Az AstraZeneca globális gyógyszeripari vállalatként kiemelt szereppel bír az innovatív gyógyszerek kutatásában, fejlesztésében és forgalomba hozatalában. A cambridge-i központú cég budapesti irodájában 68 fő dolgozik.
Az AstraZeneca egy új globális irodakialakítási stratégiát dolgozott ki, amely flexibilis munkavégzést tesz lehetővé, elősegíti a dolgozók közötti kommunikációt és növeli a munkavégzés hatékonyságát. Az új „activity-based” kialakítású irodájuk helyszínét, az Office Garden III. irodaházban találták meg és a projekt lebonyolítására a Cushman & Wakefield Project Management csapatát bízták meg, míg a belsőépítészetért a MádiLáncos Studio volt a felelős.
Az iroda koncepciója a shared desk rendszer köré épül és még az iroda vezetői is lemondtak a saját zárt irodáról, hogy átengedjék a teret a szabadabb irodakialakításnak és az oldottabb kiegészítő funkcióknak. A terek jellege a dolgozók napi tevékenységeinek megfelelően lettek meghatározva, úgy mint a fókuszált munkavégzés, telefonkonferencia, kollaboráció, kis és nagy létszámú megbeszélések, prezentációk és a feltöltődés. Így ebben a környezetben mindenki megtalálja a feladatának vagy a hangulatának legalkalmasabb helyszínt a napi munkavégzéshez. A közösségi terek és a terasz pedig lehetőséget biztosítanak a kikapcsolódásra, a munkatársakkal való kötetlen beszélgetésre, vagy a vendégek fogadására.
Az irodában található akusztikus megoldások tovább növelik a munkavállalók komfortérzetét. A közlekedők mentén használt akusztikus falburkolati elemek néhol gardróbszekrényt, néhol lockereket rejtenek. Az akár több órás konferenciahívások lebonyolítására, vagy a koncentrált munkavégzésre szolgáló fókusz szobákba kényelmes bútorok és hangelnyelést segítő szőnyegből készült falburkolat került.
A használt anyagoknak, színeknek, álmennyezeti és világítási megoldásoknak köszönhetően egy meleg és otthonos, ugyanakkor friss és inspiratív iroda született.
A kiemelt ergonómiai igények alapján választott magas minőségű mobil bútorok a dolgozók kényelmét szolgálják. A recepció zöld fala és a nyitott irodaterek kaspós növényei még oldottabb munkakörnyezet hoznak létre.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.