Az IMMOFINANZ magyarországi ingatlanjai a társaság teljes portfóliójának 10,1%-át teszik ki. A vállalat a bérlők és alkalmazottjaik igényeit középpontba állítva, környezeti és közösségi szempontból egyaránt vonzó épületeket kínál. A magyarországi portfólió bérbeadottsági mutatója kiemelkedően magas, a 2020. szeptemberi állás szerint 95,19% !
A vállalat fontos célja az iroda portfólió magas minőségének fenntartása és további bővítése, amelyet az ingatlanok folyamatos felújításával, a költségek és az energiafogyasztást optimalizáló, fenntartható megoldások alkalmazásával, valamint a rugalmas és megoldásorientált ügyfélkezeléssel valósít meg. Az irodaépületek nagyrésze BREEAM-In-Use tanúsítvánnyal rendelkezik, amely fontos szerepet játszik a versenyképesség megőrzésében. A vállalat évek óta nagy hangsúlyt fektet az energiamegtakarítások növelésére és a fenntarthatóság iránti elköteleződés megteremtésére.
A siker elérésben nagy szerepe van a vállalat nemzetközi irodakoncepciójának, a piacon is egyedülálló myhive-nak. A bevezetés után rövid időn belül kiderült, hogy a bérlők szeretik és értékelik az új márkát, amely a mindennapokban is eléri célját: sikeres közösségépítés és magas szintű szolgáltatások megteremtése az irodaházban dolgozók mindennapjainak megkönnyítésére. Az IMMOFINANZ folyamatosan figyelemmel kíséri a márkát, és minden évben újabb szolgáltatással tovább is fejleszti: gyakorlatban is reagál a piaci és bérlői igényekre. A dolgozók well-being érzése és munkahelyi komfortja mind a bérlők, mind a munkaadók részéről a kiemelkedően fontos. Bár ez utóbbin egy egész csapat dolgozik, a community manager napi szinten jelen van a bérlők életében és irodaházakra lebontva azonosítja a bérlői igényeket. Mindezt nagyban támogatja a saját fejlesztésű myhive-offices mobilapplikáció, amelynek segítségével naprakész információt kapnak a bérlők, hamarosan rendelni és fizetni is lehet vele, sőt a myhive tagok egymással is kapcsolatba léphetnek.
A 2020-ban kialakult gazdasági helyzet és körülmény, a jelentős arányú otthoni munkavégzéssel együtt egy teljesen új, rugalmasan alakítható munkahelyek iránti igényt generál. Az IMMOFINANZ gyorsan reagált a piaci változások okozta bérlői igényekre, és olyan szolgáltatáscsomagot kínál az irodaházakban, amely még nagyobb mozgásteret kínál a bérlők számára: modern, vonzó, bármilyen méretű és rugalmasan változtatható munkaterületeket. Ez segíti majd a bérlőket, hogy alkalmazottaik számára a legmegfelelőbb munkakörnyezetet biztosíthassák. Meggyőződésünk, hogy a vállalatok számára a társadalmi kapcsolatok és a személyes interakció különösen fontosak az innováció, a személyes motiváció és a termelékenység szempontjából. Ezért továbbra is fennáll a kereslet a hozzáadott értéket képviselő kiváló minőségű irodai szolgáltatás iránt.
A myhive rugalmas irodakoncepciója a megújuló myhive Haller Gardens irodaházban debütál, ahol az új szolgáltatások és myhive termékek prezentálására hamarosan megnyílik a showroom, amely bemutatja az IMMOFINANZ által kínált lehetőségeket: a már említett rugalmasan alakítható, bútorozott, rövidtávon is bérelhető, modern irodatereket és teljes körű szolgáltatáscsomagot.
