A Cheppers 2012-ben alakult Drupal alapú webes szolgáltatások és honlapok fejlesztésére. Partnereink nyugat-európai és amerikai cégek. 2014-től kezdve cloud alapú szolgáltatás fejlesztéssel és UX/UI tervezéssel, kivitelezéssel bővült a cég portfóliója. 2015-ben kétszeresére nőtt a csapat, emiatt vált szükségessé a korábbi iroda cseréje. Olyan megoldást kerestünk emiatt, amely lehetővé teszi a folyamatos bővülés miatti térigény kiszolgálását, de nem köt minket egy irodaház rendjéhez és lehetőségeihez, és teljesen a saját arcunkra tudjuk szabni az ingatlant. Így találtuk meg tavasszal a Szent István körúton azt az irodát, amit a nyár folyamán a Térkultúra csapatával újragondoltunk, majd több hónap alatt teljesen felújítottunk.
A Cheppers és a Térkultúra összefogásával született meg a Cheppers Szent István körúti irodája. Egy olyan kreatív teret szerettünk volna megalkotni, amelyben élmény dolgozni és a környezet inspirálja a munkát és eközben kiszolgálja speciális igényeinket is. Az iroda, amely korábban egy könyvkiadással foglalkozó cégnek adott helyet, csak apróbb felújításokon ment át az utóbbi évtizedekben, ezért teljes körű belső felújításra volt szükség, beleértve a terek elrendezését és a gépészetet. Már a tervezési fázisban részt vettek munkatársaink is, akiknek véleményeit, javaslatait és igényeit a lakberendező csapat teljes mértékben beépítette a felújítás során.
Az átalakítás során figyelembe vettük a 100 éves épület adottságait, és próbáltuk megőrizni az eredeti karakter egyes elemeit.
Az iroda három nagyobb és három kisebb irodarészből valamint két tárgyalásra alkalmas helyiségből áll, amelyek középpontjában a közösségi tér található. Fontos szempont volt, hogy ne csupán a közösségi helyiségekben lehessen pihenni, hanem akár az egyes irodákon belül is lehetőség nyíljon elvonulni akár egy délutáni sziesztára a babzsákok segítségével az iroda bármely szegletébe. A tervezés során körültekintően figyeltünk arra is,hogy a klasszikus coworking terek mellett mindenkinek meglegyen a munkavégzéshez szükséges privát területe.
Több nagyobb iroda létrehozásán kívül kialakítottunk egy úgynevezett „mobil” irodát is ami percek alatt teret enged egy nagyobb rendezvények, szakmai találkozók és meetup-ok megszervezésére.
Az irodában dolgozók fiatalosságát, sci-fi rajongását és kreativitásukat összegyúrva alakult ki az enteriőr, ami egyszerre nyugodt, játékos és inspiráló.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.