IMMOFINANZ SERVICES HUNGARY Kft

Képek

Az Év Asset Management Cége 2019 Döntős



Cím: 1134, Budapest Váci út 45. H/2


Rövid bemutatkozás

A kereskedelmi célú ingatlanokra szakosodott vállalatcsoport alaptevékenysége az ingatlankezelés és ingatlanfejlesztés Európa fő piacain. Az IMMOFINANZ által nyújtott minőséget és szolgáltatási színvonalat hazánkban a STOP SHOP kiskereskedelmi-, valamint a myhive irodamárka fémjelzi. A csoport több mint 210 tagból álló ingatlanportfóliójának összértéke körülbelül 5,1 milliárd dollár, a magyarországi ingatlanok a társaság teljes portfóliójának 10,00 %-át teszik ki, a 27 ingatlan könyv szerinti összértéke 506,0 millió euró. Az elkészült beruházások portfóliója 9 irodaépületből (a teljes irodaportfólió 9,4%-a) és 14 kiskereskedelmi célú ingatlanból (a teljes kiskereskedelmi portfólió 12,3%-a) áll. A magyarországi portfólió bérbeadottsági mutatója 96,2%-ra nőtt (a 2018. december 31-i 96,0%-ról).
(2019. szeptember 30.-i eredmények alapján).

A vállalat fontos célja a meglévő irodai és kiskereskedelmi portfólió magas minőségének fenntartása és további bővítése, amelyet az ingatlanok folyamatos felújítása, a költségeket és az energiafogyasztást optimalizáló, fenntartható megoldások alkalmazása, valamint a rugalmas és megoldásorientált ügyfélkezelés tesz teljessé. Az irodaépületek nagyrésze BREEAM-In-Use tanúsítvánnyal rendelkezik, amely fontos szerepet játszik a versenyképesség megőrzésében.

Az ügyfelek számára a helyszínt, az infrastruktúrát, az irodaterek kialakításának rugalmasságát és a szolgáltatásokat tekintve is sokféle lehetőséget biztosít a vállalat. A bérlők és a dolgozók igényeit középpontba állítva, környezeti és közösségi szempontból egyaránt vonzó épületeket kínál az IMMOFINANZ.

Az irodaportfólióra jellemző – akár lokáció, akár az elérhető szolgáltatások tekintetében – rugalmas és ügyfélorientált hozzáállás mellett a siker egyik kulcsa a közel két és fél bevezetett myhive nemzetközi iroda koncepció, amelynek erősödése 2019-ben is tovább folytatódott. Az idei évben, - bár a programok vagy a myhive mobilapplikáció önmagukban is a kapcsolatépítés erős platformjai - a szakmai közösségépítés került a fókuszba. Több inspiráló rendezvény indult el, pl. a myhive expert breakfast, a myhive job, valamint a myhive talk. Mivel nemzetközi márkáról van szó, a myhive tagok, vagyis a myhive irodaházak bérlői nemzetközi szinten, a régió minden myhive irodaházában élvezhetik a szolgáltatások nyújtotta előnyöket.
A STOP SHOP a vállalat kiskereskedelmi márkája Közép - és Kelet-Európában. A koncepció célja 30-150 ezer fős vonzáskörzetű csomópontokban regionális bevásárlóközpontok létrehozása. A jól megközelíthető parkok elegendő parkolóhellyel rendelkeznek és a mindennapi bevásárlást szem előtt tartva kiváló ár-érték arányban kínálják a termékek széles választékát az ártudatos vásárlóknak.
Az állandó befektetési portfólióban található STOP SHOP egységek teljesen bérbeadottak és a bérbeadási ráta 98,7%-os (2019. március 31-i állapot). A legutóbb megnyílt egységeket is beleszámítva az IMMOFINANZ STOP SHOP portfóliója 9 országban 90 kiskereskedelmi parkból áll: Magyarországon (14), Ausztriában (13), Szlovákiában (16), Csehországban (10), Lengyelországban (10), Szlovéniában (14) és Szerbiában (10) Romániában (1) és Horvátország (2).


