Az IFUA Horváth & Partners a Horváth & Partners csoport független, nemzetközi vezetési tanácsadó cég magyarországi tagvállalata, jelenleg több mint 130 munkavállalót foglalkoztat. Az IFUA vezetése 2019-ben, 20 év után döntött a költözés mellett. Az új irodába való költözés célja olyan 21. századi irodai tér és munkakörnyezet biztosítása mind a munkavállalók és mind pedig az ügyfelek részére, ami méltó módon közvetíti a cég értékeit számukra.
Az IFUA választása az újonnan épült BudaPart Gate irodaházra esett, mivel az újonnan épülő városrész a munkatársak számára nagyon inspiráló és szabadidő eltöltésére is alkalmas környezetet teremt meg.
Az irodatér kialakítását komoly igényfelmérés és koncepcionális tervezés előzte meg. Az irodatér kialakításának első lépéseként a munkatársak bevonása történt meg, kérdőív, majd fókuszcsoportos megbeszélés keretében. Az iroda kialakítását is belső projektmenedzsment csapat kísérte végig. A munkatársak igényei és tesztelés alapján kerültek kiválasztásra az új ergonomikus bútorok, a tárgyalók elnevezéséről szavazás döntött és az új közösségi térbe is munkatársi javaslatra alakult ki a cég új jelszava.
Az irodatér kialakításának alapelvei a következők voltak:
- Az irodatér egy szinten helyezkedjen el, mert így érhető el, hogy a szervezet munkatársai hatékonyan tudjanak egymással kommunikálni.
- Az irodatér tágas, üvegfalakkal elválasztva, így könnyen átlátható, bejárható a tér, ezzel is az együttműködést segítve.
- Ügyféltér elválasztása, reprezentatív ügyféltér kialakítása.
- Egy nagy közösségi tér kialakítása, mely étkezésre és közösségi rendezvények megtartására is alkalmas.
- Rugalmasan alakítható terek kialakítása, hogy a következő 5-10 év változásait is le lehessen képezni az irodában.
- Az iroda kialakításában fontos szempont volt a költséghatékony és fenntartható megoldások alkalmazása.
- Az irodakialakítás során megújult az cég teljes informatikai hálózata és a legkorszerűbb eszközök, smart megoldások kerültek kialakításra.
Szerteágazó tudás és szakértelem összpontosul az IFUA-n belül, amelynek új irodatereit a lehető legkorszerűbb elvárások mentén alakítottuk ki. Ezek nagyban építenek a környezettudatosság, fenntarthatóság, a helyi értékek támogatása, sőt egészségügyi kritériumok mellett a munkahelyet választó fiatal generáció szempontjaira is.
A cég alapértékei (bizalom, megújulás, nyitottság, szakértelem, vállalkozó szellem) hitelesen képződnek le az iroda alaprajzán és megjelenésén. A koncepció alapját az irodaalaprajzára készülő egyedi padlószőnyegterv és az irodán végig futó grafikonterv határozza meg.
Az egyterű irodán belül öblös elrendezésben maximum 12 fős munkaállomás-csoportok helyezkednek el, amelyek pihenésre és megbeszélésre is alkalmas beülőkkel, közösségi terekkel vagy kisebb tárgyalókkal váltakoznak.
A tanácsadói tereken belül is többfajta munkaállomás került kialakításra: vannak terek a csöndes munkavégzéshez, vannak monitorral felszerelt munkaállomások és vannak ülő-álló munkavégzésre alkalmas asztalok is a térben.
A falakon egyedi akusztikai elemek tompítják a visszhangot, a tiszta vizuális élmény érdekében pedig mindennek kijelölt helye van. A saját növények, táskák számára az asztalok végén egyedi tervezésű lerakóhely készült.
A vizuális változatosságról magyar dizájnerek gondosan válogatott tárgyai, és egy látványos multifunkciós bútor gondoskodik, amely grafikonformájú nyílásai mögött filccel borított kis fülkéket, könyöklőket, és az újrahasznosított lockereket foglalja magába a központi folyosó teljes hosszán.
Az étkezésre, lazításra, csapatépítésre vagy 100 fős előadás befogadására alkalmas cafetériába elemekre szedhető dobogó került, a tér dekorációjának megformálásába pedig a munkatársakat is bevontuk. A szervezet közösség iránti rendkívüli megbecsülését jelzi, hogy a legszebb dunai panorámát ebből a térből teszi mindenki számára elérhetővé.
Az irodán belül a legkorszerűbb informatikai megoldások segítik a munkatársakat a hatékony munkavégzésben: Tárgyaló foglaltság kijelző, hibrid munkavégzést segítő eszközök, kivetítők és falra festett kivetítő vászon.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.