Az RSM Hungary Zrt. Magyarország egyik legkiemelkedőbb tanácsadó társasága a számviteli, adózási, bérszámfejtési és digitális adózási területen. Az RSM Hungary ügyfelei között a hazai középvállalkozásokon és nagyvállalatokon túl a külföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező multinacionális vállalatok is megtalálhatók.
Az elmúlt évek növekedésének köszönhetően több telephelyen működő cégünk úgy döntött, hogy egy új 21. századi irodára váltjuk a saját irodaházunkat. Az RSM üzletágai egy helyszínen kívánják folytatni a közös munkát, annak számos előnyéből tovább építkezve. A legfontosabb célunk egy olyan új „innovatív otthon” megtalálása volt, ahol a munkavállalók jóléte kiemelt szerepet kap amellett, hogy a belső hatékonyságot, a kommunikációt és kollaborációt is növelni tudjuk. A végső választásunk a Váci úti irodafolyosón található Balance Hall irodaházra esett, ahol egy szinten több mint 2.100 négyzetméteren álmodtuk meg a modern idők kihívásainak megfelelő új cégközpontunkat.
A tervezésnél egyértelmű stratégiai célként fogalmaztuk meg, hogy a RSM-et, az iparágunkban elsőként a következő években egy információ technológiai vállalattá kívánjuk átalakítani. Fontos volt, hogy ezt a gondolkodást a velünk szorosan együttműködő tervezőink részére hitelesen át tudjuk adni, éppen ezért elképzeléseinket a high-tech, barátságos, meleg, modern, környezetbarát, egyedi, átgondolt, emberközpontú szavakkal lehet leginkább jellemezni. Az anyaghasználat is egyedi, hiszen a rétegelt lemez belső nyílászárók, bútorok és falburkolatok igazi skandináv és tech érzést közvetítenek, ezzel párhuzamosan a látszó beton megoldások és az álmennyezet számos helyen történő játékos elhagyása is ezzel az érzéssel összhangban készült. A fa, beton kimért egyvelegét a teljes irodát átszövő zöld növényvilág teszi teljessé, ami a hasonló méretű irodákhoz képest több, mint ötszörös volument jelent.
A kollégáink számára ideális, elmélyülésre és munkavégzésre egyaránt alkalmas, ugyanakkor otthonos munkateret alakítottunk ki, ahol zavartalanul lehet koncentrálni, de a munkaterületek a közös munkára is lehetőséget biztosítanak. A kollégák egyedi igényeit előzetesen, folyamatosan felmértük, így kollégáinkat aktívan bevontuk a jövőbeni iroda kialakításába, tervezésébe, azért hogy számukra a legkellemesebb munkakörnyezetet tudjuk kialakítani.
A felmért igényekre is tekintettel alakítottunk ki a jelenlegi irodai trendekkel alapvetően szembe helyezkedő belső kiépítést, egy 70 százalékban cellás, valamint 30 százalékban nyíltabb ugyanakkor pengefalakkal tagolt irodatér. Az előrelátó, átgondolt tervezés is sokat segített abban, hogy a kollegáink a COVID alatt is, egy kifejezetten biztonságos környezetben tudjanak dolgozni. Az RSM elkötelezett a környezetvédelem mellett, ezért az irodánk teljesen digitalizált, azaz papír mentes digitális adattárház technológiával dolgozik.
Tárgyalóink kialakításakor belső enteriőr tervezőnk - Ferenczi Gábor - figyelembe vette kultúránkat, szokásainkat, történetünket és ezt komponálta meg modern technológiai eszközökkel. Két high-tech tárgyalónk mellett négy darab, egy témavilág köré kialakított tárgyalót alakítottunk ki: ezek a Sailing (a Kékszalag 2020-as trófeája azóta hozzánk költözött), Star Wars, Film&Movie, Cars tárgyalóink, felszerelve a legmodernebb üzleti kollaborációs szoftverekkel, amelyek lehetővé teszik az online konferenciák, webináriumok, valamint a határon átnyúló csapatmunkák megszervezését is.
