Layher iroda

Képek

Az Év Irodája Szakmai díj 2020 Döntős


Szolgáltatók

Világítástechnika

All Light Kft.

Irodabútor

Blue Business Interior Kft.

Fer-Komplex Kft.

Kivitelezés / Fitout

Colorbrigade - falgrafika

Smartist Kreatív - grafikai fóliák

Solo-Bau Kft.

Fotók

Gosztom Gergő

Tervezés / belsőépítészet

INTRA - Tsengwabeka Nicole

Projektmenedzsment

Layher Kft.

Irodaszőnyeg, padló

Tarkett

Timkett Kft.

További szolgáltatók


Cím: 2040, Budaörs Gyár utca 2

Átadás éve: 2020 Q3

Kialakított terület mérete: 360 m²

Irodában dolgozók száma: 19


Rövid bemutatkozás

Üdvözlünk a sikeres állványépítők világában!
A Layher Kft. a német Wilhelm Layher GmbH & Co KG. minőségi állványokat gyártó és forgalmazó családi tulajdonú cég hivatalos magyarországi leányvállalata. A hazai képviselet 2004 óta működik Budaörsön a BITEP Ipari Parkban és a kezdeti 3 fős csapat mára 19 főt számláló vállalattá nőtte ki magát.
Fő célunk a partnereink sikere, a kisebb és nagyobb állványozási projektekben támogatni őket minőségi és biztonságos állványmegoldásainkkal. Layher állványok segítségével valósultak meg többek között olyan nagy projektek, mint a Nyugati pályaudvar, az M3-as metróvonal és az Egri Bazilika rekonstrukciója.

Az iroda mellett a raktár és a bemutatóterem is megtalálható a budaörsi központi telephelyen.
Eredetileg az épület második emeletén lévő irodánk 2020 nyarán a földszintre költözött. Az irodaterek korszerűsítése mellett a funkciók összekapcsolását terveztük az őket kiszolgáló terek azonos szinten történő kialakításával. Ezáltal törekedtünk egy olyan flexibilis irodatér kialakítására, amely kényelmesebbé teszi és ezáltal támogatja mindennapi munkafolyamataink hatékonyságát, növeli a kollégák komfortérzetét és választ ad a napjainkban megváltozott iroda használati szokásokra. Mindemellett a csapat bővülése miatt is szükség volt a költözésre
Célunk egy olyan inspiráló és változatos munkakörnyezet létrehozása volt, amely mind a kollégák, mind az érkező vendégek felé közvetíti a cégre jellemző értékeket és a márka arculatát.


Okok, amiért a díjra érdemes

Az irodateret és hozzá kapcsolódó oktatótermet, az állványok bemutatására szolgáló “showroom” terével együtt a cég arculatához illeszkedően, az aktuális ergonómiai és design trendeknek megfelelően alakítottuk ki. Az ott dolgozók igényeit szervesen beépítettük a koncepcióba és a napjainkban elterjedt home office mellett kiemelt szerepet betöltő közösségépítő funkciók megjelenítésére is figyelmet fordítottunk az új terekben.
Az irodák és oktatóterem egységeit a konyha és work cafe közösségi terei kapcsolják össze, lehetőséget teremtve a közösség fejlődésének és együtt gondolkodásnak.

Az átgondolt tervezési és kivitelezési folyamat olyan tereket eredményezett, melyeket a dolgozók gyorsan megszerettek és otthonosan mozognak bennük, szinte minden kollégának a keze munkája benne van a végeredményben valamilyen módon, akár a dekoráció vagy az állványzat kialakítása révén.

A megvalósult alaprajzi kiosztás az ügyfélforgalom optimális kialakítása mellett, a terek között létrejövő átlátások által izgalmas térkapcsolatok kialakítására adott lehetőséget. Az új irodatér több helyiségéből is teljes rálátás biztosított az állvány megoldásainkat demonstráló bemutatóteremre, amely ezáltal is a Layher imázsát közvetíti. Az irodában dolgozó mérnökök tervezés közben rálátnak a bemutatóteremben felállított állvány rendszerekre, emellett az oktatáson résztvevők és az irodába látogatók számára is megfogható közelségbe kerülhetnek a cég termékei.
Egyedi design elemek teszik még különlegesebbé és stílusosabbá a nyitott és zárt tereket ötvöző irodát, mint például a saját állványból kialakított lábazatú tárgyalóasztal, magyar gyártóktól származó lámpa megoldások.

A világítás tervezése a meglévő földszinti irodatér adottságainak figyelembevételével készült, a fő szempont a munkaasztalok fölött káprázás mentes környezet kialakítása volt és az adaptív fényviszonyok megteremtése. A lámpatestek Dali vezérléssel működnek, így adott funkciókhoz illeszkedő világítási képek felprogramozásra kerülhettek az irodában dolgozók igényei szerint személyre szabva.

Az olyan közösségi terek, mint a work café és a konyha pedig a legnagyobb népszerűségnek örvendenek. Az informális társalgások mellett gyakran a csapat megbeszélések és az ügyfél tárgyalások is itt történnek. Immár 3 hónap elteltével biztonsággal kijelenthetjük, hogy az új iroda beváltotta a hozzá fűzött reményeket, hiszen a kollégák örömmel dolgoznak itt, otthonosan érzik magukat és szívesen járnak be dolgozni.


Hozzászólások

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!