelkedően fontos számunkra, hogy támogassuk a hibrid munkavégzési modellünket is. A munkatársak egy része nem Budapesten él, de időről-időre látogatja az irodát. A tereket úgy alakítottuk ki, hogy bármikor érkezzenek is, megfelelő munkakörnyezetet tudjunk biztosítani számukra, ill. támogassuk az integrációjukat az irodában dolgozó csapattal.
Az iroda kialakítása, beleértve a közösségi tereket is, a Craft csapatának bevonásával történt, messzemenőkig figyelembe véve a dolgozói igényeket. Így sikerült létrehozni egy olyan munkahelyet, amely nemcsak esztétikailag nyújt örömet, hanem funkcionálisan is tökéletesen kiszolgál.


Tervezők

MadiLancos Studio
Kozsik Edina (Craft Docs Kft)
Matyikánics Ádám (Craft Docs Kft)