Az Év Asset Management Cége

Immofinanz Services Hungary Kft.

Cím: 1134, Budapest Váci út 45.

Rövid bemutatkozás

A kereskedelmi célú ingatlanokra szakosodott IMMOFINANZ csoport alaptevékenysége az ingatlankezelés és -fejlesztés, amely Európában az alábbi hét piac kiskereskedelmi és irodai szegmenseire összpontosítja tevékenységét: Ausztria, Németország, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Románia és Lengyelország. A cég által nyújtott minőséget és szolgáltatási színvonalat a STOP SHOP és a VIVO! kiskereskedelmi márkák, valamint a myhive irodamárka fémjelzi.

Az IMMOFINANZ kiemelt célja az iroda portfólió magas minőségének fenntartása és további bővítése, amelyet az ingatlanok folyamatos felújításával, a költségek és az energiafogyasztást optimalizáló, fenntartható megoldások alkalmazásával, valamint a rugalmas és megoldásorientált ügyfélkezeléssel valósít meg. Az irodaépületek nagyrésze BREEAM-In-Use tanúsítvánnyal rendelkezik, - a myhive Haller Gardens az Access4You minősítést is megszerezte, - amely fontos szerepet játszik a versenyképesség megőrzésében. A vállalat évek óta nagy hangsúlyt fektet az energiamegtakarítások növelésére és a fenntarthatóság iránti elköteleződés megteremtésére. 2021-től nem csak az irodaházak parkolóiban, hanem az összes hazai STOP SHOP bevásárlóközpontban 116 elektromos töltőállomás került telepítésre.

A siker elérésben nagy szerepe van a vállalat nemzetközi irodakoncepciójának, a piacon is egyedülálló myhive-nak. A márka bevezetése után rövid időn belül kiderült, hogy a bérlők szeretik és értékelik az új koncepciót, amely a mindennapokban is eléri célját: sikeres közösségépítés és magas szintű szolgáltatások megteremtése az irodaházban dolgozók mindennapjainak megkönnyítésére. A dolgozók well-being érzése és munkahelyi komfortja mind a bérlők, mind a munkaadók részéről a kiemelkedően fontos. A community manager napi szinten jelen van a bérlők életében és irodaházakra lebontva azonosítja a bérlői igényeket. Mindezt nagyban támogatja az IMMOFINANZ saját fejlesztésű myhive-offices mobilapplikációja, amelynek segítségével naprakész információt kapnak a bérlők, hamarosan rendelni és fizetni lehet vele, sőt a myhive tagok egymással is kapcsolatba léphetnek.

Okok, amiért a díjra érdemes

A myhive egy védjegy lett a piacon. Pár éve szállodára emlékeztető - concierge által vezetett - lobbik és a közösségi terek kialakításával olyan alapszolgáltatások kerültek bevezetésre (pl. mozgó termelői piac, jóga óra, virág - és színházjegy rendelés, tisztító elintézése), amelyek napi szinten ténylegesen megkönnyítették a myhive irodákban dolgozók életét. A rendszeres munka utáni összejövetelek pedig teret adtak a kikapcsolódásra, találkozásokra és közösségépítésre. Ez lehetőséget teremt akár üzleti kapcsolatpk kialakítására is. A vállalat rugalmas reagált a piaci változásokra, és olyan koncepciót dolgozott ki, amely maximális rugalmasságot jelent mind az irodaterület, mind a bérleti időtartamra vonatkozóan, úgy, hogy közben lehetőség van az irodaház összes szolgáltatását igénybe venni. A cégeknek rugalmas bővülési lehetőséget jelenthet. A myhive minden típusú irodai kérdésre megoldást talál a beköltözésre kész magas színvonalon berendezett, de akár az egyénre szabott myoffice és mycowork jellegű irodáival és szolgáltatásaival.

Magas színvonalú irodaterek kínálata modern és tágas helyekkel, széles szolgáltatás-portfólióval és kiváló infrastruktúrával. A hosszútávú elköteleződés helyett rövidebb futamidőre is lehet irodatereket bérelni. Ezzel az IMMOFINANZ maximálisan segíti bérlőit, hogy alkalmazottainak a legmegfelelőbb munkakörnyezetet biztosíthassa: legyen ez akár egy fix myhive irodában található munkaállomás vagy egy távolabbi myhive lokáció bekapcsolása. A myhive tagoknak rövid távra is lehetőségük lesz akár egyetlen asztalt, tárgyalót, saját irodahelységet, de akár egyénre szabott saját irodaegységet bérelni többféle szolgáltatáscsomaggal!

Az IMMOFINANZ-nak számtalan eszköze van bérlői magas szintű kiszolgálására. A myhive irodakoncepció által azonban olyan egyedülálló szolgáltatást nyújt ügyfeleinek, amely nemcsak különleges, de meglehetősen sikeres a piacon. A lényeg, hogy azt nyújtja az egyes irodaházakban, amelyre az ott lévő bérlőknek ténylegesen szükségük van és a partnerek azt veszik igénybe, amire valóban szükségük van. Jelenleg rugalmasan alakítható munkahelyekre van szükség, így az új myhive erre reagál, és még nagyobb mozgásteret kapnak a bérlők: modern, vonzó, bármilyen méretű és rugalmasan változtatható magas színvonalon berendezett munkaterületeket.

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!