Az Év Irodája

AV Spring

Cím: 1117, Budapest Gábor Dénes utca 4
Átadás éve: 2021 Q1
Kialakított terület mérete: 172 m²
Irodában dolgozók száma: 28
Bérlő cég: AV Spring Kft.
Technológia és innováció
AV Spring Kft.
Tervezés / belsőépítészet
Van Interior Design

Rövid bemutatkozás

Vállalatunk professzionalis audio- és vizuáltechnikai rendszerek integrációjával foglalkozik. Cégünk kulcs szakemberei a proAV kora 2000-es évekbeli felemelkedésétől a hazai piac elkötelezett szereplői.
Referenciáink között megtalálhatóak többek között a vállalati irodáktól kezdve, az oktatási intézmények előadóin át, a sportlétesítmények audio- és vizuáltechnikai kiépítése is. A rendszereink telepítése és üzemeltetése előtt már a tervezés és koncepcióalkotás folyamatában is támogatjuk ügyfeleinket és erre egy specilizálódott mérnöki részleget hoztunk létre.
A proAV világa nem csak látványos, érdekes és izgalmas, de sok ügyfelünknél a vállalat hatékony működéséhez ma már nélkülözhetetlen. Ezzel párhuzamosan ez a világ bonyolult is, könnyen el lehet veszni az 1.000 feletti gyártó végtelen termékkínálatában. Felkészült tanácsadó csapatunk segít eligazodni és megtalálni az adott feladathoz, költségkerethez leginkább illeszkedő AV megoldást. Képzett és tapasztalt mérnök csapatunk pedig nemzetközi szinten is jegyzett sikeres projekteken megedződve képes a kapcsolódó komplex rendszerintegrációs munkák teljesítésére.
Vállalatunk központja Magyarországon található, azonban aktívak vagyunk Európa más országaiban is. Külföldi partnerhálózatunk közreműködésével az AV rendszerek integrációja mellett átfogó szolgáltatásokat nyújtunk a kontinens más országaiban is.
A világ legnagyobb audio- és vizuáltechnikai szövetségének (PSNI Global AV Alliance) kizárólagos magyarországi tagjai vagyunk, mely biztosítja, hogy a legmagasabb szintű nemzetközi standard-eket alkalmazzuk és kiemelkedő színvonalat nyújtsunk.

Az elmúlt években folyamatosan fejlődött vállalatunk, az ügyfélkör növekedése magával hozta a dolgozói létszám bővülését is. Ezen folyamatok vezettek ahhoz, hogy korábbi irodánkat kinőttük és 2020 tavaszán a költözés mellett döntöttünk.

Okok, amiért a díjra érdemes

Az új iroda kiválasztásának első lépése volt, hogy az összes kollega véleményét, elvárásait és preferenciáit összegyűjtöttük. Ez vonatkozott mind az iroda elhelyezkedésére és az ott esetlegesen található egyéb szolgáltatásokra. Ennek a folyamatnak végén megismerhettük az olyan speciális, szociális és szakmai igényeket, amelyek garantálják, hogy mind a munkatársak mind pedig a vendégeink hatékonyan tudnak kommunikálni, dolgozni. A belső egyeztetések és az irodapiaci lehetőségek megismerése után az Infopark kellemes környezete mellett tettük le a voksunkat.
Az így kialakult igényeket több beszállító partnerrel és tervező szakemberrel egyeztettük és a nemzetközi trendeknek megfelelően folyt tovább a tervezési, kivitelezési munka.
Az új ingatlannak kettős szerepet szántunk: az irodai funkciók mellett bemutatótermeinket is itt terveztük kialakítani. Célunk volt, hogy a legmodernebb AV technológiákat tudjuk majd bemutatni a manapság hatékony és előremutató belsőépítészeti megoldások köntösébe rejtve. Ezzel párhuzamosan saját kollegáink munkájának támogatása, kényelme és igényeiknek kiszolgálása is fontos volt.
A Duna és a Kopaszi-gát közelsége, az Infopark zöld területei inspirálták a természetes színek megjelenését az iroda belső tereiben. Ez kiválóan harmónizál azon vállalati célkitűzésünkkel is, hogy minél több energetikailag zöld irodát szeretnénk telepíteni ügyfeleinknél. Irodánk belső kialakítása során a fixen installált bemutatótermek mellett egy olyan multifunkciónális közösségi teret is létrehoztunk, mely akár rendezvények, nagyobb szabású technológiai bemutatók megtartására alkalmassá teszi a helyszínt. Ennek megfelelően történt a belsőépítészeti kialakítás és a technológiai háttér precíz tervezése. Az iroda összes helyiségében videokonferencia funkciót építettünk ki, melyek a manapság használatos összes főbb platformot kezelik. Ez a rugalmasság fontos számunkra, mert nemcsak az ügyfeleinkkel, hanem vállalatunk 13. kerületben található raktár központjával is kapcsolatot kell tartanunk. A kiépített rendszer biztosítja, hogy műszakis csapatunk főhadiszállása „közvetlen közelségbe” kerüljön a technológia segítségével és kollegáink zökkenőmentes videokonferencia kapcsolatban legyenek a teljes munkaidő során. Ez a megoldás - a kiváló kép és hangminőség - csökkenti a távmunkánál tapasztalható elszigetelődési negatív hatást. Az irodában egy központosított vezérlést alkalmazunk, mely egy érintőképernyőn keresztül működtethető, illetve a teljes területen elhelyezett szenzorok jelzései alapján automatikusan is irányítja a rendszert. Az audio- és vizuáltechnika mellett épületgépészeti funkciókat is automatikusan vezérel az iroda, jelentős összegeket spórolva ezzel a megoldással az üzemeltetés területén. Ezen előremutató megoldások szinte unikálisak a magyar piacon és bemutatásunk egyfajta missziónkká vált.
A összes helyiségben – köztük a közösségi térben is – a videokonferencia mellett számos egyéb megoldás várja a kollegákat, ilyen például a kábelmentes prezentálás, oktatások/megbeszélések rögzítése, élő közvetítése és persze nem maradhatott el az X-Box sarok sem. Ezen eszközök és lehetőségek, főleg az irányított kikapcsolódás kiválóan integrálódott a mindennapok munkafolyamataiba. Nem alakítottunk ki dedikált munkahelyeket, hanem share desk rendszert vezettünk be. A megosztott asztalok kultúrájának használatára és a hajlandóság mérésére folyamatos visszajelzéseket gyűjtünk, hiszen sokszor előfordulhat, hogy akár az otthoni munkavégzés körülményei vagy más okok indokolják ezek felülvizsgálatát. Nagyjából a kollegák fele tud egyszerre leülni az asztaloknál, ahol minden pozícióban megegyező kiépítés várja a munkára jelentkezőket. Egy online rendszerben tudnak a munkatársak előre asztalt foglalni maguknak, így pontosan látjuk a foglaltságot és zsúfoltság esetén akár home office-ban is maradhatnak. A rendszer a Covid időszakban kimondottan hasznos, ugyanis limitálni lehet vele az irodában egyidőben tartózkodó dolgozók számát. Ezt a hibrid megoldást a későbbiekben is szívesen alkalmaznánk.

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!