Okok, amiért a díjra érdemes

Az IMMOFINANZ kiemelt célja az irodai portfóliója magas minőségének fenntartása és további bővítése, amelyet az ingatlanok folyamatos felújítása, a költségeket és az energiafogyasztást optimalizáló, fenntartható megoldások alkalmazása, valamint a rugalmas és megoldásorientált ügyfélkezelés tesz teljessé. Az irodaépületek nagyrésze BREEAM-In-Use tanúsítvánnyal rendelkezik, amely fontos szerepet játszik a versenyképesség megőrzésében.

Ebben az évben a vállalat nagy hangsúlyt fektetett a bérlők mobilitással kapcsolatos igényeinek magas fokon történő kiszolgálására. Sikerült több helyen elektromos autótöltő állomást felállítani, valamint belső, védett kerékpártárolókat kialakítani. Ezen kívül számos - még folyamatban lévő - intézkedés is mutatja a fenntarthatóság irányába való elköteleződést, így elkezdtük a teljes irodai portfólió energia audit vizsgálatát. Ennek célja, hogy folyamatosan csökkenjen az energiaforrások felhasználásának szintje, miközben az energiamegtakarítások által javul az irodaházak épületeinek minősége, minimalizálva a környezeti behatásokat és kockázatokat.

A bérlők és a dolgozók igényeit középpontba állítva, környezeti és közösségi szempontból egyaránt vonzó épületeket kínálunk. A magyarországi portfólió bérbeadottsági szintje kiemelkedően magas, a mutató 2019. szeptemberi állás szerint tovább nőtt 96,2% -ra (a 2018. december 31-i 96,0%-ról).

A siker elérésében nagy szerepe van az IMMOFINANZ nemzetközi irodakoncepciójának, a myhive-nak. A bérlők szeretik a márkát, amely a mindennapokban is eléri célját: sikeres közösségépítés az irodaházak bérlői között és magas szintű szolgáltatások biztosítása az ott dolgozók mindennapjainak megkönnyítésére.
A dolgozók well-being érzése és munkahelyi komfortja mind a bérlők, mind a munkaadók részéről az egyik legfontosabb szempont. Fontos és értékelhető tény, hogy myhive-nak köszönhetően a bérlők vonzó munkaadóként léphetnek fel a piacon, hiszen a márka egyedülálló hozzáadott értéket jelent a cégek munkavállalói számára. A community manager feladata, hogy irodaházakra lebontva azonosítsa a bérlői igényeket, és reagáljon ezekre. Mindezt nagyban támogatja az IMMOFINANZ saját fejlesztésű myhive-offices mobilapplikációja, amelynek segítségével naprakész információt kapnak a bérlők, sőt a myhive tagok egymással is kapcsolatba léphetnek. A virágrendelés, a könyvvásár, a színházjegy vásárlás, a tisztító elintézése, vagy akár a mozgó termelői piac jelenléte szinte már minden myhive irodaházban alapszolgáltatás.
2019-ben újabb szolgáltatásokat vezettünk be a myhive koncepció részeként. A myhive Átrium Parkban már nagy sikerrel működik a Park and Go üzemeltetésében a vendégparkolás lehetősége, amelyet a vállalat igyekszik más irodaházaiba is bevezetni. Ugyanitt tavasszal gyermekmegőrző nyílt, a profi csapat által működtetett myhive play nagy segítség a szülőknek az iskolai szünetek alatt, illetve a munka világába fokozatosan visszatérő dolgozók számára. A myhive Haller Gardensben nyáron myhive fitneszterem indult, mivel itt erre volt igény bérlői oldalról.
A koncepció másik fontos jellemzője az irodaházakon belüli közösségépítés. Ebben az évben a szokásos ügyfélpartik mellett további inspiráló rendezvények is elindultak. A myhive expert breakfast-ot a bérlők ügyvezetőinek szervezzük, ilyen formán hozzájárulva a myhive közösség üzleti kapcsolatainak elmélyítéséhez. A myhive jobexpo egy mini állás börze az irodaházak lobby-jában, amely igyekszik a HR vezetőit összekötni a pályakezdőkkel, tehát teret adni a munkaadók és a friss diplomások találkozásának. A myhive talk pedig egy olyan nagysikerű rendezvénysorozat, ahol maguk a bérlők kapnak néhány percet bemutatkozásra, hiszen hiába van sok esetben kint a bérlői tábla, nem mindig egyértelmű, hogy az adott cég mivel foglalkozik.


Hozzászólások

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!