A H&M Hennes & Mauritz nemzetközi ruházati lánc magyarországi központi irodáját a Szabadság téri Freedom Palace irodaház műemlék jellegű épületében alakítottuk ki, ahol már a korábbi belső felújításnál is törekedtek a műemléki jelleg megőrzésére.
A megérkezés terét szerettük volna hangsúlyozni oly módon, hogy egyszersmind biztosítsuk a vendégek orientációját, a várakozás kényelmét és az iroda életének ergonomikus irányíthatóságát. Törekedtünk arra, hogy az előtérben megjelenési felületet biztosítsunk a cég aktuális marketing stratégiáját képező elemeknek. Az iroda belső forgalmának jelentős részét is az előtéren keresztül lehet lebonyolítani, amely ilyenformán találkozási pont is egyben.
A különböző léptékű és jelentőségű megbeszélésékhez differenciált módon biztosítunk helyiségeket a kisebbtől a nagy tárgyalóig, a telefonszobától a pihenőig. A méretes teakonyhában így nem csak a kávézáshoz és az étkezéshez szükséges teret oldjuk meg, hanem a kötetlenebb egyeztetések helyszíne is itt található.
A reprezentatív tárgyaló és a vezetői irodák tervezésénél illeszkednünk kellett az egyébként elegáns eklektikus világhoz. A historizáló módon helyreállított belső terekből egyedül az impozáns korabeli csillár hiányzott, amelyet modern megjelenésű füzérekkel pótoltunk. A nagyterű iroda munkahelyeinek kiosztásánál a történeti épület nyílászárói méretrendszerének ritmusát követtük, úgy hogy az üvegfalakkal tagolt tér mégis egységes maradjon.
Az iroda „szín” világát a szürke és fehér árnyalatai határozzák meg, amelyből így még jobban kiemelkedik az egyedüliként élőbb színben pompázó céglogó.
Az iroda meglátásunk szerint jól fejezi ki a ruhaértékesítés kettősségét, amely egyfajta láthatatlan feszültségként lebeg az eladási SZÍNTÉR, és a gyártási/adminisztrációs HÁTTÉR között. A RÉGI és az ÚJ, az IRODÁK és a KISZOLGÁLÓ terek közötti egyértelmű határvonal adja a tiszta elrendezést, amelyet a végletekig redukált formai megoldásokkal forrasztottunk össze.
A program és a diszpozíció biztosítja a munkahely ergonomikus használatát. A bútorozásban kiemelt figyelmet fordítottunk az egészséges méretű egyéni tér biztosítására. Ezt jól érzékelteti példaként, hogy az egyes asztalszigetek végén található egy-egy munkahely, amelyet kifejezetten az átutazó vendégek számára tartanak fenn. Az ötödik pozíció szándékosan eltér a szokásos elrendezésektől, ezért nagy odafigyelést igényelt, hogy olyan bútorcsaládot válasszunk, amely a szokatlan elrendezésben is egységes megjelenést biztosít.
A historizáló és kortárs építészeti elemek harmonikus együttélését segíti az egységes szürkésfehér, semleges hatású skandináv színvilág: így válik az építészet visszafogott környezetté és biztosítja a benne jelenlévő személyek, illetve a legújabb divattrend szerint készített ruháik számára a kitüntetett szerepet. Ennek köszönhetően a megvalósult iroda túlmutat az irodai munkavégzés igényeinek kielégítésén, mert itt a létrehozott építészet a visszafogott eszközeivel, a cég mindenét jelentő ruhákat helyezi előtérbe.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.