A Hungexpo Zrt. Magyarország és a régió vezető kiállítás- és konferenciaszervező cége, amely a következő években szinte teljesen megújul.
Az 1967-ben alapított és 1990 októbere óta Zrt. formában működő Hungexpo a kezdetektől elkötelezetten és professzionálisan végzi szakkiállítások, vásárok szervezését belföldön és külföldön. Kiterjedt nemzetközi kapcsolatrendszerével ma már Közép-Kelet Európa meghatározó kiállítás- és konferenciaszervezője. Állandó kiállítási területének, a Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központnak kereskedelmi célú értékesítése a cég működésének másik fontos alappillére.
A 2019-ben indult és 2021-ben záruló revitalizációs program eredményeképpen a főváros egy 21. századi kiállítási és konferencia helyszínnel gazdagodik, amely tovább erősíti a Hungexpo piacvezető szerepét itthon és a régióban.
A Hungexpo 2005-ös privatizációja új fejezetet nyitott a cég életében. Az új tulajdonos, a francia GL events cégcsoport nemcsak a terület fejlesztését vállalta, hanem megnyitotta az utat olyan hatalmas nemzetközi konferenciák és kiállítások előtt, mint az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) kongresszusa, az ENSZ mellett működő Nemzetközi Távközlési Egyesület (ITU) éves közgyűlése, vagy a világ egyik legjelentősebb gasztronómia seregszemléjének, a Sirha-nak a megrendezése. Emellett 2016-ban Budapest és a Hungexpo adott otthont a nemzetközi szakácsverseny, a Bocuse d’Or európai döntőjének, és a sor a következő években folytatódni fog.
A megújult HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ európai színvonalú környezetet kínál a kiállítóknak, konferencia szervezőknek és a látogatóknak.
A Hungexpo Főépületének különleges organikus formája miatt az irodaszerveződés egyedi módon alakult a térben.
A design koncepció alappillére egy otthonos fiatalos megjelenésű és kialakítású iroda volt. Hívogató munkakörnyezetet hoztunk létre, amit olyan harmonikus színekkel támogattunk meg, melyek reflektálnak a Hungexpo logójában használatos színekre is. A mennyezet loftos, ipari hangulatot kölcsönöz a térnek, amelyet a kellemes kanapék, fotelek és meleg fa hatású felületek ellensúlyoznak.
Az irodakialakításnál az épületre jellemző íves formákon kívül egy új kihívással néztünk szembe; a jelen világhelyzethez alkalmazkodott munkarenddel. Az irodai lét változásokat hoz magával, a jövő a hibrid munkavégzés, ahol az irodai jelenlét és a távmunka ötvöződik.
A feltáruló tágas tereket, világos munkaterületekkel töltöttük meg, melyet számos közösségi térrel tarkítottunk, amelyek alkalmasak akár közös munkavégzésre, akár mini meetingekre, akár munka közben tartandó pihenőre is.
A tárgyalásra kialakított területek rugalmasak, moduláris bútorokból állnak össze, amik felvehetik a meeting szoba és a training szoba funkcióját egyaránt.
Az open office tere is igen változatos. A dolgozók nem rendelkeznek saját asztallal, az aznapi munkájuk helyszínét a projekttől függően tudják megválasztani, legyen ez egy emelhető magasságú asztal, vagy egy nagyobb csapatmunkához kialakított rész.
A hibrid munkában dolgozó emberek főként közös projekteken dolgoznak, így figyelembe kellett venni azt is, hogy vannak kollégák, vagy partnerek, akik online csatlakoznak a megbeszélésekhez. A számos kisebb helyiséget összetett funkcióval hoztuk létre tárgyalásokra vagy ötletelésre, mindezt videóhíváshoz alkalmas eszközökkel. A területek könnyedén átalakíthatóak az adott tevékenység igényeinek megfelelően. Ezen felül több részen olyan paravánokkal ellátott bútorokat helyeztünk el, amelyek kisebb megbeszélések, vagy rekreáció helyszíneivé válhatnak.
Mindezek által egy agilis, a hibrid munkavégzést elősegítő térszervezés jött létre, amely a bútorhasználat segítségével a kollaborációra, együttműködésre fekteti a hangsúlyt.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.