Értékesítő cég
Ca Immo
Projektmenedzsment
Cushman & Wakefield
Design & Build
Finta és Társai Építész Stúdió Kft.
Irodabútor
Smart Office Solutions Kft.
Technológia és innováció
Kivitelezés / Fitout
Value 4 real
Cím: 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 10
Átadás éve: 2020 Q3
Kialakított terület mérete: 750 m²
Irodában dolgozók száma: 50
Bérlő cég: Boehringer Ingelheim RCV GMBH Magyarországi fióktelepe
Minden munkahelynek megvan a maga sztorija, így van ez a Boehringer Ingelheim magyarországi irodájának esetében is. Amikor a vállalat menedzsmentje az új irodába költözésről elkezdett gondolkodni, a COVID-19 járványnak még nyoma sem volt Magyarországon. Az első tervek készítésekor még nem gondoltuk, hogy a járvány diktálta új szempontokat is figyelembe kell vennünk, ezek folyamatosan alakultak a tervezés során, majd a beköltözés után is. A végeredményt látva az új iroda tervezési koncepciója teljesen megfelel a Covid-19 járvány szülte helyzetnek.
A járvány szülte helyzet megváltoztatta az életünket. Amellett, hogy fizikailag minden óvintézkedést megtettünk szembe kellett néznünk azzal is, hogy az otthoni munkavégzés, az elszigetelődés mentális állapotunkra is nagy hatással van. Ezért mindkét fronton harcolunk. Hisszük, hogy a csapatszellem fenntartása, az összetartozás erősítése jótékony hatást gyakorol a pszichikus állapotunkra. Amiért pályázunk a Branding különdíjra:
Intézkedések a fizikai egészség fenntartása érdekében:
-Az egyéni munkaterületen kívül az úgynevezett együttműködési területet is úgy alakítottuk ki, hogy alkalmas legyen a napi munkavégzésre. Nagyon népszerű a kollégák között, a 1.5 m távolság megtartása is egyszerű a tágas térben.
-A kialakított 39 munkaállomásból a COVID-19 járvány miatt jelenleg 22-öt lehet használni, hogy tartani lehessen a kötelezően előírt távolságot. A nem használható munkaállomásokra nem kerültek a munkvégzéshez szükséges monitorok.
-A tárgyalókban és az irodatérben is piros masnival kötöttünk át minden második széket.
-Az asztalokra papír alátétet és fertőtlenítő kendős dobozt helyeztünk ki.
-A digitális technikával felszerelt tárgyalók hibrid munkavégzésre is lehetőséget adnak, gyors és egyszerű kapcsolódási lehetőség, megosztás, prezentáció, kihangosítás, kamerás felvétel.
-A home office rendszer továbbra is mindennapos, bevett munkamódszerként maradt a vállalat életében és ez a jövőben sem fog változni.
-Az irodatér kialakításának koncepciója tökéletesen megfelel annak a változásnak, hogy az iroda elsődlegesen a közösségi élet színtere, a kooperáció, kollaboráció helyszíne, amely kiegészíti az otthoni munkavégzést.
-A költözés előtt használt, de kifogástalan állapotban lévő bútorokat/székeket a kollégák egy jelképes összegért megvásárolhatták, így biztosítva, hogy az otthoni munkavégzés is ergonómikus legyen.
-A személyi higiénia érdekében minden kollégának névre szóló bögrét rendeltünk.
-A téli kert és a terasz is lehetőséget ad a munkavégzésre. Mindenhonnan elérhető a hálózat és kényelmes bútorok vannak.
-Heti két alkalommal permetezős fertőtlenítés zajlik
A mentális egészség fenntartása érdekében
-Minden kollégának ingyenes pszichológiai konzultációt biztosítunk a foglalkozás egészségügyi partnerünknél.
Azonban legfőképp azért pályázunk, hogy megmutassuk mindent elkövetünk, hogy jó kedvre derítsük a kollégákat, és hogy bevonjuk őket a közös tevékenységekbe
-A BI magazinban COVID különkiadással jelentkeztünk. A Sales-t támogató csapatunk kreatív munkája amely során egy képregényt készítettek nagy sikert aratott a kollégák körében.
-A Környezet, Egészség és Biztonság égisze alatt 9 hetes kihívást indítottunk az egészséges életmód -mozgás és táplálkozás- jegyében. A projekt kihívási javaslatok közös megállapodással, szavazással, csapatmunkával születtek. A nyerteseket is szavazással választjuk ki. A módszer jól bevált már az iroda kialakításának tervezésekor is.
-Az iroda karácsonyi dekorációjáról a kollégák gondoskodnak az otthon saját kezűleg készített képeslapokkal.
-Színes online karácsonyi partyt tartottunk a management aktív részvételével
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások