Az EY a világ egyik vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalata, belvárosi irodaházuk első emeletének felújítása 2019-ben fejeződött be, mely elsődlegesen a külső partnerek fogadását szolgálja.
Az 1 100 m2 alapterületű szint kialakítása során kiemelten fontos volt, hogy a tükrözze a vállalat céljait és szervezeti értékeit, hiszen ügyfeleik, partnereik elsősorban ebben a térben találkoznak a társasággal. A bizalmat, professzionalizmust és innovációt sugárzó fogadóterek célja, hogy az ide érkezők pozitív első benyomást kapjanak a vállalatról.
Az 1. szint kialakításával fejeződött be a teljes irodaház megújulása, így a kivitelezés alatt a működő irodaházban, a 200 fős konferencia központ felett kellett a lehető legnagyobb diszkrécióval végezni a fit out munkákat.
Innováció
• Saját ötlet alapján fejlesztett catering applikációt vezettünk be, ami tehermentesíti munkatársainkat az étel és ital rendelések felvétele alól
• Megvalósítottuk a digitális ügyfél-regisztrációt, ami nem csak könnyebbé teszi a munkát recepciósaink számára, de a tanácsadóknak is segít: azonnali sms és e-mail értesítést kapnak a vendégek érkezéséről
• A belépőkártyákat 5 különböző rendszerbe integráltuk, így egy érintéssel tudunk közlekedni a különböző szintek között vagy például nyomtatni és hozzáférni teljesen automatizált szekrényeinkhez
• Célunk a papír nélküli iroda kialakítása volt. Ezt segíti elő a tárolókapacitás tudatos minimalizálása
Fenntarthatóság és környezettudatosság
• 800 növényt ültettünk be az új irodatérben, amelyek az egészséges páratartalom szintjéről gondoskodnak, és jó közérzetünkhöz is hozzájárulnak
• A szelektív hulladékgyűjtés területén is sikerült magasabb szintre lépnünk: megszűnt az ’egy asztal – egy szemetes’ koncepció, amellyel minimalizáluk a műanyag szemeteszsák felhasználásunkat
• Energiahatékony világítótesteket szereltünk fel: a led fényforrás minden este hétkor fokozatosan és automatikusan lekapcsol, ami nem csak az energiatakarékosság, de a work-life harmónia szempontjából is jó hatást gyakorol
Well-being
• 60 négyzetméteres, 35 fős étkezőt alakítottunk ki, ami mellett több kollaborációs tér is segíti a különböző osztályokon dolgozó kollégák együttműködését
• Ergonómiai szempontból az elérhető legjobb székeket választottuk, magasságban motorosan állítható munkaállomásokkal
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.