És mindezt nem csupán egyetlen irodahelyiség bemutatásával, hanem egy komplett irodaház alkalmazkodó infrastruktúrájával: portaszolgálat, myhive személyzet (akik gondoskodnak minden egyéb szolgáltatásról pl. mosoda, virágküldés, színházjegy vásárlás), myhive alkalmazás használatának lehetősége (a myhive tagok mindent a telefonjukon, az applikáción keresztül kezelhetnek: hozzáférést, foglalást, hálózatépítést, eseményeket, fizetéseket), valamint beltéri és kültéri társalgók, éttermek, kávéházak konferencia terem használat. De rendelkezésre áll fitneszterem oktatókkal, kerékpáros szobák zuhanyzóval és szekrényekkel, a garázsok elektromos autók számára. És mivel nemzetközi márkáról van szó, a munka bármelyik - sőt bármelyik ország - myhive irodaházában történhet.
A myhive munkaterület termékei ideálisak bármilyen méretű modern vállalkozás számára. Legyen szó személyre szabott vállalati térről, saját hozzáféréssel, akár saját irodai egységről vagy egyéni munkaállomásról egy megosztott irodában: a rugalmas irodai megoldások bármilyen méretű vállalkozás számára teljeskörű irodai infrastruktúrával!
• mymembership a legnagyobb rugalmasságot biztosítja, havonta foglalható és hozzáférést biztosít az összes myhive irodaházhoz és kényelmi szolgáltatáshoz,
• myflex, akár egy naptól is bérelhető asztalok a közösségi térben, mely minden szolgáltatást magában foglal
• mydesk, több mint dedikált asztal a közösségi térben, hiszen tartalmazza az összes myhive szolgáltatást,
• myroom, akár egy hónaptól igénybe vehető kis- és nagyobb cégeknek egyaránt a rugalmasan kialakított irodaterek a myhive minden előnyével,
• myoffice, egy évtől foglalható a személyre szabott iroda 50 főnél nagyobb vállalatnak a myhive teljes szolgátatás csomagjával, akár recepcióval és külön bejárattal.
A siker csak a megfelelő környezetben virágzik. A munkahely minden aspektusa számít - a barátságos fogadtatástól és az élénk előcsarnoktól kezdve a vonzó kültéri terekig. És ha ehhez még el sem kell köteleződni, akkor nemcsak a siker garantált. Az IMMOFINANZ részéről kiemelten fontos a bérlői igényekre összpontosítani: a rugalmasság és a közösség központi szerepet játszik ezen a téren.
Egy-egy projekt kialakításán, így a Haller Gardens irodaházban már elkészült showroom előkészítésén és megvalósításán is nagyon összetett csapat dolgozik. A Megrendelői oldalon külön csoport készíti elő, ellenőrzi és támogatja az építészeti/műszaki összetevőket, akik lényegében az arculat maradéktalan és megfelelő alkalmazásáért felelnek. Ugyanígy a Megrendelő biztosít egy nemzetközi stábot a gazdasági/pénzügyi keretek fenntartására, amely részben a helyi képviselet, részben a központi anyacég delegáltjaiból áll. A két csoport munkáját és valamennyi külső szereplő részvételét fogja össze a megrendelői lebonyolító csapat.
A külső szereplők klasszikus felállásban vesznek részt az egyes projekteken (külső lebonyolító, tervezők, kivitelezők, üzemeltetők és beszállítók), de az együttműködés szintje messze meghaladja az átlagos beruházásokét. Mivel a Haller Gardens irodaházba tervezett átalakítások összesen 13 megkülönböztethető, de mégis egységes projektet ölelnek fel, ezért az egymásba fonódó koncepciók és beruházási akciók előkészítése során nagyon széles körben egyeztettek a csapatok egymással. A meglévő épület jelenleg is zajló életét is figyelembe kellett venni, ami önmagában is külön kihívás.
A sikeres előkészítés, amelyet az első megvalósult projekt is igazol, azért volt lehetséges, mert óriási belső motiváció hajtott minden résztvevőt.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.