ETELE Plaza

Képek

Az Év Tervezett Kereskedelmi Projekte 2020 Győztes


Szolgáltatók

Ingatlanfejlesztő

Futureal

További szolgáltatók


Cím: 1115, Budapest Etele út 68

Ingatlan mérete: 55000 m²

Tervezett megvalósítás éve: 2021


Rövid bemutatkozás

A világjárvány okozta kihívások ellenére is teljes kapacitással halad a 300 millió euró beruházási értékű Etele Plaza építése. Javában zajlik Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának kivitelezése, ahol az 55 000 négyzetméter bérbe adható kiskereskedelmi terület háromnegyede már bérlőre is talált.
Az üzletek és szolgáltatások széles köre, az okos digitális megoldások és a legújabb generációs plázadizájn együttesen járulnak hozzá a komplexum által nyújtott egyedülálló vásárlói élményhez. A bevásárlóközpontot már a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő. A BREEAM fenntarthatósági minősítést már a tervezési fázisban megkapta környezetbarát bevásárló- és szórakoztatóközpont.
A bevásárlóközpont külső megjelenését a főbejárati homlokzat Magyarország legnagyobb - külön szerkezeti megtámasztás nélküli – 30 méter magas és 30 méter széles függönyfal szerkezete határozza meg. A belső térben egy közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős média felület hozza el Magyarországra a bevásárlóközpont-dizájn legújabb generációját. Egyedülálló bevásárlóközpont tárul a látogatók elé az elegáns előcsarnoknak, a divatmárkák folyosóinak, az attraktív belső rendezvénytérnek, valamint az éttermi szinthez közvetlenül kapcsolódó terasznak köszönhetően. A hazai bevásárlóközpontok között példátlanul tágasnak számító ételudvar gyakorlatilag elfoglalja a komplexum teljes harmadik emeletét, ahol a flexibilis ültetési koncepciónak, és modern légtechnikai rendszereinek köszönhetően minden korosztály kényelmesen és biztonságosan étkezhet.
Az ország első okosplázájában 180 üzlethelyiség kap majd helyet. Méretének köszönhetően a legnagyobb divatmárkák minden eddiginél nagyobb számban és nagyobb alapterületen képviseltetik magukat. A spanyol divatóriásként ismert Inditex-csoport, a csoport részét képező, és Magyarországon elérhető valamennyi márkájával képviselteti majd magát Újbuda bevásárlóközpontjában. Ennek megfelelően, Budán egyedülálló módon a Zara, a Zara Home, a Stradivarius, a Pull&Bear, a Bershka, az Oysho és a Massimo Dutti egy helyen várja a látogatókat. A bevásárlóközpontban a divatüzletek mellett természetesen élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre található. Az épület parkolójában közel 1300 parkolóhely áll a vásárlók rendelkezésére, amelyhez saját, a legmagasabb technológiák szerint kialakított helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.

Az Etele Plaza ugyancsak a Futureal fejlesztésében megvalósuló Budapest ONE irodaparkkal közösen Dél-Buda megújulásának üzleti és kereskedelmi hajtóerejévé válik. Az Etele tér közvetlen közelében megvalósuló Etele Plaza 2021 harmadik negyedévében nyitja meg kapuit. A Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból. A bruttó 137 ezer négyzetméteres Etele Plaza, a várakozások szerint naponta mintegy 40 ezer vásárlót vonz majd a fővárosból, az agglomerációból és a közlekedési csomópontból könnyen elérhető vidéki városokból. A környék lakói az országos átlagos vásárlóerő 125 százalékával gazdálkodnak viszonylag alacsony kiskereskedelmi ellátottság mellett. A bevásárlóközpont fejlesztésének létjogosultságát bizonyítja, hogy az UniCredit és az Erste Csoport 150 millió eurós hitelmegállapodás kötött az Etele Plaza finanszírozására, amily az elmúlt tíz év legnagyobb hasonló hazai pénzügyi tranzakciója.


Okok, amiért a díjra érdemes

• 55 000 négyzetméter bérbe adható kiskereskedelmi területtel Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja
• Az Etele Plaza háromnegyede már bérlőre is talált
Zara, a Zara Home, a Stradivarius, a Pull&Bear, a Bershka, az Oysho és a Massimo Dutti egy helyen várja a látogatókat
• Budapest első okosplázája, kivételes digitális szolgáltatások
a legmagasabb technológiák szerint kialakított helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül
• A környék jövőbeli fejlődésének kereskedelmi hajtóereje
• Egyedülálló lokáció az ország legnagyobb multimodális csomópontjában
A Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból.
• A főbejárati 30 méter magas és 30 méter széles homlokzat Magyarország legnagyobb függönyfal szerkezete
• Közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős médiafelület
• A közvetlen tetőterasz-kapcsolat mind érzetben, mind méretben megnyitja a teret a természet felé.
• BREEAM fenntarthatósági minősítés és „Stay safe” kialakítás
légtechnikai rendszer UV lámpás csírátlanító szűrőegységekkel, amivel közel 100%-os hatásfokkal pusztíthatók el a vírusok és baktériumok, másodpercek alatt, fertőtlenítő vegyszer használata nélkül, így biztosítva a friss és tiszta levegőt az épületen belül.
• Magyarország legtágasabb ételudvara flexibilis ültetési koncepcióval, ahol az ételudvar asztalai és székei szabadon mozgathatók.


Szolgáltatások

• 180 üzlethelyiség, élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház, 1300 parkolóhely
többek között Zara, a Zara Home, a Stradivarius, a Pull&Bear, a Bershka, az Oysho és a Massimo Dutti
a Zara, legnagyobb budai üzlete már a vadonatúj Soft koncepció mentén kerül kialakításra
• A főváros első okosplázája:
az épületben a legfejlettebb helymeghatározó és navigációs rendszer könnyíti meg a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével
a plázában a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül
a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő
• Szolgáltatóközpontban átvételi pont interneten rendelt árukhoz, megvásárolt áruk házhozszállítása
• Közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős média felület


Hozzászólások

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!