A Trenkwalder Magyarország egyik vezető személyzeti szolgáltatója, 14 európai országban képviselteti magát, közel 30 éves tapasztalattal. Megbízható stratégiai partnerként az összes gazdasági ágazat ügyfelei számára a Trenkwalder Csoport megoldásokat kínál a HR szolgáltatások és az üzleti folyamatok kiszervezése területén.
Az iroda új helyszíne a Balance Building irodaház lett, ahol 3 jól elhatárolt funkcionális területen valósítottuk meg az iparágunkban funkció és dizájn szempontjából is egyedülálló elképzeléseinket. A költözés lehetőséget biztosított arra, hogy a Trenkwalder arculat ne csak egy logó formájában legyen hangsúlyos, hanem az iroda egységesen tudja reprezentálni a brand értékeket. A cél egy olyan professzionális, high-tech és kreatív munkakörnyezet létrehozása, melynek fókuszában a szakmák ismerete, a munkavállalók jólléte és a mindennapi munkavégzésünk támogatása áll. A Trenkwalder iroda tervezését a PIVOT270 Belsőépítészeti Stúdió, a kivitelezést a CPI Kft., a lakberendezési feladatokat Erdődi Nóra lakberendező, a technológia kialakítását a Streamnet Kft. végezte.
Szakmaiság és értékek
Trenkwalder sajátossága, hogy mind irodai, mind ipari munkavállalók toborzása területén a piacvezető szolgáltatók közé tartozik. Ezért a központi irodának kialakított területnek alkalmasnak kell lennie, hogy együttesen reprezentálja ezt a látszólag egymástól teljesen eltérő két környezetet. Egy menedzsernek ugyanolyan szakmai minőséget kell reprezentálni, mint egy targoncásnak. Ezt a kettősséget elegánsan sikerült feloldani a divatos industrial elemek és a jól átgondolt ergonomikus irodabútorok alkalmazásával. Tudatosan lettek összehangolva a pedánsan kialakított látszómennyezet, robosztus anyaghasználat (fém, nyers fa), a gyárakban megismert fém keretes osztott táblás üvegfalak, a dán dizájn tárgyaló székek.
Az industrial stílusú kialakítás tükrözi a vállalat kötődését a gyáripari környezethez, ugyanakkor az iroda elhelyezkedése és funkcionális kialakítása megfelel a 21. századi irodai követelményeknek és támogatja az átalakuló munkavégzési szokásokat.
A látszó szerkezeti elemek dizájn célú felhasználásával az elsődleges célunk az átláthatóság és a háttérfolyamatok stabil rendszerének a reprezentálása: átláthatóak és jól szervezettek vagyunk.
Dizájn és funkció
A konzervatív megjelenést előíró céges szabályozást olyan funkcionális elemekkel sikerült élettelivé tenni, melyek formatervezésüknél fogva izgalmassá és látványossá tették az iroda megjelenését. A látványvilágban a fém, a fa és a növények természetes színe dominál, melyek jó hátteret adnak és kiemelik a térben pont szerűen elhelyezett, a Trenkwalder-piros színére festett felületeket, kiegészítőket. A mondanivaló nélküli, drága dizájn elemeket kerültük, helyüket olyan formatervezett berendezési tárgyak vették át melyek funkciójukban elengedhetetlenek, de mégis erősítik a cégszerű megjelenést. Például a brand színekre festett bauhaus stílusú villanykapcsolók, vagy a kötelezően elhelyezendő tűzoltó palack dekorációs célú felhasználása, amivel még egy kis humort is sikerült becsempészni a merev keretek közé.
Az iroda helyiség kiosztása során, a kihívást a 3 teljesen eltérő funkciónak való megfelelés jelentette:
1. Zárt, bizalmas terület, az elmélyülést igénylő, titkos adatokat kezelő, vagy a döntéshozó területek számára: management, HR, Bérszámfejtés, Pénzügy, Jog, IT.
2. A közös munkát igénylő, kreatív pezsgő ügynökségi munka területe: Toborzás, Sales, Marketing.
3. Az iparágban egyedülálló Munkaerőpiaci showroom, ahol mind a jelöltek, mind az ügyfelek irányában be tudjuk mutatni a munkaerőpiaci lehetőségeket. Az interjúk, találkozók, oktatások, rendezvények helyszíne.
A tervezés során a fenntarthatóság fontos kritérium volt. Olyan megoldásokat alkalmaztunk melyeket más, kisebb irodánkban is tovább tudunk vinni. A felhasznált anyagok és mobiliák tekintetében törekedtünk arra, hogy könnyen beszerezhetőek és gazdaságosak legyenek. Szempont volt az is, hogy a felületek olyan kialakításúak legyenek, melyeknek a természetes használódás majd patinát kölcsönöz és nem leértékel.
Ergonómia
Az iroda kialakításánál kiemelt figyelmet kapott az ergonómia, a többfunkciós terek alkalmazása. Konyháink alkalmasak tárgyalónak, illetve munkaidő utáni kötetlen beszélgetésekre is, a kávézós hangulatnak megfelelően.
Az interjúszobának vagy telekonferenciák tartására használt akusztikus fülkék szintén ellátnak dizájn feladatot is, de jellegükből fakadóan mobilak, könnyen bővíthetőek, illetve kialakításuk miatt egészségügyi szempontból is megfelelőbbek a hagyományos interjúhelyiségeknél.
A tárgyalók is több funkciósok, sok féle felhasználási módra felkészítve: workshop, tréning, csoportos interjú nagyobb rendezvény, konferencia.
Szakítva a hazai gyakorlattal nem tettünk különbséget a menedzsment és a többi munkavállaló között a munkaállomások kialakítása során. Ezzel az üzenetünk az, hogy mindenki egészsége ugyanolyan fontos számunkra.
Technológiai támogatásban nem kötöttünk kompromisszumot. A kialakított rendszer képes lesz a jövőbeni elvárásoknak is megfelelni, túlmutatva a jelenlegi felhasználási igényeken. A telepítette hibrid vizualizációs rendszereinket használva a távolról bekapcsolódó meeting, vagy konferencia résztvevők ugyan azt a felhasználói élményt kapják, mint a helyi résztvevők. Az elhelyezett technológia szinte láthatatlan, nem dominál, könnyedén használható és tökéletes felhasználói élményt nyújt.
Célunk, hogy kollégáink, ügyfeleink és jelöltjeink szívesen töltsék itt az idejüket és az iroda igazi központi közösségi térré váljon az életükben.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.