Üdvözlünk a sikeres állványépítők világában!
A Layher Kft. a német Wilhelm Layher GmbH & Co KG. minőségi állványokat gyártó és forgalmazó családi tulajdonú cég hivatalos magyarországi leányvállalata. A hazai képviselet 2004 óta működik Budaörsön a BITEP Ipari Parkban és a kezdeti 3 fős csapat mára 19 főt számláló vállalattá nőtte ki magát.
Fő célunk a partnereink sikere, a kisebb és nagyobb állványozási projektekben támogatni őket minőségi és biztonságos állványmegoldásainkkal. Layher állványok segítségével valósultak meg többek között olyan nagy projektek, mint a Nyugati pályaudvar, az M3-as metróvonal és az Egri Bazilika rekonstrukciója.
Az iroda mellett a raktár és a bemutatóterem is megtalálható a budaörsi központi telephelyen.
Eredetileg az épület második emeletén lévő irodánk 2020 nyarán a földszintre költözött. Az irodaterek korszerűsítése mellett a funkciók összekapcsolását terveztük az őket kiszolgáló terek azonos szinten történő kialakításával. Ezáltal törekedtünk egy olyan flexibilis irodatér kialakítására, amely kényelmesebbé teszi és ezáltal támogatja mindennapi munkafolyamataink hatékonyságát, növeli a kollégák komfortérzetét és választ ad a napjainkban megváltozott iroda használati szokásokra. Mindemellett a csapat bővülése miatt is szükség volt a költözésre
Célunk egy olyan inspiráló és változatos munkakörnyezet létrehozása volt, amely mind a kollégák, mind az érkező vendégek felé közvetíti a cégre jellemző értékeket és a márka arculatát.
Az irodateret és hozzá kapcsolódó oktatótermet, az állványok bemutatására szolgáló “showroom” terével együtt a cég arculatához illeszkedően, az aktuális ergonómiai és design trendeknek megfelelően alakítottuk ki. Az ott dolgozók igényeit szervesen beépítettük a koncepcióba és a napjainkban elterjedt home office mellett kiemelt szerepet betöltő közösségépítő funkciók megjelenítésére is figyelmet fordítottunk az új terekben.
Az irodák és oktatóterem egységeit a konyha és work cafe közösségi terei kapcsolják össze, lehetőséget teremtve a közösség fejlődésének és együtt gondolkodásnak.
Az átgondolt tervezési és kivitelezési folyamat olyan tereket eredményezett, melyeket a dolgozók gyorsan megszerettek és otthonosan mozognak bennük, szinte minden kollégának a keze munkája benne van a végeredményben valamilyen módon, akár a dekoráció vagy az állványzat kialakítása révén.
A megvalósult alaprajzi kiosztás az ügyfélforgalom optimális kialakítása mellett, a terek között létrejövő átlátások által izgalmas térkapcsolatok kialakítására adott lehetőséget. Az új irodatér több helyiségéből is teljes rálátás biztosított az állvány megoldásainkat demonstráló bemutatóteremre, amely ezáltal is a Layher imázsát közvetíti. Az irodában dolgozó mérnökök tervezés közben rálátnak a bemutatóteremben felállított állvány rendszerekre, emellett az oktatáson résztvevők és az irodába látogatók számára is megfogható közelségbe kerülhetnek a cég termékei.
Egyedi design elemek teszik még különlegesebbé és stílusosabbá a nyitott és zárt tereket ötvöző irodát, mint például a saját állványból kialakított lábazatú tárgyalóasztal, magyar gyártóktól származó lámpa megoldások.
A világítás tervezése a meglévő földszinti irodatér adottságainak figyelembevételével készült, a fő szempont a munkaasztalok fölött káprázás mentes környezet kialakítása volt és az adaptív fényviszonyok megteremtése. A lámpatestek Dali vezérléssel működnek, így adott funkciókhoz illeszkedő világítási képek felprogramozásra kerülhettek az irodában dolgozók igényei szerint személyre szabva.
Az olyan közösségi terek, mint a work café és a konyha pedig a legnagyobb népszerűségnek örvendenek. Az informális társalgások mellett gyakran a csapat megbeszélések és az ügyfél tárgyalások is itt történnek. Immár 3 hónap elteltével biztonsággal kijelenthetjük, hogy az új iroda beváltotta a hozzá fűzött reményeket, hiszen a kollégák örömmel dolgoznak itt, otthonosan érzik magukat és szívesen járnak be dolgozni.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.