Az IMMOFINANZ célja az iroda portfólió magas minőségének fenntartása és további bővítése, amelyet az ingatlanok folyamatos felújításával, a költségek és az energiafogyasztást optimalizáló, fenntartható megoldások alkalmazásával, valamint a rugalmas és megoldásorientált ügyfélkezeléssel valósít meg. A myhive Haller Gardens BREEAM-In-Use és Access 4 you tanúsítványokkal rendelkezik, amelyek fontos szerepet játszanak a versenyképesség megőrzésében. A vállalat évek óta nagy hangsúlyt fektet az energiamegtakarítások növelésére és a fenntarthatóság iránti elköteleződés megteremtésére. Az irodaház parkolóiban számos elektromos autótöltő állomás van kihelyezve, és több kerékpártároló is kialakításra került.
Az IMMOFINANZ 2021-ben vezényelte le a myhive Haller Gardens teljes felújítását és itt debütált az egyik új terméke, a mycowork. Bár az irodaház a jó megközelítésnek, az átfogó szolgáltatásoknak, a közösségi tereknek köszönhetően eddig is népszerű volt a bérlők körében, de a további kényelmi funkciók és szolgáltatások bevezetésével még magasabb szintre emelte a színvonalat. Az IMMOFINANZ részéről kiemelten fontos a bérlői igényekre összpontosítani: a rugalmasság és a közösség központi szerepet játszik, amely a megújuló irodaház kialakításánál meghatározó volt.
Reagálva a bérlői piacon megjelenő változásokra többféle konstrukcióban az eddigieknél még nagyobb rugalmasságot kínál a bérlőknek: modern, vonzó, bármilyen méretű és rugalmasan változtatható munkaterületeket. Ez segíti őket, hogy alkalmazottaik számára a legmegfelelőbb munkakörnyezetet biztosíthassák. Ez azt jelenti, hogy mind a bérleti időtartamra, mind a terület méretére vonatkozóan maximálisan ügyfelek igényeihez igazodnak, sőt az iroda kialakításánál és a szolgáltatások tekintetében is nagyon rugalmas a cég, hiszen az elvárásokat igen magas szinten kiszolgáló irodákra van szükség.
Mint már a bevezetőben említettük, a myhive egy új pillére a rugalmas irodaszolgáltatás a mycowork, mely újdonságnak számít a piacon, hiszen közvetlenül a tulajdonostól vehetők bérbe ezek a rugalmas irodaterületek és szolgáltatások. Tökéletesen felszerelt, magas színvonalú bútorozott, kész irodák, teljes körű kényelmi szolgáltatás csomaggal.
A mycowork termékei ideálisak bármilyen méretű modern vállalkozás számára. Legyen szó személyre szabott vállalati térről, saját hozzáféréssel, saját irodai egységről vagy egyéni munkaállomásról egy megosztott irodában. A mycowork rugalmas irodai megoldás, ahol akár egyetlen munkaasztal bérlésére is van lehetőség prémium irodakörnyezetben. És mindezt nem csupán egy irodahelyiség bérlésével, hanem egy komplett irodaház alkalmazkodó infrastruktúrájával kínálja: portaszolgálat, myhive személyzet, myhive alkalmazás használatának lehetősége, valamint beltéri és kültéri társalgók, étterem, kávézó, konferencia terem használat. De fitneszterem, zuhanyzóval és szekrényekkel ellátott kerékpár tároló, elektromos töltőállomások is rendelkezésre állnak.
Ebben a szolgáltatásban a kimagasló infrastruktúra és modern dizájn mellett már elérhetőek a különféle magas szintű ergonómiai megoldások: például az irodaszékek és asztalok minden testtípushoz és magassághoz állíthatók. A természetes fény maximális biztosítása mellett bioritmust követő lámpával vannak felszerelve az irodaterek, melyek a napszaknak megfelelően állítják be a szükséges fényerőt. Továbbá a levegő tisztítására alkalmas, megfelelő mennyiségű zöld növény szabályozza a szobahőmérsékletet és páratartalmat. A tisztított vizet csapba beépített vízszűrő biztosítja. Valamint a zónásított fűtés- és hűtésrendszer olyan magas szintű innovatív technológiával működik, amely automatikusan követi, méri és szabályozza a benti hőmérsékletet. A társasági életet és kikapcsolódást szolgálják a közösségi terek, de rendelkezésre állnak különféle méretű, hangulatú tárgyalók vagy elszeparált fókuszszobák. Mindemellett futóklub, tornaóra, jóga, masszázs, sőt egészségeséletmód-tanácsadás is rendelkezésre áll.
Az IMMOFINANZ meggyőződése, hogy a vállalatok számára az innováció, a személyes motiváció és a termelékenység szempontjából továbbra is fontosak lesznek a társadalmi kapcsolatok és a személyes interakciók, így a jövőben is fennáll a kereslet a hozzáadott értéket képviselő kiváló minőségű irodák iránt. A siker csak a megfelelő munkakörnyezetben virágzik. A munkahely minden aspektusa számít - a barátságos fogadtatástól és magas szolgáltatási színvonaltól kezdve a vonzó előcsarnokon át a kellemes kültéri terekig!
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.