Rövid bemutatkozás
A STRABAG Property and Facility Services Zrt. története, piacvezető státusza 12 éves múltra tekint vissza. Működésünk első évében 5 milliárd forintot meghaladó, 2017 végére 17 milliárd forintot meghaladó forgalmat értünk el a több mint 4 millió négyzetméteren ellátott teljes körű üzemeltetési szolgáltatásokkal, mellyel alapításunk óta folyamatosan Magyarország piacvezető létesítménygazdálkodó vállalata vagyunk.
Elsődlegesen a nagyobb ingatlan portfólióval rendelkező cégek, ingatlanfejlesztők, intézményi befektetők, ingatlanalapok számára kínálunk teljes körű, integrált ingatlanüzemeltetési (FM) és ingatlankezelési (AM+PM) szolgáltatásokat. Az ügyfelekre szabott szervezeti felépítésünk és a gyors reakcióidőt lehető lehetővé tevő országos lefedettségünk biztosítja megbízóink számára a problémamentes működést.
A cég növekedése: A 2017-es év kiemelkedő sikereket hozott cégünk számára, mind üzletszerzések, mind pedig szakmai elismerések vonatkozásában. Az üzemeltetési piac valamennyi szegmensében értünk el akvizíciós sikereket, közbeszerzésekben és zártkörű meghívásos tendereken egyaránt. Kiemelkedő teljesítményként tartjuk számon, hogy piacvezető, 15 milliárd forintos árbevétellel rendelkező cégként idén is több mint 10%-os organikus növekedést sikerült elérnünk.
Szakmai szerepvállalás: A Létesítménygazdálkodói és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetségének (LEO) alapító tagjaként, alelnöki és felügyelő bizottsági elnöki szerepvállalásunk mellett, több munkacsoportban is aktívan részt vettünk szakértő kollégáink bevonásával, a negyedévente mért és publikált LVHI index folyamatos elkészítésében, valamint a LEO FM Benchmarking kutatásában, amelynek eredményeként egy olyan kiadvány született, amely a létesítménygazdálkodási terület legjobb működési gyakorlatainak adatait elemzi és adja közre a fogyasztók számára közérthető, nyomon követhető módon.
Emellett hosszú évek óta, sok esetben egyedüli FM cégként képviseltetjük magunkat az ingatlanpiac nívós konferenciáin (pl. Portfolio Property Invetsment Forum), ahol nemcsak szponzorként és résztvevőként, hanem előadóként is jelen vannak cégünk tapasztalt vezetői: szakterületükhöz kapcsolódóan számos kerekasztal-beszélgetésen és fórumon vettek részt előadóként.
A korszerű működést, üzemeltetést támogatja saját fejlesztésű CAFM szoftverünk, az SMBS (STRABAG Managing Buildings System). Az interneten keresztül – akár mobileszközről is – elérhető szoftver az összes működési területet és szolgáltatást lefedi. A mobil applikációval támogatott GPS alapú munkaszervezés lehetővé teszi, hogy a karbantartó, hibaelhárító szakembereink okos eszközökkel felszerelve végezzék országszerte tevékenységüket, így mind az ügyfelekkel, mind pedig a cégünk munkatársaival folyamatosan, online tarthatják a kapcsolatot. A közelmúltban állt üzembe az a felhő alapú vállalatirányítási rendszerünk, amely a modern technológiát kihasználva lehetővé teszi, hogy alkalmazottaink akár otthonról is tudjanak dolgozni.
Emellett büszkék vagyunk a környezetvédelmi törekvéseink kapcsán elért eredményeinkre, többek között az általunk üzemeltetett A-kategóriás irodaháznak odaítélt Breeam In-Use minősítésre, amely a műszaki és környezetvédelmi szakemberek együttműködését ismeri el az ökológiai lábnyom csökkentéséért.