Az iroda olyan technológiai megoldásokkal rendelkezik, amelyek csökkentik az üzemeltetéshez felhasznált energiát. Élőben követhető az áram és vízfogyasztás, zónánként állítható a hűtés és fűtés, illetve a napfény intenzitásának megfelelően szabályozható a világítás, ami minden térben mozgásérzékelőkkel is rendelkezik.
Irodánk stílusa és felszerelése teljes összhangot teremt a modern technológiai megoldások, az elegáns, de otthonos és természetes környezet elvárásai között anélkül, hogy bármilyen kompromisszumra kényszerültünk volna.
Egy olyan irodát sikerült megálmodnunk, ami igazán egyedi a magyarországi irodai környezetben, ügyfeleink visszajelzése alapján a világon bárhol megállná a helyét. Az iroda kialakítása hűen tükrözi magát az RSM fiatalos, innovatív, agilis világát. Új otthonunk kiválasztásakor, valamint tervezésekor a logikus elrendezés, modern fejlesztések mellett legfőbb szempont a szerethetőség volt, hiszen valljuk be, életünk jelentős részét töltjük a munkahelyünkön.
Munkakörnyezetünk és közösségi tereink kialakításakor minél több természetes anyag használatára törekedtünk, így összhangot teremtettünk a modern építészet által használt beton és fa felületekkel, rengeteg élő zöld növény – növényfal és zuzmó kiegészítések használatával.
Miért szeretik az új irodát a munkatársaink?
- mindenkinek saját, dedikált munkaállomása van, ami személyessé tehető 1-2 fényképpel, vagy személyes tárgyakkal, ugyanakkor lehetőséget teremtettünk a desk-sharing megoldásra is a jövő irodai tendenciáit figyelembe véve.
- a kialakított 180 munkaállomás kétharmada zárt irodában található, a nagyobb terekben maximum 6-8 munkaállomáscsoport került kialakításra, ami barátságos és hatékony munkakörnyezetet tesz lehetővé, hiszen tanácsadóink számára rendkívül fontos a minőségi munkavégzés, ezért sincsenek nagy open-space terek
- irodáinkat praktikusan kialakított egyedileg gyártott bútorokkal rendeztük be, így világos, kényelmes munkakörnyezetet tudtunk kialakítani, számos állítható magasságú asztallal
- külön kollaborációs projektmunka teret alakítottunk ki, ahol kollégáink egy-egy projektre külön csapatban tudnak együtt dolgozni
- közösségi tereink, konyhánk magas minőségű eszközökkel gépesített. „soha ki nem fogyó” fagylaltgépünk mellett az after-work programokhoz itt sörcsapunk és borhűtőnk is helyet kapott. Étkezőasztalaink formavilága és modularitása lehetőséget ad a folyamatos megújulásra és arra is, hogy kialakításuk segítségével a jelenlegi vírus elleni védekezés időszakában is biztonságosan és kényelmesen tudják munkatársaink ebédjüket elfogyasztani
- well-being programjainkat kiegészíti az irodában elérhető masszázs és gyógytorna lehetőség, ami külön – igényesen kialakított helyiséget kapott - zuhanyzóval, öltözővel, és az ellazuláshoz szükséges kellemes hangulattal
- közösségi tereinket nem csak nagyobb létszámú csoportok tudják igénybe venni, kollegáink egy kávé melletti beszélgetéshez is le tudnak ülni külön az erre kialakított helyeken
- tárgyalóink foglalása a tárgyalók bejáratánál elhelyezett digitális kijelzővel nyomon követhető, amelyhez minden munkavállaló a saját gépéről is tud csatlakozni
- angol nyelvi képzésünkhöz külön – ugyancsak digitális eszközökkel felszerelt – oktatási termünknek is jutott hely
- kutyabarát iroda vagyunk, szívesen látjuk kollégáink négylábú kedvenceit, jelenlétüknek néhány nehéz határidő előtt terápiás hatást is tulajdonítunk
- robotporszívóink is segítenek, hogy a házi kedvencek bejárása mellett az iroda tisztasága mindig makulátlan legyen
Az új otthonunk megtalálásával újabb mérföldkőhöz érkeztünk cégünk fejlődésében, egy dinamikusan növekvő csapat minden igényét és támogatását kielégítő bázissal megy a végtelenbe és tovább. Hiszen az erő velünk van!
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.