Az Év Közösségi Tere

myhive

Cím: 1134, Budapest Váci út 45
Bérlők száma: 7500

Rövid bemutatkozás

A nemzetközi szinten bevezetett myhive koncepció eredményeképpen Budapesten jelenleg 5 irodaházunk összesen 7500 bérlője élvezheti a myhive nyújtotta szolgáltatások előnyeit.

Rövid bemutatkozás

Innováció és dizájn az irodapiacon: myhive
Az IMMOFINANZ irodamárkájának piaci bevezetése hazánkban 2017 tavasszal kezdődött el és mára öt modern budapesti irodaépületben valósult meg. Az új koncepció az innováción túl a szolgáltatások körének bővülését és jelentős infrastruktúra növekedést jelentett.
A koncepció:
A myhive nemzetközi irodamárka négy fő jellemzőre épül: szállodák inspirálta dizájn, rendkívül figyelmes kiszolgálás, sokoldalú infrastruktúra és az országokon átívelő nemzetközi kapcsolatok és együttműködések kialakításának lehetősége.
A koncepció középpontjában a világos és barátságos lobby áll, a hotelekre jellemző élettel teli légkör fogadja az irodaházba belépőket. A figyelmes és segítőkész személyzet az alapja a gyors és rugalmas kiszolgálásnak. A sokoldalú infrastruktúra által a bérlők már az irodaházakban is intézhetik mindennapi teendőiket (tisztító, virágrendelés, színházjegy, taxi rendelés, stb.). Mivel a vállalat és a márka a régió több országában is jelen van – jelenleg hat ország 20 irodaházában vezetik be a myhive-ot – adott a lehetőség, hogy a bérlők kapcsolatokat építsenek és együttműködjenek egymással.
Megvalósulás
Az átalakítás hazánk öt budapesti irodaházában valósult meg, a Greenpoint 7, a Haller Gardens és az Átrium Park, myhive Greenpoint 7, myhive Haller Gardens és myhive Átrium Park néven, a Globe 13 és Xenter 13 pedig myhive Thirteen néven működik. A beruházás során az ingatlanok közös tereiben elérhető szolgáltatások körét a kapcsolatépítés ösztönzésére törekedve bővítették ki.

Okok, amiért a díjra érdemes

Új szemlélet az irodai közösségi terek, és a bérlők, mint közösség kialakításában. Új, széleskörű szolgáltatások bevezetése.

Szolgáltatások

Az irodaházakban egy Community Manager felel azért, hogy a myhive által nyújtott szolgáltatások és az életérzés közvetlenül a bérlőkhöz is eljusson, pl. belső facebook oldal és mobilapplikáció segíti a bérlők közötti kommunikációt és a közösségépítést.
Az új koncepció teljes mértékben a bérlők és munkavállalóik igényeit és elvárásait szolgálja
„A myhive nemzetközi irodamárkánk neve egyet jelent a barátságos légkörrel, a figyelmes személyzettel, a szállodák inspirálta hangulattal, valamint azokkal a szolgáltatásokkal és kényelmi funkciókkal, amelyek révén a bérlők még inkább a munkájukra összpontosíthatnak, és az új munkatársak keresésekor is vonzó munkaadóként léphetnek fel a piacon. A barátságos hangulat és az infrastruktúra nem csupán a mindennapi munkát ösztönzi, de inspirálhatja a bérlők közötti kommunikációt is, és segíthet egy aktív, együttműködő közösség létrehozásában” – mondta Nagy Viktor, IMMOFINANZ Hungary country managere. „Szeptembertől egy új eseménysorozatot indítottunk, „200 minutes” néven, amelyeket az irodaházakban munka után szeretnénk megrendezni. Mindezt zene mellett finom italokkal és ételekkel a kapcsolatépítés szellemében kívánjuk megvalósítani.”
Jelenlegi szolgáltatások:
• Elektromos autó töltő telepítése minden mélygarázsba
• Korszerű és modern kerékpártároló építése
• Közösségi zuhanyzó és öltöző kialakítása
• „házhoz jön a kürtöskalács és a színházjegy” szolgáltatás bevezetése
• Varrodai és cipészeti szolgáltatás irodaházon belül
• ATM-ek telepítése
Tervezett szolgáltatások:
• Éttermi és egyéb szolgáltatói kedvezmények
• Konferencia –és meeting termek bérlési lehetősége házon belül
• Irodai masszázs szolgáltatás
• Termelői piac kitelepülése az irodaházak kertjébe
• Jóga –és futó órák szervezése munkaidő után
• Virágrendelés közvetlen a recepciókon
• Gyermekmegőrző irodaházon belül
• Postai szolgáltatás lehetősége közvetlen a recepciókon

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!