A VSSB Vodafone Szolgáltató Központ 2007-ben alakult Budapesten a Vodafone Csoport első szolgáltató központjaként. Székhelye 2008 májusa óta az Aréna Corner irodaház, ahol kezdetben 8500 m2 irodaterület állt a munkatársak rendelkezésére. A szolgáltató központ megalakulása óta folyamatosan bővül mind tevékenységi körben, nyújtott szolgáltatásban, mind létszámban. Cégünk létszáma 2013-ban haladta meg az ezer főt, és nyilvánvalóvá vált, hogy az irodaterület már nem tudja befogadni a további bővülést. Hogy az üzleti fejlődés ne torpanjon meg, 2014 áprilisától további 6500 m2 területet bérelünk az Arena Cornerben. Ez az akvizíció 2014-ben a legnagyobb magyarországi irodai tranzakció volt. A területet két részletben építettük ki: 2014 szeptemberében adtuk át az új szárny egyik emeletét, 2015 szeptemberében vehették birtokba a kollégák a másik emeletet. Ezzel az irodabővítési projektünk befejeződött. Az új szárny kiépítésekor felhasználtuk mindazokat a tapasztalatokat, amelyek a szolgáltató központ megnyitása óta a rendelkezésünkre álltak, hogy a munkatársak komfortérzetét a lehető legjobban növeljük. 2015 októberében hozzákezdtünk a „Facelifting” projekthez, amelynek keretében a régi torony színvonalát hozzáigazítjuk a az új szárnyhoz, hogy minden dolgozónk ugyanolyan jó körülmények között végezhesse a munkáját.
A shared service-ekben szokásos módon a munkavégzés open office-ban zajlik. Az egyes tevékenységi köröket elkülönülten helyezzük el, jellemzően emeletenként. A kihasználtság optimalizálása érdekében flexibilis ülésrendet alkalmazunk, azaz az egyes munkacsoportoknak van dedikált területe, ám a kollégáknak nincs saját asztaluk, a területen belül a helyük szabadon változtatható. A vállalat lehetőséget biztosít otthoni munkavégzésre is, ami szintén javítja az irodaterület kihasználtságát.
Az irodatér kialakításánál nagy hangsúlyt fektetünk a dolgozók véleményére. Stratégiai célunk, hogy folyamatosan növeljük a dolgozói elégedettséget. Alakult egy munkacsoport, amihez a kollégák önkéntes alapon csatlakozhatnak. A munkacsoport célja, hogy, összegyűjtse a munkatársak ötleteit, ajánlásait, és amennyiben lehetséges, megvalósítsa azokat. Az irodatér kialakításánál, illetve bebútorozásánál a projekttagok szorosan együttműködtek a munkacsoporttal. Az irodatér támogatja a közös munkát, az együttgondolkodást. A „breakout area” igény szerint használható kikapcsolódásra, az íróasztali munka megszakítására, illetve találkozók, rövid megbeszélések lefolytatására. A kialakítás során teszteltük az ötleteket, minden elemből elhelyeztünk egyet- egyet, annak érdekében, hogy a dolgozók ki tudják próbálni a különböző megoldásokat. Az álló meeting asztaloknál gyors megbeszéléseket, egyeztetéseket lehet tartani. A telefonfülkék és az álláskönnyítő székek lehetővé teszik az álló munkavégzést. A kanapék és a pihenőbútorok úgy lettek kiválasztva, hogy könnyen mozgathatóak és kombinálhatóak legyenek, ezáltal teret adnak a pihenésre, de akár kisebb csapatmegbeszélésekre is. Az ún. Game roomban találhatóak a „silent room”-ok, amelyekben el lehet bújni egy-egy fontos konferenciabeszélgetés idejére, vagy csak elmélyülten dolgozni az extra komfortélményt adó ergonomikus pihenőszékekben.
Fontosnak tartjuk a design elemek egységes megjelenítése mellett a „brand elemek” használatát, az információközlést, a csapatok sokféleségének a láttatását, a játékosságot és az otthonos hangulat megteremtését.
A dolgozók egészségének védelme a legmagasabb prioritás az iroda kialakításánál. Ennek jegyében kizárólag ergonómiailag kifogástalan bútorokat alkalmazunk, a világítástechnika és a légkondicionálóba szerelt gőzlégnedvesítő, illetve a kollégák által szabályozható termosztát mind mind azt a célt szolgálják, hogy a munkakörülmények optimálisak legyenek.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.