Az Év Facility Management Cége

NEO Property Services Zrt.

Cím: 1095, Budapest Máriássy utca 7

Rövid bemutatkozás

Vállalatunk, a NEO Property Services Zrt. több mint 20 éves múltra tekint vissza.
Több mint 3 millió négyzetméteren, közel 6 ezer épületben ellátott teljes körű facility management (FM) szolgáltatásunkkal, alapításunk óta Magyarország meghatározó létesítménygazdálkodó vállalata vagyunk. Cégünknél ~ 650 munkatárs dolgozik. Forgalmunk ez év végére közel 25 milliárd forint lesz.
2021. tavaszától új tulajdonosa van cégünknek, a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett AKKO Invest Nyrt.
Első sorban nagyvállalatok, jelentős ingatlan portfólióval rendelkező cégek, ingatlanfejlesztők, intézményi befektetők, ingatlanalapok számára kínálunk teljes körű, integrált létesítménygazdálkodási (FM), valamint ingatlankezelési (PM) szolgáltatásokat, kivitelezési és fit-out munkákat, valamint társasházkezelési szolgáltatásokat. Átlátható működésünk, országos lefedettségünk, ügyfélre optimalizált működési modellünk, saját fejlesztésű CAFM rendszerünk (NMBS), 0-24 órás Call Centerünk és folyamatos szolgálatot nyújtó mobil csapataink megbízható hátteret jelentenek ügyfeleink számára saját tevékenységük eredményes ellátásához.

Okok, amiért a díjra érdemes

1. Dinamikus növekedés
Büszkék vagyunk arra, hogy - a tavalyi (pandémiás időszakban) kimagasló gazdasági eredményünket követően - idén is organikus növekedést sikerül elérnünk.
A versenyeken elnyert tenderek mellett, meglévő ügyfeleink is újabb munkákkal bíztak meg minket. Néhány ezek közül:
Meglévő Ügyfeleinktől kapott új megbízások:
Magyar Telekom szerződéshosszabbítás
MÁV hibaelhárítási feladatok
Coloplast szerződéshosszabbítás
FGSZ építőmesteri, szakipari munkák
PTE kivitelezési munkák
ALTEO új iroda takarítás
MOL kivitelezési munkák

Újonnan elnyert megbízások
CIB Bank kivitelezési munkák
MOL Kávépörkölő kivitelezési munkák
TVK labor kivitelezési munkák
Márai Sándor K.K. teljes körű FM feladatok
AVL teljes körű FM feladatok
BudaPart Társasház kezelési feladatok
MOME elektromos karbantartás


2. Új szolgáltatások bevezetése
Szolgáltatási portfoliónknak évek óta jelentős része az építőipari kivitelezés/fit-out. A nagyobb volumenű kivitelezési munkák menedzselésére külön Fit-out Igazgatóságot hoztunk létre. Az új igazgatóság közel 1 éves működése alatt már olyan, összességben több milliárdos forgalmú projektekkel büszkélkedhet, mint a CIB Bank és Honvéd Center fit-out kialakítások, vagy a budaörsi Terrapark épület teljes körű átépítési munkálatai.
Tavaly év végén a Property Management üzletágunk keretei között beindítottuk a Társasházkezelési tevékenységünket. Első ügyfelünk, a Kassák Residence lakópark után a piacon is megmérettük magunkat. Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a BudaPart egyik társasházának kezelését is elnyertük. Idén a kezelt lakás és albetét számokat megháromszoroztuk (520 lakás / 1447 albetét) és jövőre szeretnénk a jelenlegi állományt megduplázni.

3. Társadalmi felelősségvállalás, fenntartható fejlődés
Cégünk számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, legfőképp a beteg gyerekek támogatása. Ezért 2021. év elején a Heim Pál Gyermekkórház részére adományoztunk egy defibrillátor készüléket. Emellett évek óta támogatjuk a Bátor Tábort és a Rett Szindróma alapítványt pénzadományokkal.

4. PropTech
A NEO Property Services Zrt. tovább bővítette a saját fejlesztésű, mobil és internet alapon működő CAFM rendszerét, az NMBS-t. A rendszert folyamatosan fejlesztjük, így idén új modulokkal bővült (CRM, munkavédelem).
A hatékonyság növelése érdekében megújítjuk az NMBS mobil telefon applikációs felületét a Charlie-t. A jobb használhatóságon túl olyan új funkciókat vezetünk be, mint a munkavédelmi utasítások automatikus menedzselése, vagy az időmenedzsmentet támogató új naptárnézet.
A pandémia alatt bevezetett fertőtlenítő szolgáltatásainkat kiegészítettük egy drónos rendezvényfertőtlenítési szolgáltatással is.
A papírmentes iroda irányába tett nagy lépés a munkaidőnyilvántartást digitálisan megvalósító OLM rendszer bevezetése.
Folyamatosan keressük azokat a PropTech megoldásokat és lehetőségeket, amiket a szolgáltatásainkba építve, növelhetjük az Ügyfeleink elégedettségét. Ilyen fejlesztésünk az okos iroda kialakítása is.

5. ISO/IEC 27001 bevezetése
2019-ben az FM cégek közül hazánkban elsőként szereztük meg az ISO 41001-es szabvány szerinti, a Létesítménygazdálkodási Irányítási Rendszer működésére vonatkozó tanúsítványt, majd tavaly tovább erősítettük cégünk kockázatkezelő stratégiáját, bevezettük az ISO 45001-es szabvány szerinti, Munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszert, a MEBIR-t. 2021-ben az ISO/IEC 27001 (IBIR, Információbiztonsági Irányítási Rendszer) szerint is tanúsították cégünket.

6. Társadalmi szervezetekben való részvétel
Cégünk alapító tagja a (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége) LEO-nak. A szervezet egyik alelnöke cégünk vezérigazgatója, Vágó László. 2020-ban csatlakoztunk a BCSDH (Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható fejlődésért) szervezethez.

Főbb ügyfelek, referenciák

Magyar Telekom, MÁV, EON, FGSZ, Pécsi Tudományegyetem, MOL

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!