MultiContact Consulting Kft.

Képek


Szolgáltatók

További szolgáltatók


Cím: 1115, Budapest Bartók Béla 105-113.

Átadás éve: 2014 Q4

Kialakított terület mérete: 683 m²

Irodában dolgozók száma: 60

Bérlő cég: MultiContact Consulting Kft.


Rövid bemutatkozás

A MultiContact Consulting Kft. új irodája 683 m2 alapterületen került kialakításra a Bartók Udvar irodaházban. A jelenleg közel 60 munkatárssal rendelkező tanácsadó cég szolgáltatási kínálata az évek során folyamatosan bővült, így az ma már minden olyan elemet tartalmaz, amely az igazgatásszervezés, az informatikai szakértői szolgáltatás, valamint a klasszikus tanácsadás tárgykörébe tartozik.

Az új iroda kialakítása során kiemelten fontos volt, hogy a végeredmény megfelelően reprezentálja az ügyfelek felé a cég által, évek óta nyújtott magas színvonalat. Ennek megfelelően a belsőépítész tervezők nagy hangsúlyt fektettek az ügyfél-tárgyalók és vezetői irodák egyedi megjelenésére. Különösen fontos volt, hogy az irodába való megérkezés maradandó élményt nyújtson, ezt a hatást szolgálják a szimmetrikus irodaszárnyak közé ékelődő, központi, geometrikus recepciós pult és a hozzá kapcsolódó egyedi világítópanelek.
Ugyancsak a célok között szerepelt, hogy az iroda a munkavállalók számára is egy inspiráló és a felelősségteljes munkavégzéséhez alkalmas helyszín lehessen. A kollégák ”open office”, azaz közös légterű helyiségben dolgoznak, azonban a koncentrált egyéni, vagy éppen a gördülékeny team-munka elősegítésének céljából több projektszoba is kialakításra került. Hasonlóan a zavartalan munkakörülmények megteremtését szolgálják a külön eljárással készült, hangszigetelt telefonszobák is, melyeknek köszönhetően a nyitott irodatér csendesebbé vált.
A különböző közösségi terek (a pihenőszobák, az étkező és kávézó) a feltöltődés és a kötetlen beszélgetések színteréül szolgálnak. Vidám színvilágukkal, játékos és kényelmes kialakításukkal valódi kikapcsolódást tesznek lehetővé. A berendezésükhöz és megvilágításukhoz egyedi tervezésű belsőépítészeti elemek és bútorok készültek.
A falakra és ajtókra az enteriőr stílusához és a cég profiljához illeszkedő falgrafikák kerültek fel, melyek igazán egyedülálló hangulatot adnak az irodának.


Okok, amiért a díjra érdemes

Az új iroda megvalósításában a cég vezetősége a részletes belsőépítészeti tervezéstől kezdve, a kivitelezőkkel való kapcsolattartáson át, aktív szerepet vállalt. A folyamatba a munkavállalók egy jelentősebb csoportja is bevonásra került, ennek az együttműködésnek köszönhetően a végeredmény valóban megfelel a kezdetekben meghatározott szempontoknak:
- modern, impozáns ügyfél- és fogadótér kialakítása
- a funkcionalitás és ergonómia, mint legfőbb tervezési szempontok
- a dolgozók komfortérzetének növelése
- koncentrált egyéni munkavégzés feltételének teljesülése
- hatékony csoportmunka lehetőségének megteremtése
- kiemelkedő, tágas közösségi terek a kikapcsolódáshoz, feltöltődéshez és közösségépítéshez
- a kollégák közötti kooperáció lehetőségét biztosító terek megalkotása
- egyedi, időtálló belsőépítészeti megoldások

A leghosszabb falfelületet egy sajátos idővonal grafika teszi még különlegesebbé, hiszen olyan, a vállalat életében jelentős mérföldköveknek állít vizuális emléket, amelyekre az alapítástól napjainkig a legbüszkébb.

A dolgozóktól és az ügyfelektől érkező folyamatos visszajelzések alapján úgy gondoljuk, hogy a fenti szempontok maximálisan teljesültek, a cég új irodája hosszú távon a kreatív munkavégzés és dinamikus fejlődés helyszíne lesz.


Hozzászólások

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!