A Wallis Asset Management Zrt., a hazai pénzügyi befektetési piac egyik meghatározó képviselője, a budapesti V. kerület Honvéd u. 20 szám alatti Honvéd Center New irodaházba költözött.
Az irodaépület legfelső 3 szintjén, közel 900 m2 összterületű irodában összesen 30 munkaállomás került elhelyezésre olyan módon, hogy helyet kapjanak a reprezentatív funkciók (boardroom, recepció, váró), a közösségi terek (kávézó, étkező, leülők), a rekreációs területek (teraszok) illetve a megnövekedett igényeket is kielégítő 4 db tárgyaló és a telefonszoba.
Az épület adta lehetőségeket figyelembe véve a 4. emeleten kapott helyet az elnöki szint saját recepcióval, teakonyhával, elegáns nagyvonalú terekkel, vendégváróval, és a nagyobb befogadóképességű boardroom¬-mal. A vizesblokk ezen a szinten úgy került kialakításra, hogy azt diszkréten, de az irodatérből lehessen megközelíteni. Az 5. és a 6. emeleten a különböző divíziók kaptak helyet belső recepcióval, kényelmes központi teakonyhával, tágas központi kollaborációs terekkel, tárgyalókkal, relaxációs célra is ideális teraszokkal és új belső lépcsővel kiegészülve.
A Wallis igényeinek megfelelően az elrendezés kidolgozása során a szigorú cellás, középfolyosós elrendezés helyett otthonos, áramló tereket hoztunk létre. Ennek az emberközpontú, közösségformáló térszervezésnek köszönhetően a különböző osztályok közti összetett kapcsolati háló a többszintes kialakítás mellett is optimálisan tud működni, amit egy újonnan kialakított belső lépcső is segít. A maximális helykihasználtság érdekében sok beépített elemmel (térelválasztó, gardrób, nyomtató bútor) használtuk ki az alaprajzi elrendezésben rejlő lehetőségeket.
A cég közel 10 év után költözött új irodába, így a tervezés folyamata során fontos szempont volt a dolgozók bevonása a munkafolyamatok megértéséhez és az elrendezés optimalizálásához, hogy az elmúlt évek alatt megváltozott igények, az összegyűlt tapasztalatok és javaslatok felszínre kerülhessenek és teret nyerhessenek. A több körös egyeztetések eredményeképpen olyan munkakörülményeket sikerült létrehozni, ahová az ott dolgozók nap mint nap szívesen járnak be az irodába.
A belsőépítészeti design egyik fontos célja volt, hogy a belső terek az épület megjelenésének szerves egységeként, azzal harmonizálva jöjjenek létre olyan módon, hogy annak koncepcionális elemeire kortárs belsőépítészeti eszközökkel reflektáljon. Ennek az összhangnak a megteremtését segítik a belső terekben az anyaghasználat mellett az íves üvegfelületek és álmennyezeti szigetek, amik akusztikai szerepük mellett a belső központi terek egymásba fűzését is szolgálják. A több helyen visszaköszönő márvány felületek szintén megjelennek az épület eredeti kialakítása során, de a kiegészítő réz felületek használata miatt az elnöki szinten mégis egy más esztétikai jelleg rajzolódik ki.
A központi terek a tágasabb térérzet miatt nyitott mennyezettel készültek, ami a látszó, de sötétített gépészeti elemekkel és sínes függesztett világítási rendszerrel ad hangsúlyos indusztriális alapot. Ezt ellensúlyozza az otthonos hangulatú belsőépítészeti anyaghasználat a függönyökkel, tapétákkal, íves egyedi bútorokkal és a lamellás falburkolatokkal. Az ipari jelleg és az elegáns anyaghasználat kontrasztjának harmonikus összhatását erősítik a márvány hatású burkolatok, a nagy méretű festményekből és fotókból álló kortárs gyűjtemény (amik mind magyar művészek alkotásai), illetve a skandináv design több ikonikus bútordarabja is.
Ahhoz azonban, hogy az tervezett iroda minden tekintetben megfeleljen a jelen kor igényeinek, és az aktuális helyzet adta kihívásoknak, a belsőépítészeti design mellett elengedhetetlen volt a terület teljeskörű műszaki felülvizsgálata, korszerűsítése belsőépítészeti, elektromos, gépészeti és akusztikai szempontból egyaránt.
A Breeam Good minősítési cél követelményrendszerének megfelelően a felújítás során sok, a környezettudatosságot, és a fenntarthatóságot szolgáló fejlesztés történt, például a víztakarékosság, szelektív hulladékgazdálkodás, vagy energiatakarékosság tekintetében (kizárólag LED-es lámpák használata). A pandémia miatt kialakult helyzetre reagálva a központi légtechnikai egységbe Germicid lámpás fertőtlenítő rendszer került telepítésre, de a nagy terek és az alacsony ültetési sűrűség is kedvező körülményeket teremtenek.
A szinti vizesblokkok átalakításkor a megújult design mellett kiemelt szerepet kapott a zuhanyzási lehetőség megteremtése a kerékpárral érkezők részére, akiknek külön zárt biciklitároló épült a mélygarázsban, ahol 6 db új, elektromos autók számára kialakított töltőállomás is létesült.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.