IFUA, a felelős munkáltató

Képek


Szolgáltatók

Kivitelezés / Fitout

BePro

Fotók

Orosz György (Alcedo-Artis Kft.)

További szolgáltatók


Cím: 1117, Budapest Buda-part tér 2

Átadás éve: 2020 Q3

Kialakított terület mérete: 1256 m²

Irodában dolgozók száma: 130

Bérlő cég: IFUA Horváth & Partners Kft.

Irodaház: BudaPart Gate


Rövid bemutatkozás

Az IFUA Horváth & Partners a Horváth & Partners csoport független, nemzetközi vezetési tanácsadó cég magyarországi tagvállalata, jelenleg több mint 130 munkavállalót foglalkoztat. Az IFUA vezetése 2019-ben, 20 év után döntött a költözés mellett. Az új irodába való költözés célja olyan 21. századi irodai tér és munkakörnyezet biztosítása úgy a munkavállalók, mint az ügyfelek részére, ami méltó módon közvetíti a cég értékeit számukra.

A járványhelyzet az új iroda kialakítását már a kivitelezés szakaszában érte el. Ennek ellenére bizonyos funkciók újratervezésével, a tanácsadói munkaállomások újragondolásával, a tárgyalók felszereltségének kiegészítésével az IFUA új irodája a pandémia ideje alatt is biztonságos munkakörnyezetet biztosít a munkatársak és az ügyfelek számára.


Okok, amiért a díjra érdemes

Az IFUA a járványhelyzet kezdete óta a következő munkakörnyezetet tudja biztosítani az új irodában, a munkatársak otthonában és az online térben:
- A tavaszi karantén időszak óta a munkatársaknak nem kötelező az irodába való bejárás,
teljességgel megengedett az otthoni munkavégzés. Az otthoni munkavégzés már a járvány
előtt is engedélyezett volt, de tavasz óta természetessé vált az, hogy otthonról tartunk
megbeszéléseket mind a munkatársakkal mind az ügyfelekkel.
- A munkatársak számára laptop és munkahelyi telefon mindig is biztosított volt. A járvány
kezdetekor a munkatársak vihettek haza ergonomikus irodai
székeket és monitorokat, melyeket azóta is használhatnak az otthonukban.
- Az IFUA Covid szabályzata az aktuális járványhelyzetnek megfelelően korlátozza az egyidejűleg az irodában tartózkodó munkatársak és vendégek számát, illetve helyiségenként az irodai tárgyalók maximális befogadóképességét.
- Az irodában a tárgyalókban, illetve azokon a helyeken, ahol a távolságtartás szabályai nem tarthatók, kötelező a maszkhasználat.
- Az irodában a járványhelyzetben érvényes szabályok az irodában mindenhol jól láthatóan, az
irodai dizájnnal harmonizáló módon kerültek megjelenítésre.
- Az irodában a tárgyalókat úgy alakítottuk ki, hogy azok online és hibrid megbeszélésekre is
alkalmasak legyenek. Ez a szempont az új iroda kivitelezése során új IT eszközök beszerzését
is jelentette.
- Az irodában található paravánnal elválasztott munkaállomások, a tárgyalók és az iroda belső folyósójának teljes hosszában kialakított egyszemélyes munkahelyek is alkalmasak arra, hogy a munkatársak az irodában közösen, mégis egymástól szeparáltan tudjanak dolgozni.
- Az IFUA éves legnagyobb rendezvénye, a BMCF idén webinárium formájában, online került
megrendezésre. Az online esemény megszervezésére az új iroda közösségi terében, a
cafetériában lett stúdió berendezve. Az esemény látogatottsága kiemelkedően magas volt az
újszerű megoldásnak köszönhetően.
- A tavaszi karantén megkezdése óta a munkatársak számára a következő online események
érhetőek el:
o Céges és szervezeti egység szintű csapatépítő rendezvénye
o Heti rendszeres vezetői tájékoztató
o Kéthetente délutánonként külsős meghívottakkal érdekes témák feldolgozása
o Az IFUA tudásmegosztó szakmai napjai is online kerülnek megrendezésre
- A munkatársak számára kifejlesztettük a Safe return to work blended learning applikációt, amivel segítjük a kollégákat, hogy az új irodai szabályokat megtanulják, megszokják.
- A megbetegedő munkatársak és hozzátartozóik számára az IFUA minden támogatást megad a tesztelés elvégzéséhez és a mielőbbi gyógyuláshoz.

A megfelelő munkakörnyezet kialakításán túl, a munkatársak bizonytalanságát, testi és lelki egészségét megőrzendő, az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a cég a munkavállalók számára:
- Március óta kéthetenként kedd délután, a munkatársak körében nagyon népszerű, kötetlenebb, online beszélgetést szervez a cég felsővezetése, mely a tájékozódást és a bizonytalanságérzet csökkentését célozza, és a címe „A világ körülöttünk…”. Ebbe a beszélgetésbe a téma neves hazai szakértői is becsatlakoznak, ezzel hiteles információt biztosítva a munkatársak számára.
- Az IFUA hagyományosan félévenként tart tudásmegosztó napot a munkatársak számára, szakmai IFUA nap elnevezéssel. Idén az online esemény közben házhozszállításos „közös” elkészítős vacsorát kapnak a munkatársak, ezzel is újabb biztonságos közös élményt nyújtva számukra.
- A munkatársak számára mentális egészség programot szervez a cég, melyben a munkatársak egyéni pszichológiai konzultációt vehetnek igénybe és csoportos lelkiegészség megőrző programon vehetnek részt.
- Az IFUA online sportok (pl. zumba vagy pilates) megszervezését vállalta a munkatársak számára, és ezeket a sportkártyán keresztül ingyenesen juttattja számukra.
Mindezen intézkedések is hozzájárultak ahhoz, hogy 2020-ban az IFUA munkatársak fluktuációja az előző évekhez képest jóval alacsonyabb.


Hozzászólások

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!