Az Év Irodája

BBKK Kft.

Adatlap megosztása

Cím 1138 Budapest, Révész utca 27.

Átadás éve: 2024 Q1

Ingatlan mérete 234 m²

Irodában dolgozók száma 10

Bérlő cég BBKK Kft.

Rövid bemutatkozás

Szakembereink sokéves projektvezetési és projektmenedzselési tapasztalata megbízható alapot teremt rövidebb és hosszabb távú projektek sikeres és hatékony megszervezéséhez, lebonyolításához és átadásához egyaránt. Feladataink és tapasztalataink közé tartoznak többek között az IT és üzleti oldali projektek megtervezése, kivitelezése, támogatása, utánkövetése.
Kiemelkedő SAP szaktudásunk által tanácsadási szolgáltatásunk a klasszikus modulokon túl speciális területekre is kiterjed. Az egyes alkalmazásokhoz vagy projektekhez rövid, illetve hosszú távon is alkalmazás-támogatást kínálunk.
Cégünk az SAP tanácsadáson kívül projektvezetési-, fejlesztési-, és más különböző tereken is nyújt tanácsadói szolgáltatást.
Az SAP ABAP programozáson túl további széleskörű programozási ismeretekkel is rendelkező fejlesztők is ügyfeleink rendelkezésére állnak, hogy az SAP-val integrált vagy integrálandó egyéb szoftverek által kiváltott interfészkapcsolatok fejlesztésére is megoldást tudjunk kínálni.


Okok, amiért a díjra érdemes

A BBKK Kft. 2024-ben költözött a védett ipari épületből átalakított RiverLoft Irodaházba, amely hangulatos nyers belső téglafalaival, tágas belső tereivel, bőséges nappali fényt beengedő hatalmas ablakaival tökéletes helyszínnek bizonyult az új iroda kialakításához.
Az iroda megvalósításánál alapvető fontosságú volt egy olyan szerethető, otthonos munkakörnyezet létrehozása, amely belsőépítészeti megoldásaival maximálisan támogatja, hogy a fixen az irodában dolgozók mellett az idejük jelentős részében home office-ban dolgozó munkavállalók is szívesen bejárjanak.
Ezt a célt szolgálják a transzparenciát és összetartozást jelképező üvegfalakkal leválasztott, elmélyült munkavégzéshez ideális terek mellett az egy térben található shared desk munkaállomások és közösségi terek is, amelyek hatékonyan támogatják a kollégák közvetlen kommunikációját és személyes kapcsolatainak kialakítását, erősítését is.
Az otthonosság érzetéhez nagyban hozzájárul a meleg hatású, nyers téglafalak mellett a gondosan kialakított világítás is: a fentről jövő hideg fényforrások helyett a hangulatosabb meleg fényű állólámpák használata. A világítás személyessé tételét a minden munkaállomáson rendelkezésre álló egyénileg kapcsolható asztali lámpák támogatják.
A dolgozók jóllétét fokozza a kanapékkal kialakított pihenő-beszélgető sarok, a sok zöld növény, a kikapcsolódást szolgáló csocsó és darts, továbbá az iroda szerves részét képező konyha és étkezősarok is.
A sportos életmód ösztönzésére és a biciklivel munkába járás támogatására öltöző- és zuhanyzóhelyiség is kialakításra került.
Az iroda személyességéhez nagyban hozzájárul a vezetők hobbijait jelképező sporteszközök (versenybicikli, wakeboard, golfütők) irodai térbe való beemelése, azok egyedi dekorációs elemként történő felhasználása és kiállítása is.
A munkavállalók visszajelzése megerősítette, hogy sikerült egy kiemelkedően barátságos munkakörnyezetet kialakítani, a munkavállalók el is kezdték az irodát találóan „Home Office at Headquarters” néven illetni, amely név aztán egy logót is kapott és megjelenítésre is került a bejárati ajtót díszitő grafikán.
Az iroda kialakítása közben a költséghatékonyság és fenntarthatóság szempontjait is érvényesítettük. Ezeket a szempontokat tartottuk szem előtt, amikor úgy döntöttünk, hogy a régi iroda bútoraitól nem válunk meg, hanem azok jelentős részét újra felhasználjuk az új irodában.
Örömmel tölt el bennünket, hogy az iroda kialakítása a tervezéstől a kivitelezésig nagyon rövid idő alatt, néhány hónapon belül megvalósult. Ezt támogatta, hogy a válaszfalak gyorsan beépíthető gipszkartonból és hangszigetelő üvegből készültek, továbbá hogy az áttervezéskor a már meglévő vízhálózati és gépészeti ki- és beállásokat használtuk.
A számunkra kiemelkedően fontos környezeti szempontokat szolgálja az iroda számos adottsága is:



  • a falak kitűnő hőtartása,

  • az energiatakarékos világítási rendszer,

  • az, hogy az ablakok nyithatóságának köszönhetően nincs szükség gépi szellőztetésre,

  • a földszinti elhelyezkedés miatt nincs szükség lift használatára,

  • továbbá az iroda közel helyezkedik el fő ügyfeleink székhelyeihez, így azok elérése autó nélkül is kényelmesen megoldható.
    Összességében büszkék vagyunk rá, hogy úgy sikerült kialakítani az elképzeléseinknek megfelelő funkcionalitással és otthonossággal bíró igényes, inspiratív és stílusos irodát, hogy az tükrözi ízlésünket és értékrendünket, támogatja a szervezeti kultúrát, a munkavállalók jóllétét és nyugodt, hatékony munkavégzését, a szervezeti kohézió erősítését, és mindemellett figyelembe veszi a környezeti szempontokat is.


Tervezők

Molnár Réka Piroska
Építész, Belsőépítész
holttér-stúdió