Büszkék vagyunk rá, hogy referenciáink között számos nagy nemzetközi cég hazai irodái és SSC központjai szerepelnek. Ügyfeleink az olaj-, gyógyszer-, szesz- és autóipar vezető vállalatai.
Egyre égetőbb probléma a globális és regionális vállalatok számára a munkaerő megszerzése, illetve megtartása. Ennek fontos részét képezi, hogy milyen irodai környezetet alakít ki számukra a munkáltató, valamint mennyire rugalmas munkafeltételeket kínál. A folyamatosan változó igények miatt szükségszerű, hogy az irodai tér könnyen átalakítható legyen, mitöbb, alkalmazkodjon a felhasználókhoz.
Az Invensol teljeskörű irodamenedzsment szolgáltatásával segítséget nyújt azoknak a közép- és nagyvállalatoknak, akik szeretnék modernizálni meglévő irodájukat, vagy éppen költözés előtt állnak.
Minden ügyfél számára személyre szabott megoldást kínál, hiszen minden vállalati kultúra más, és minden irodának megvannak a sajátosságai.
Szakértői csoportunk először felmérést készít az adott szervezet jelenlegi működéséről, erőforrásainak kihasználtságáról, majd ezek alapján fogalmazza meg javaslatait.
Mind az energetikát, belsőépítészetet (különböző tevékenységekre alkalmas munkaállomások, közösségi terek kialakítása), üzemeltetéssel kapcsolatos feladatokat, parkolóhelyek kihasználtságát, emberi erőforrás menedzsmentet (távmunka bevezetése, munkacsoportok szervezése), eszközmenedzsmentet érintő kérdésekben is tudunk hatékony megoldást nyújtani.
Jelenlegi partnereink, a rugalmas munkakörnyezet bevezetésével és a SAM (Space and Asset Manager szoftvercsomag) támogatásával, akár 25%-os ingatlanköltség megtakarítást is elérnek.
Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk partnereinknek, amellyel nem csak az irodai környezetet tudják hatékonyabban menedzselni, hanem a szervezet egészét.
Felkészítjük az ügyfeleinket arra, hogy egy állandóan változó munkahelyi környezetben is optimálisan tudjanak működni.
A korábbiakban kifejlesztett szoftverszolgáltatásunkat innovatív hardvereszközökkel ötvözzük, hogy minél pontosabb információt tudjunk adni az ügyfélnek az általa kialakított irodatérről.
Büszkék vagyunk rá, hogy referenciáink között számos nagy nemzetközi cég hazai irodái és SSC központjai szerepelnek. Ügyfeleink az olaj-, gyógyszer-, szesz- és autóipar vezető vállalatai.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.